Masal'a Masal Anlatmak

520 22 14
                                    

Abi yeto, cidden yeto. YA BANA BASLIK BULUN OF gerçi daha yazacağım seyi bilmeden nasıl önericekseniz. Neyse bugün yine bisiler yazcam ve yine ve yine ne yazacagim hakkinda zerre fikrim yok herseu dogaclama geliscek bu arada benim aklimda bisi var farkli bir kitap olarak çukur 5. Sezon mu yazcam acaba? Neyse hadi ben tutmim sizi.

Saat: 02:43 (gece)

Salih yanında yatan Saadetle İdris'in uyuyan suratlarını izliyordu. Uyuyamamıştı. Uyku mu tutmamıştı yoksa aslında uykusu vardı ama uyumak mı istememişti anlamıyordu. Gerçi sanırım ikisi de aynı şey. Neyse ne uyuyamamıştı işte. Derin bir nefes alıp yataktan doğruldu. Sessizce yataktan çıktı ve mutfağa doğru ilerledi. Alt kata varıp mutfağa doğru yaklaştığında mutfağın ışığının açık olduğunu gördü. Herkesin uyuduğunu biliyordu. Ya da belki biri hortlamıştı. Sessiz ve hızlı adımlarla mutfağa vardığında açık buzdolabının başında duran Masal'ı gördü.

"Masal? Yavrum senin ne işin var burda" Masal amcasına dönüp ofladı. "Salih amca ben uyuyamadım, annemle babamda hemen uyudu. Normalde uyuyamadığım zaman annem bana masal anlatırdı ama şimdi o da uyudu. Bende acıktım ama burda hiçbir şey yok" Salih istemsizce gülümsedi ve Masal'ın boyuna yetişmek için çömeldi. "Sen buzdolabını nasıl açtın bücürük" Masal gülümsedi. "Açarım ben" Salih küçüğün bu kendini beğenmiş tavırına gülerken tek eliyle buzdolabının kapağını kapatıp ayağa kalktı. "Babası kılıklı, hadi yürü ben sana masal anlatırım" Masal sevinç ve heyecan ile ellerini çırpıp oturma odasına koştu. Salih Masal'ın peşinden giderken Masal çoktan koltuğa oturmuştu bile. Salih Masal'ın yanına oturdu ve elleriyle dizine vurdu. "Yat bakalım" Masal küçük kafasını Salih'in dizlerine bıraktı ve rahatını sağlayıp gülerek amcasının suratına baktı. Salih gözlerini Masal'ın su mavisi mi orman yeşili mi olduğu anlaşılmayan gözleriyle birleştirdi ve dudağını büzdü. "Ama böyle olmaz, gözlerini kapatman lazım, hayal ediceksin" Masal kafasını sallayıp gözlerini kapattı.

"Bir varmış bir yokmuş, bir kraliyet sarayında Masal diye bir prenses yaşarmış" Masal gözlerini açıp heyecanla konuştu; "prens de var mıymış?" Salih hafiften sırıttı. "Napıcaksın prensi?" Masal gülümseyip tekrar gözlerini kapattı. "Prenseslerin prenses olması için prense ihtiyaçları yok mu?" Salih kaşlarını çattı. "Yok, çünküü bu prensesin babasııı kralmışş" Masal kıkırdadı. "Neyse, bu saraydaaa bir de cadı yaşarmışş onun adı daaa Sultanmışş, kendisi duymasın" Masal kıkırdarken gözlerini açtı. "Babaannem mi?" Salih parmağını Masal'ın dudağının üstüne götürdü "şşş duyarsa ikimizi de postalar valla sarayda falan yaşıyamayız" Masal'ın gülüşü büyürken Salih parmağını Masal'ın minik dudağından çekip devam etti. "Sonraaaa bu saraydaaa çooookk yakışıklı bir kral daha varmış" Masal kıkırdadı. "Sen mi?" Salih sırıttı. "Tabiki ben, yani o kralın adı da Salihmiş, aslında eskiden Vartoluymuş ama neyse orası uzun mesele" Masal minik parmağıyla Salih'i gösterdi. "Senin adın Salih değil mi?" Salih birşey diyeceği sırada aklına babasının; "sen çukurun kralı olursun, babası değil" dediği zaman geldi ve duraksadı. Ah geçmiş...

"Salih amca? Iyi misin?" Salih Masal'ın sözüyle irkildi. "Ha, ah evet iyiyim aşkım, devam etmemi ister misin?" Masal kafasını salladı. "Eveet"

"Bu sarayda çok yakışıklı bir kral daha yaşarmış, benden yakışıklı değil tabii. Bu kralın çok güzel gözleri varmış aynı seninkiler gibi, aramızda kalsın bu kralın abisi onun saçlarıyla oynamayı çok severmiş ama kralın bundan haberi yokmuş. Neyse işte bu kralın adı Yamaçmış, sürekli sevdikleri için çabalar ama gerizekalı, sürekli kendini tehlikeye atarmış, sanki diğer krallar ve bu sarayda yaşayanlar onu önemsemiyormuş gibi. Gerizekalı kardeşim benim" Masal gülerek Salih'e bakarken Salih Masal'ın güldüğünü görünce küçük kızı gıdıklamaya başladı. Masal gülerken Salih konuştu; "sen uyusana"

Salih Masal'ı gıdıklamayı bıraktığında Masal esnedi. "Uykum gelmişti zaten" Salih gülümsedi. "Hadi ben seni yatağına götüreyim" Masal kafasını salladı ve Salih'in dizlerinden kalkıp koltuktan zıplayarak indi. Salihte ayağa kalkıp yürüyeceği sırada elini minik bir el tutmuştu. Salih omzunun arkasından kafasını çevirdi ve elini tutan Masal'a gülümsedi.

Hello gencolarr nabersiniz? Bi sn bunu sormicaktim, bölüm nasıl olmuş? Ben çok beğendimm çünkü Masalla Salih'in sahnelerini görmek istiyordum, sad... Neyse işte bugünlük benden bu kadar öptüm sizi bb <333

Çukur Hayali Sahneler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin