pain of love day 9

36 7 0
                                    

"Gereksiz sevinç"

"İnanabiliyor musun yedamla 15 dakika boyunca sohbet ettik."

sınıfta dört dönüyordu ve sınıfta kimse yoktu. junghwan donutunu yiyerek cevap verdi

"sevindim senin adına"

aklına yoshinin dedikleri geldi ve junghwanın yanına oturdu.

Yüzündeki heyecan ve gülümseme gidince şaşkınca baktı dodo da konuşmaya başladı

"yoshiyle konuştum" heyecanla cevap verdi "ne konuştunuz" ne diyeceğini bilemedi doyoung ama cevap verdi " şey aile meseleleri ile ilgili işte" "peki benim ile o hakkında konuştunuz mu anlarsın ya" doyoung'un ağzı tutuldu arkadaşı daha dün babasından dayak yemişti ve sokağın ortasında bayılmıştı. Onu üzmemek için konuyu değiştirmeye çalıştı. "Şey biliyor musun yedamların öğretmeni bayan min miş" jumghwanın yüzü asılarak cevap verdi bile yapması junghwanı üzmüştü "beni üzmemek için konuyu değiştirdin dimi, yani olumlu konuşmadınız" dedi ve gözleri doldu dodo kendinden nefret etmişti bir anlığına. "Ah aslında sana baban yüzünden üzüldüğünü ve bu aralar seni çok mutlu gördüğünü söyledi.yani olumsuz konuşmadık ve ben soruyu sorduğumda yüzü düştü yani seni gerçekten önemsiyor" junghwan nın eski gülümsemesi geri gelmişti çok mutlu olduğu gözlerinden okunuyordu. Hızlıca doyoung'un boynuna atladı ve sımsıkı sarıldı. Doyoung'un midesinde ki aptal kelebekler harekete geçmişti. Aslında aptal değillerdi doyoung onlara aptal diyordu. Doyoung fazla düşünmeden sarılmasına karşılık verdi heyecanla konuştu junghwan "sen gerçekten harika bir arkadaşsın kim doyoung" kek eleyerek cevap verdi dodo "ş-şey teşekkürler"

Junghwan gereksiz fazla mutluluğu ile zıplayarak eve doğru ilerliyordu sanki dün hiç babasından dayak yememiş gibi davranıyordu.ve niye bu kadar mutluydu? Eh çünkü yoshi onun hakkında olumlu konuşmuş. Artık doyoung sinirlenmeye başladı çünkü onun adını bile hatırlamayan biri sırf onun hakkında olumlu konuştu diye seviniyordu. Doyoung sinirle konuştu. "Artık şu gereksiz mutluluğa son ver" junghwan şaşkınca konuştu "niye mutlu olmuyum mu ben hiç" alıngan çocuklar gibi konuşmuştu ama sonra kendini tutamadı ve kahkaha attı. Doyoung ciddi bir şekilde konuştu "ben ciddiyim, senin ismini bile hatırlamayan bir çocuk sırf senin hakkında olumlu bişey dedi diye sevincinden dünyayı sırtlıyacaksın" doyoung ani siniri yüzünden dayana madan konuşmuştu. Kendinden nefret ediyordu. "Ne" şaşkınlıkla cevap vermişti junghwan "şey yani hatırla mamak derken junghwan diyince baya düşündü herhalde seni hatırlamaya çalıştı." junghwan üzüntüyle kafa sallayıp tekrar yürümeye başladı zaten bir kaç adım sonra junghwanların evinin olduğu sokağın başına gelince hiç vedalaşmadan gitti. Dodo bu davranışına oldukça kırıldı...

You And  I Are İn Love -dohwan-✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin