1. Bölüm

587 23 7
                                    

Thor love and thunderda da Yunan mitolojisine girilmişken ben Yunan mitolojisinin olduğu bi hikaye yazmazsam olmazdı kbıghoufpıuf bazen uçuk kaçık yerler olacak hiç linçlemeyin deli gönlümü eğlendirmek için yazıyorum yeri gelicek cringlikten ağlayacaksınız hahaha neyse iyi okumalar CUCYIGFYJPHCHOCH

Tamam melez olmayı ben seçmemiş olabilirim ama bu ışıltılı hayatı ben seçtim.
Ben Eris Alerai- Stark annemin adını taşıyorum (fitne, fesat, kaos ,çekişme ve kavga tanrıçası), babam Tony Stark. Şaşırdık mı? YOOOOO! Herkes biliyor ki babamın hızlı zamanları vardı, eh arada kondom kullanmayı unutabiliyor insan. Her neyse konumuz bu değil konu avengers ekibi ve SHEILD tarafından tutuklanmış olup hücreye koyulmam. Olay nasıl mı oldu? İşte böyle...



"Bak hayır ben bu şekilde mezun olmak falan istemiyorum-NEDEN BİRİNİN ÇANTASINA BOMBA KOYALIM YA?!?"

Eric'in bu dediğine güldüm çünkü teknenin motorunu bozma fikri sanki benden çıkmış gibi davranıyordu.

"Neden olmasın eğlenceli olur, hem bak."
Çantamdan bombayı çıkardım
"Ufak zararsız bi bomba... çok eğlenicez hem biri de ölmeyecek. Güven bana!"

"Eris deli misin tüm okul burda bu patlarsa hem tekne batar hem de insanlar ölür."

"Ne bu Eric atom bombası mı? Ayrıca insanlar hep ölür ve biri ölmeyecek, güven bana."

"Bir de utanmadan bana güven diyorsun..."

Eric biraz oflayıp pufladıktan sonra elimdeki bombayı alıp gitti. Eh ben gayet mutluyum ve durumdan da memnunum. Kargaşayı seviyorum.  

Bir süre sonra Eric'in peşinden yatın kıç kısmına çıktım ve insanların bombayı fark edip etmeyeceklerini bekledim, birde babamın göz bebeği Peter Parker'ı biraz izledim. Babamı çağırdı mı acaba? Çünkü hani babam gelse cidden felaket olurdu-

Bir süre sonra, BOOOOOOM PATLADI!! BOMBA PATLADI!! Zaten ufak bir şey olduğundan sadece masayı denize fırlattı ama çok güzeldi!! Eric koşarak yanıma geldi. O sırada Peter'ı görüş açımdan kaybettim, yüksek ihtimalle gidip Spider-man kostümünü giyip günü kurtaracak. Yehuuu mahallemizin koruyucusu! Pöh rezil...

"Sanırım biri beni gördü Eris-"

"HA?!?"

"Sanırım biri beni gördü ve ımm planı olan tek kişi biz değilmişiz herhalde."
Eric kafasını hafifçe yukarı kaldırıp havadaki silahlı yüksek donanımlı dronları gösterdi

Gülmemeye çalışarak dronlara baktım.
"Bu iyi olmadı."

"Biz hiç bomba işine girişmeyecektik ya şimdi kesin olarak yakalanıcaz. Sayende!"

Ellerimi göğsümde birleştirip yatın tırabzanlarına yaslandım.
"Neyse en azından artık babam benim için mezuniyetime gelecek!!"

Eric gözlerini kısıp bana bakmaya başladı.
"İlgisini çekmek için yaptın dimi? Dronlar da senin işin ha? Eris hayatımda gördüğüm en aptal kişi olabilirsin."

Haklıydı. Babamın mezun oluşumu görmesini istedim. E ama ben de haklıyım şimdi, herkes babasını mezuniyetinde ister. İster... dimi?

"Imm şey- açıklayabiliri-"

Açıklayabilirdim, Quinjet gelmeseydi

"Eris Alerai tutuklusunuz, ellerinizi ensenize koyun ve dizlerinizin üstüne çökün."

Kaptan Amerika geldi... babam değil. Neyse.
Dediğini yaptım. Birkaç SHEILD ajanı gelip beni kelepçeledi ve jete bindirdi. Eric ve yattaki geri kalan herkes olan biteni ağzı açık şekilde izledi. Sanırım bir tık abarttım...

Bucky Barnes ile Tartarus'a Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin