"Başlangıç"
o çok yakışıklıydı,çok samimiydi,cana yakındı,o temiz kalpliydi,kim görse aşık olucak bir vicuda sahipti,sesi güzeldi,boylu poslu biriydi,her kızın hayran olduğu erkekti o. BANG Yedam....
ben ise onun her zaman arkasında dolanan,onun mükemmelliğinin arasında sönük duran,çalışkan olduğu için sevilen. KİM Doyoung...
xxx
ben öyle düşünürken okula varmıştım,yedam daha gelmemişti.onu bekliyordum kapının önünde.geldiği zaman bile,o kız topluluğu yüzünden beni görmüyordu.biz yedamla ortaokuldan beri arkadaştık,o herzaman önde duran popüler bir kişiydi bense bir adım arkasında duran en yakın arkadaşı.düşünüyorum eğer popüler olmasaydı beni sever miydi. her zaman yanımda durur muydu bunu çok düşünüyorum.tanrım uzak bir gelecekte olsa bile bir gün beni arkadaşı değilde aşık olduğu kişi olarak görsün.biliyorum bu sevgi sadece aşkı aşmıştı artık takıntılı aşka dönüşmüştü . ahh sonunda gelmişti yedam eğer biraz daha geç kalsaydı kasım ayının verdiği soğukla donup kalıcaktım burada. yedam arabandan indiği gibi bütün kız erkek fark etmeden yanında toplandı havalı yürüyerek okula girdi bende onun arkasından koşturarak gittim.
"günaydın yedam"
beni duymamıştı yada beni duymamazlıktan gelmişti
dediğim şeyi tekrarladım...
"günaydın yedam"
"ahh doyoung sanada günaydın bu gün okul çok gürültülü dimi"
senin yakışıklılığın yüzünden
"aynen öyle"
"şey yedam bir şey sorucam"
"sor dobby"
o bana dobby mi demişti yoksa ben mi yanlış duymuştum
"sey"
"ney"
"okul çıkışı bir şeyler yapalım mı"
"üzgünüm doyoung, bizimkilere sözüm var"
"anlıyorum"
"bay bay"
onun yanından ayrılıp sınıfıma doğru yürümeye başladım
hep böyle oluyor işte o artık beni önemsemiyor...
ben eski yedamı çok özledim...
benim her zaman yanımda duran yedamı...
dışlandığım zaman yanımda duran yedamı...
artık arkadaş sayısı bir kişi değildi...
onun popüler en yakın arkadaşlı vardı...
onlar gibi yakışıklı değildim...
onlar gibi popüler değildim...
onlar gibi çok hayranım yoktu...
ben yedama sadece sevgimi gösterebilirdim...
Bismillah ilk bölümü yayınladım
Umarım seversiniz
Çok özenerek yazdığım bir fic
Lütfen oy ve yorum atın
Finali yazarım yakında
Yazdıktan sonra he eğin bir bölümü atarım
Görüşmek üzere görüşürüz👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You And I Are İn Love -dohwan-✔✔
Fanficdoyoung ve junghwan beraber büyük bir aşk için savaşıyorlardı ama savaştıkları aşk heran değişebirdi... ✅BİTTİ✅