Oy atmayanı yiyorum
"Daddy issues"
Junghwan Yatağında oturmuş ne yapacağını düşünüyordu çünkü kimyadan 70 almıştı
babası duyunca çok sinirlencekkorkuyordu...
Varlıklı bir ailenin çocuğuydu ama ne kadar varlıklıysa o kadar da baskı içerisinde büyütüldü. Aile sevgisi görmedi hiçbir zaman. Ailesi hep insanların yanında notlarıla övünüyor.
junghwan şuan kafayı yemek üzereydi.
Babasına ne diyecekti.
Sınava doyoungla beraber çok çalışmıştı hatta doyoungtan daha çok çalışmıştı ama istediği notu alamadı sınıfta 2. Olmuştu ve bu gerçekten iğrenç bir şeydi 1. Doyoung olmuştu.doyoungu kıskanmıyordu ona kızmıyordu onun adına sevinmişti ama şaşırdığı şey vardı ondan daha çok çalışmıştı sınava. Nasıl 70 alabilirdi.
Junghwan odada dört dönerken kapı çaldı ve açıldı. Gelen bayan Lee'ydi "babanız sizi odasında bekliyor bay so" kafa salladı junghwan.
Çok kokuyordu.
Uzun zamandır babasından şiddet görmüyordu çünkü sınıfın hep 1.siydi.ama bu sefer kesin olarak dövülücekti.
içindeki korkunç duygular bir türlü gitmiyordu.
Junghwan derin nefes alıp verdikten sonra odasından çıkıp babasının odasına doğru yürümeye başladı.
Kapıyı tıklattı titreyen elleriyle. Gel komutunu alınca elleri gibi titreyen bacaklarıyla içeri adımladı.
Bay so dışarı bakıyordu.
Junghwan gerçekten hayatında bu kadar çok korkmamıştı.
"Otur" dedi kaba sesiyle bay so. Junghwan yavaşça oturdu bir koltuğa elleriyle oynuyordu.
Bay so yavaşça arkasına döndü ve masasının yanındaki sandalyeye oturdu. Ellerini birleştirdi masanın üstünde. Junghwan ise hala elleriyle oynuyordu.
"Okuldan aradılar"
dedi ve yarım nefes alarak devam etti
"2.olmuşsun sınıfta"
dedi yine sandalyesini döndürüp junghwana sırtını döndü. Ve dışarıyı izlemeye başladı. Derin nefes aldı devam etti konuşmaya
"2.olmak bizim ailemize yakışır mı so junghwan"
junghwan ağlamamak için kendini zor tutuyordu ama işe yaramadı ve yavaşça göz yaşları gözlerinden süzüldü.
"Çalışmak için tüm imkanlara sahipsin junghwan."
dedi sakın ses tonuyla ama artıkbay so kendini tutamadı ve bağırmaya başladı
"SEN NASIL BENİ UTANDIRABİLİRSİN"
junghwanın ağlaması şiddetlenmişti.
"SOYADI SO OLAN BİRİ ASLA 2.OLMAZ"
junghwan derinden erin nefes almaya başladı. Bay so yerinden kalktı ve hızla oğlunun önüne geldi durdu.
"BU HATA BİZİM AİLEMİZDE KABUL EDİLEMEZ SO JUNGHWAN"
diyip junghwanın yanağına sert bir tokat attı.
Junghwan başını yana çevirmişti gelen kuvvetle. Yüzünün kızardığını hissediyordu çünkü yanıyordu.
Göz yaşları da her zaman ki gibi hızla süzülüyordu. Bay so tekrardan bağırdı
"ÇIK GİT ODANA"
junghwan titreyen bacaklarıyla tekrar ayağa kalktı ve kapıya doğru hızla yürüdü. Odadan çıkarken bayan so'yu gördü kötü bir bakış atıp koşarak odasına gitti
Odasına girdiğinde kapısını sertçe kapattı ve kitlemesiyle masasındaki bütün eşyaları yere fırlatmaya başladı içinde hem sinir hem üzüntü hem de hayal kırıklığı vardı. Emeklerinin hakkını alamamıştı. Junghwan bir süre sonra yere çöküp hıçkırarak ağlamaya başladı ama buna son verip montunu aldı ve hızla evden çıktı
hızla okulun oradaki kafeye doğru yürümeye başladı aynı zamanda doyounga yazdı şuan ona çok ihtiyacı vardı.
Junghwan böyle düşünürek giderken yavaşça nefesi kesilmeye başladı
2 saattir titreyen bacakları artık bedenini taşıyamayacak hale gelmişti.
Ve kendini yere serdi junghwan. Nefes almaya çalışıyordu. İlk defa bu kadar zor geldi ona nefes almak.
Artık göz kapaklarıda yorgunlukla kapanmaya başladı ve bilinci kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You And I Are İn Love -dohwan-✔✔
Fanficdoyoung ve junghwan beraber büyük bir aşk için savaşıyorlardı ama savaştıkları aşk heran değişebirdi... ✅BİTTİ✅