Ay helüü, selam selam selam nasılsınız? Ben çok iyiyim eheheh. Şimdi siz "salak önceki bölüm o kadar drama yaptın şimdi nasıl iyi oluyon" diyosunuzdur ama ben böyleyim arklar bi uzuluyom bi seviniuom beni anlayabilene helal olsun. Neys ayol çok şükür eve geldik bu yuzden artik uyumadigim zamanlarda sizinleyim. Neyse çok boş yaptım gidin bölümü okuyun. Bugunku konumuz zaten basliktan anlicaniz uzere koçovalılar kampa gidior. Biraz keyfiniz yerine gelsin.
Zaman: her bok düzelmiş 5. Sezon gibi bisi
"Salih mangalı şuraya koysana" dedi cumali arabada uyuya kalan asiyeyi kucağına alırken. Salih cumaliye bakıp; "nereye koyayım abi?" Dedi. "Işte, şuraya" dedi cumali damlanın hazırladığı çadıra asiyeyi yatırırken. Yamaç gözlerini devirdi. "Abi asiyeyi pişirmeyeceğiz" cumali asiyeyi yatırıp yamaça pis pis baktı. "Lan bebe benim asabımı bozma da yardım et salihe" yamaç yere uzanıp derin bir nefes aldı. "Ben hep yardım ediyorum zaten biraz da siz edin" dedi şikayetçi bir tavırla. Salih ayağıyla yamaçı dürttü. "Yamaçcığım yalancının mumu yatsıya kadar ve birazdan yatsı ezanı okunucak hadi canım" yamaç gözlerini devirip ayaklandı. Salih duraksayıp yamaçın gözlerine baktı. "Noldu?" Dedi yamaç salihin gözlerine bakarken. Salih işaret parmağını yamaçın gözüne yaklaştırıp salladı "bana bak o gözlerini devirip durma müsait bir yerine sokarım haberin olsun" yamaç sırıtıp salihin yüzüne yaklaştı. "Soksana"
Efsun kaşlarını kaldırdı. "Siz kardeş olduğunuza eminsiniz dimi?"
"Valla efsuncuğum biz kardeş olduğumuzu öğrenmeden önce de böyleydik yani pek birşey değişmedi biz arada cilveleşiyoruz sen çok takma"
Efsun yamaça bakıp kolundan çekti. "Yamaç sen bence beni gerçekten aldatıyosun" yamaç dudaklarını yalayıp sırıttığında efsun yüzüne tedirgin bir ifade yerleştirdi. "Valla aldatıyosun"
"Ne alaka efsun? Ben salihle öpüşmedim" efsun yamaçın yüzüne yaklaştı. "Onu da yaparsın yakında" yamaçın sırıtışı büyürken cumalinin sesi duyuldu. "Lan bebe! Lan oğlum az yardım edin lan! Belim tutuldu!" Yamaç kaşlarını çatıp arabanın yanında belini tutan cumaliye baktı. Salih gülmemek için yanaklarının içini ısırıyordu. Cumali belini hafifçe doğrultmaya çalışırken salihin gülmemeye çalışan suratına baktı. "Lan salih! Gülmesene oğlum insan az yardım eder! Lan bebeee!" Akın koca bir kahkaha patlattığında damla cumalinin yanına koştu. "Cumali! Ya cumali ben sana demiştim o kayayı kaldıramazsın uğraşma diye, al işte" yamaçın ela gözleri cumalinin yanında duran kaya ile buluştu ve kaşlarını çattı. "Oha abi!"
"Lan bebe dırdır yapma da yardım et"
Işte çadırları hazırlarlar falan Cumali oturuyordur akşam olur yemek yerler falan şimdi gece herkes çadırda, sadece yamaç çadırlardan biraz uzaklaşıp yere yatmış gökyüzünü izliyordur.
Salih bir o tarafa bir bu tarafa dönerken sıkıntıyla iç çekti. Saadet gözlerini açıp salihe baktı. "Git hadi" salih kaşlarını çattı ve saadete baktı. Saadet de salihe baktı ve; "git, içinin rahat etmediğini biliyorum, git ve yamaçı kontrol et" salih tebessüm edip saadeti alnından öpüp saadetin kucağında uyuyan idrisin saçlarını okşadı ve sessizce çadırdan çıktı. Herkes yatmaya giderken yamaçın uzaklaştığını görmüştü ama yalnız kalmak ister diye yanına gitmemişti. Şimdi de doğal olarak merak ediyordu. Iki dakika kadar etrafa bakındı ve yamaçın gittiği yöne doğru ilerledi. Bir kaç saniye geçmeden yamaçın yere uzanmış bedenini gördü ve hızlı adımlarla oraya yaklaştı. Vardığında yamaçın yanına yattı. Ellerini başının altına yerleştirip yamaçın gökyüzüne bakan suratını izledi.
"Hoşgeldin. Seni de mi uyku tutmadı?" Diye sordu yamaç hâlâ gökyüzüne bakarken. Salih kafasını çevirip gökyüzüne döndü. "Yok canım, seni kontrol etmeye geldim ben" yamaç hafiften sırıttı. "Allah Allah, iki saniye yalnız kalmayacak mıyım ya?" Dedi yamaç şakayla karışık bir ses tonuyla. Salihte gülümsedi. "Canım her yalnız kaldığında başını belaya sokmasan yalnız bırakırım seni" yamaç gülümsemeyle yetindi. Bi kaç saniye düşünüp salihe döndü. "Salih" Salih kafasını çevirip gözlerini yamaçın gözleriyle birleştirdi. "Efendim yamaçım"
"Hiç yalnız bırakma beni olur mu?" Salih kaşlarını çattı. "O nasıl laf öyle lan? Asla bırakmam seni" yamaç gözlerini kaçırıp buruk bir şekilde gülümsedi. Salih kolunu yamaçın kafasının altından geçirip yamaçı göğüsüne yatırdı ve saçlarını öptü. Yamaç rahatını sağlayıp gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
Helloo nasıldı bölüm? Bence güzel oldu. Ayh ilaç gibi geldi valla. Neys, hadi ben gitcem ablamdan kitap dızlicam aklımda birkaç fikir var biraz onları düşüncem neyse sizde kendinize iyi bakın muckk <33 bu arada VarYam'a asigim. Söylim dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur Hayali Sahneler
FanfictionFeyza ve Çukur Aşkı adlı eserimi okumaya hepiniz hoş geldiniz dostlarım. Hayatımın en büyük aşkı olan Çukur'u, bir de benim gözlerimden görün istedim. Gökhan Horzum'un yazmayı sevmediği ama benim bayıla bayıla kaleme aldığım birçok sahneyi barındırı...