Преди да успея да избягам, колата се втурна към мен, зави надясно и ме затисна между стената.Лудият Джунгкук тропна към мен, докато се опитвах да се отдръпна, но краката ми сякаш бяха парализирани.
Уф! Какво по дяволите не е наред с мен.
„КАК СМЕЕШ ДА НЕ МИ СЕ ПОДЧИНЯШ??!!КАК СМЕЕШ ДА СЕ ОПИТАШ ДА ИЗБЯГАШ ДОРИ СЛЕД КАТО ТЕ ПРЕДУПРЕДИХ?!"
„Аз-аз..." промълчах.
„КАЧВАЙ СЕ В КОЛАТА МОМЕНТАЛНО!" каза той, като ме хвана за ръката и ме повлече към колата си и хвърли в нея грубо. С това знаех, че той наистина ми е ядосан в момента.
очевидно.
Пътуването до имението беше тихо, тъй като знаех, че Джунгкук ще ме напсува до дяволите, след като стигнем до имението, докато сълзите заплашваха да капнат по бузите ми, докато ги изтривах нежно .
След 25 минути пътуване най-накрая пристигнахме и когато слязохме, Джунгкук ме измъкна от микробуса и ме измъкна в имението си.
„Ох, Джунгкук, боли", изхленчих през ридания. „М-моля, пусни."
„ НЕ, НЯМА. НЕ МЕ СЕ ПОЧИНА И Е ТОВА, КОЕТО ПОЛУЧАВАШ!", извика той, когато стигнахме до стаята ни и ме хвърли вътре, когато се приземих на задника си, което ме боли, тъй като той заключи вратата отвън.
„Моля те, Джунгкук, пусни ме. Моля те, защо ми причиняваш това? Какво ти направих?" Плачех, докато продължавах да блъскам вратата, за да ме пуснат от този ад. „Защо..."
Защо ми причинява това? Какво съм му сторила, че се отнася толкова лошо с мен? Не можех да понеса това повече. Не мога. Това е достатъчно и достатъчно. Кой си мисли, че е? Как може да контролира живота МИ? Искам да живея живота си така, както аз искам, а не както иска някоя проклета мафия. Какво изобщо очаква от това? Не мога да живея повече така. Ако той не ме пусне навън, тогава ще се махна от целия този проклет свят точно сега. Забелязах една чаша, поставена на страничната масичка, когато отидох до нея и я разбих на пода със силен трясък, без да ме интересува дори дали Джунгкук го е чул.
Чуха ли трясъка? И без това не ме интересува. И на тях няма да им пука. Така или иначе ще си тръгна от този жесток свят.
Взех едно голямо, остро парче стъкло от пода и го поставих на китката си, а ръката ми трепереше.
Мога да го направя! Боже. Моля, помогни ми.
Но една страна на ума ми ми каза да не правя това. Но защо?
Просто вече не ми пука, плъзнах парчето стъкло дълбоко в китката си, докато издадох силен писък. Зрението ми се замъгли, паднах на пода, виждайки много кръв на пода, изтичаща от разреза, и ми причерня, когато чух вратата ми да се отваря, чувайки силен писък „НАТАЛИЯ!!!"
Г.Т на Джунгкук.
„Джунгкук, добре ли си?"
попита Джимин.„Напълно съм добре", отвърнах аз и изтичах ядосано към стаята си.
Сега бях в стаята си, тъй като бях толкова бесен на Наталия за това, което направи. Тъкмо се канех да си взема кърпата и дрехите, за да вляза в тоалетната, когато чух силен трясък от горния етаж.
Какво беше това? Само Наталия е горе. Чудя се какво е.
Излязох от стаята си и изтичах на горния етаж възможно най-бързо. „Моля те, не прави нищо глупаво, Наталия", промърморих на себе си.
Стигнах до стаята й и потърсих ключа в джоба на панталона ми .
Подяволите! Къде по дяволите е ключът? Уф!
Най-накрая го намерих и отворих вратата и не можех да повярвам на очите си...
Наталия лежеше на пода, с едната си ръка кървяща като дяволите, а другата държеше парче стъкло, докато тя насилваше клепачите си да останат отворени и главата й се повдигаше малко нагоре, но очевидно не успя, тъй като й причерня, и главата й падна на пода с трясък.
_____________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Моя си || JK FF
Romantizm„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...