Bemutatkozás és hasonlók

40 2 0
                                    

Szia! Először szeretném elmondani, hogy örülök, hogy érdekel a könyv. Csináltam egy Spotify listát, amiben a számok vannak, amiketírás közben hallgattam. Remélem visszaadja a hangulatát.

https://open.spotify.com/playlist/0fV5hom3FUNSfPIOUNJ8eR?si=vmX5j081T3yWmIMjQ2cJIw

Személy szerint valahogy mindig is közelebb éreztem magamhoz egy könyvet, ha valamennyit tudtam az írójáról, szóval összeszedtem pár dolgot. Ha hidegen hagy, ki vagyok akkor nem is foglalkozik ezzel. Remélem tetszeni fog a történet.

16 éves vagyok jelen pillanatban, 2021 Monaco volt az első Forma 1-es futam, amit tényleg végig is néztem, ezért is lesz mindig fontos a számomra ez a nagydíj. Azóta nagyon fontos része lett az életemnek. Egyrészt azért, mert csodás embereket ismertem meg ezért, és, mert imádom az egész sportot. Az életemet meg. Szó szerint. Ez a sport miatt választottam a turisztikai szakot, és az iskolát, ahova most járok.

Franciát tanulok, hogy később kiköltözzek Monacoba, vagy Franciaországba. Idegenvezető, vagy recepciós szeretnék lenni, ha lehet valami F1 kötődéssel. Például az egyik csapat kiállításánál, vagy egy előkelőbb hotelben, ahova a pilóták és a csapatokat elhelyezik.

Ha érdekel valami, beszélgetni szeretnétek, a könyvhöz kritikátok van, vagy bármi hasonló nyugodtan írjatok! <3

Csak egy újabb képHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin