„Какво?" попитах объркано.
„Няма време за обяснение, скъпа, трябва да бягаме, става ли?" поклатих глава като „да".
Изхвърчахме през вратата, аз и Джънгкук, хванати за ръка, докато чухме силни оръжейни викове, които се усилваха.
Когато завихме зад ъгъла, видях a тъмна фигура, насочила пистолета си към нас, но преди да успея да направя нещо, Джънгкук ме придърпа в прегръдка и се скри зад ъгъла, с ръцете ми на гърдите му.
„Т-това беше близо", заекнах аз.
„Има само 5 в къщата, 2 вече са долу", изкрещя Техьонг.
„Остават още 3", чух да мърмори Джунгкук.
Погледнах към него със сълзи на очи, тъй като не исках да загубя човека, който беше до мен, той стреляше из цялата всекидневна, докато всички непознати падаха на пода със силни удари.
„Остава още един."
„Джънгкук", погледнах нагоре към него, докато ме държеше близо до себе си.
„Да, принцесо", отговори той, докато се опитваше да застреля единствения непознат, който тичаше из залата като маниак и стреляше по нас.
„Какво имаше предвид J-hope?"
Знаех, че вече знае какво имам предвид, с изражението на лицето си.
„Няма нищо, любов."
„Страх ме е", казах, а очите ми се напълниха със сълзи, докато той ме гледаше надолу.
„Хей, не плачи, тук съм за теб и нищо няма да се случи, става ли?" попита той, докато ме целуна нежно по челото.
Аз кимнах.
След няколко минути
Всички седяхме в вече разхвърляната всекидневна, всички бяха почистени и сега ядяха, тъй като аз бях между Джънгкук и Jhope.
"Обичам те принцесо..."
Тези думи продължаваха да говорят в главата ми, докато бях извън зоната.
„Слънчице?"
„Йо, слънчице?"Усетих леко почукване по ръката си, когато се обърнах, за да осъзная, че Хосок току-що ме е извикал.
„Д-да?"
„Омо, защо плачеш?"
Току-що разбрах, че през цялото това време съм плакала.
„О, аз... Няма нищо."
отвърнах с усмивка.„Яж тогава", каза той и аз го направих.
След известно време всички говорихме за случайни неща, когато...
"„Джънгкук", извика Джин.
„Да?"
„Трябва да видиш това веднага."
Джънгкук се изправи паникьосан и отиде към Джин, който беше близо до кухненския плот.
Г.Т на Джънгкук.
„Дай ми момичето и аз ще си тръгна, без да навредя. Дай ми момичето и ще те възнаградя. Ако не я получа, ще бъда принуден да го направя, Джеон."
Беше писмо от най-големия ми враг ДЖАКСОН.
„Какво иска това копеле?" Попитах Джин Хюнг.
„Джънгкук, трябва да я защитим, знаеш ли какво може да направи, нали?"
„Знам, Хюнг", отвърнах, без да знам какво да правя.
Отидох към Наталия, седнах до нея, за да хвана ръката и и казах „Скъпа, не ме напускай, Ок? Не напускаш тази къща, освен ако аз не съм там с теб или с някой друг член , схванах го?" каза той притеснен.
Г.Т на Наталия.
Защо изведнъж?
„Мхм" погледах го , а той ме прегърна силно в ръцете си, целувайки челото ми.„Обичам те скъпа."
И тези думи ме накараха да имам пеперуди в стомаха. изтръпваше цялото ми тяло, докато го гледах, щастлива, но също така не сигурна дали трябва да отговоря по същия начин.
„Мога да те чакам принцесо", каза, вдигайки поглед към мен.
Бях някак разочарована, знаейки, че го обичам, но нямах смелостта да го кажа.
въздъхнах.
„Отивам да спя момчета."
След няколко минути бях в леглото, с Джънгкук и усетих как ръката му се увива около кръста ми, докато се приближаваше към мен.
„Принцесо?"
„Хмм?"
„Вярваш ми, нали?"„Разбира се."
Той сгуши главата си във врата ми и го усетих как затваря очи.
„Никога не ме напускай", каза той, докато ме целуна нежно по врата, изпращайки тръпки по тялото ми.
За негова изненада аз обвих ръката си около ръката му, която беше на кръста ми, и се сгуших по-близо до него, за да се стопля.
„Това ми харесва " прошепна той с широка усмивка по лицето му.
_______________________________Това е всичко за днес, хора, пиша, откакто напуснах училище, което беше в 13:00 следобед, но си заслужаваше, защото исках да наваксам времето, когато не качвах нищо.
Надявам се да ви е харесало! ♥️💜
ESTÁS LEYENDO
Моя си || JK FF
Romance„Хей принцесо", извика той. Не можах ясно да видя как изглежда мъжът, но беше адски висок. "К-къде съм аз? И к-кой си ти? Какво искаш от мен?" Натали не знаеше, че е била отвлечена от най-голямата мафия в Корея. да ШЕФ на мафията. ДЖЕОН ДЖУНГК...