9

2K 224 287
                                    

Yeni karakter kilidi açıldı✔️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni karakter kilidi açıldı✔️

***

Mutfaktan gelen sesler ile uyanmıştım. Kafamı komidinimin üzerindeki saate çevirdiğimde saatin dokuza yaklaştığını görünce yataktan çıktım hemen.

Lavaboda işlerimi kısaca halledip mutfağa gitmek için odamdan çıktım. Şimdiden garip görüntüler görmemek için dua etmeye başlamıştım bile. Sandığımın aksine mutfakta bir kaos yoktu. Huening Kai kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın." Dedim dikkatini çekmek için. Arkasını dönmüş ve aynı şekilde karşılık vermişti. Sandalyeye oturup belimi gerindirdim. "Diğerleri nerede?" Gitmelerini umarak dediğim şeyi Huening Kai hüsranla sonuçlandırmıştı. "Uyuyorlar daha."

Ayağa kalkıp oturma odasına geçtim. Cidden mışıl mışıl uyuyorlardı. Bu evi alırken kendi kendime hep demiştim ki 'iki odalı evi ne yapacağım?' tabii o zamanlar tek başıma yaşayacağımı düşünüyordum. Şimdiyse evimde otlanan Huening Kai, oturma odasına mesken kurmuş Soobin ve yakında bu eve kurulacağını düşündüğüm Taehyun ile Yeonjun vardı.

Üçlü koltukta Yeonjun ile Soobin sarmaş dolaş yatıyorlardı. Cebimdeki telefonu yokladım. İkisinin de tatlı bir karesini çekip geri cebime koydum. Üçlü koltuğun karşısındaki ikili koltuğa döndüğümde Taehyun yüzünde bariz belli olan rahatsızlık ile yatıyordu. İkili koltukta küçücük olmuştu.

İster istemez bir kıkırtı bırakıp Huening Kai gelmeden Taehyun'un da fotoğrafını çektim. İnanın bana, bunu neden yaptığımın açıklamasını bende tam olarak veremezdim. Sadece gözüme çok tatlı görünmüştü işte. Cenin pozisyonunda, tek kolu koltuktan aşağı sarkmış, kaşları çatılmış ve dudaklarını küçük bir çocuk gibi büzmüştü.

Daha iyi bir pozisyon alması için koltuktan sarkan kolunu geri koltuğa yerleştirdim yavaşça. Uyanmasını ve beni bu şekilde görmesini kesinlikle görmek istemiyordum. Hâlâ ona sinirli olduğumu sanması daha iyiydi.

Orta sehpayı ikili koltuğun yanına yaklaştırdım. Bunu yaparken tabiki de ses çıkmıştı ama nasıl uyuyorlarsa artık Yeonjun dışında hiç birisi tepki vermemişti.

Taehyun'un kendisine çektiği bacaklarını tutup masaya yasladım. Bu şekilde üst bedeni koltukta, alt bedeni ise sehpadaydı. Koltukta iki büklüm yatmasındaysa bu daha iyiydi.

Mutfağa geçip Huening Kai'nin kahvaltı hazırlamasına yardım etmeye başladım. Hem sohbet edip hem kahvaltıyı hazırladıktan sonra Huening Kai içeridekileri uyandırmaya gitmişti.

Beşimizde evdeydik ve ne kaos vardı ne de kavga. Diğerleri uyandıktan sonra da bu sessizliğin yaşanmasını umut ediyordum. Yeonjun mutfağa "enişte." Diye bağırarak girdiğinde ise bu umudum solmuştu.

Yeonjun kollarını iki yana açmış bana doğru yürümeye başlayınca masaya oturdum ve elime çatalı alıp kendisine doğrulttum. "Uzak dur benden, Pis yalaka." Kollarını indirmiş ve bir elini kalbinin üstüne koymuştu. "Duydun mu?" Demişti.

Thin Border / taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin