Kış uykusundaydim arkadaşlar sorry. Neyse bugünkü bölümümüzün konusu şu; simdi hani yücel miydi azerin kardeşini öldürmüştü buda Salih'e kalmıştı ya, heh işte Salih gitmiş Azere teslim olmuş. Iyi okumalaar <33
(Düzenleyip tekrar atacağım 💓)
"Abimi bırak, ben gelirim" cumali yamaça döndü. "Ne dion sen bebe" dedi sessizce. Yamaç Azerin duymayacağı bir şekilde "bi sus" deyip telefonu tekrar kulağına dayadı. "Ee Azer, ne diyosun?" Azer biraz düşünüp cevap verdi; "bana sen değil abin lazım. Onu öldürücem, sonra istersen sen gelirsin senin de işini bitiririm"
"Canım sen konum atsana bana. Alo? Azer? S*kicem ya!" Yamaç telefonu masaya fırlattı. Selim; "noldu ne diyo" dedi tedirgin bir sesle. "Ne diyebilir? Öldürücem sonra sende gelirsin diyo! Yok ya, bu Salih beni delirticek artık!" Yamaç kahvede bir oraya bir buraya dolaşırken idris lafa girdi; "yerini bulabilmiş mi çocuklar?" "Baba ben mekeye söylemiştim bulmuştur o gelir birazdan. Bebe sende bi sakin ol, öldürücem demiş öldürmemiş daha"
"Haklısın abi ya, doğru Azerde bizim keyfimizi beklicek çünkü dimi?!" Yamaç kahvenin kapısını açtı ve arabaya bindi. "Şşş bebe nereye lan!" "Yamaç bi dur! Nereye gidiceksin?!" Dedi selim. Yamaç 2 sn kadar düşündükten sonra abilerinin haklı olduğunu anladı ve arabadan indi. "Ee yani napıcaz şimdi?" "He şöyle ya bizi bi dinle" meke koşarak selim yamaç ve cumali üçlüsünün yanına geldi. "Abi bulmuşlar Azerin yerini, ben size attım konumu"
Selim kesin bir tavırla; "Tamam hadi, yamaç sen benle gel, meke sen mahallede kim var kim yoksa topla Azerin yerine gelin ama dolu gelin ha göt olmayalım orda, abi sende kemal metin ve celasunu al bizim peşimizden gelin biz önden gidelim" selim laflarını bitirir bitirmez oradaki herkes ona baktı. "Hadi hadi!" Dedi selim arabaya yürürken. "Aferin lan çocuk, bazen kafan çalışıyo" dedi cumali. "Ha ha aman ne komik" yamaç gülerken selim trip atar bir şekilde arabaya bindi. Yamaçta sürücü koltuğuna oturdu ve yola koyuldular.
Çooook kısa yazmışım... Ne zaman yazmıştım lan acaba? Neyse bunu düzenleyip atacağım 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur Hayali Sahneler
FanficFeyza ve Çukur Aşkı adlı eserimi okumaya hepiniz hoş geldiniz dostlarım. Hayatımın en büyük aşkı olan Çukur'u, bir de benim gözlerimden görün istedim. Gökhan Horzum'un yazmayı sevmediği ama benim bayıla bayıla kaleme aldığım birçok sahneyi barındırı...