masalın hayatı

124 7 10
                                    

Ben"alo anne"
Annem"alo masal kızım"
Ben"annecim yarın okulum bittince bir kaç gün sonra gelicem"
Annem"tamam kuzum seni çok özledim sağ salim gel emi"
Ben"tamam annecim"
Annemle konuştuğumuzda akşam olduğunu anlamıştım arkadaşım Eslem bize gelicekti ben kardeşim ayazı dk yüklemeye göndermiştim ve hala yok derin bir nefes alıp sakinleştim sonra kapı çaldı.

Ben"kim o"

Ayaz"abla mızmızlanma aç kapıyı"
Ben"ooo hoşgeldiniz beyfendi şöyle ne kadar internet yüklettin"
Ayaz" ııı şey ben az yüklettim çünkü sevgilime alıcam hediyeye para yetmedi"
Ben öfkeli bir sesle"lan senin sevgilimden banane ben Burak abiden nasıl haber alıcağım ager biraz daha onu takip etmeye başlarsam bana dedilerki seninle şarkı söyleyeceğiz sen şimdi kaldırmış az yükledim diyorsun"
Ayaz"özür dilerim abloş" dedi ben sinsice gülmeye başlayınca ne olduğunu bana sordu bende şöyle cevapladım."eh ayazcim o zaman internetinin azçığına el koyuyorum"
Ayaz"ama abla"
Ben"ama sı yok dedim."
Ayaz yüzünü asarak devam etti.
Ayaz"abla ama bak şimdi senin o Burak bulutun yüzünden benim hesap hep Burak bulutla doluyor"
Ben"ağlama lan bebek gibi kullanmam bir daha telefonunu"
Dedim anda geldi deli gibi sarıldı.
Ayaz"canım ablam be" dedi. Oğlum delimisin nesin zıplıyor koca bebek derdimde uğraşasım yok. Kapı çaldı ve kapıya yöneldim.

Eslem gelmişti. Eslem"masal hanimcigim görüyorum da bugün video atmamış ve film yazmamışsin vallahi şaşırdım, neyin var?"
Ben"deli seni neyim olcak internetim yok" deyip kahkahayı bastım.
Eslem"ooo olmaz şuan masal senin ağlamam gerekirdi Burak abi diye duvarları kırmamışsın vala bunu dersem kesin kırarsın,Burak abi çok iyi bir video atmış"deyip kulağımda çağırdı salak şey ya yeminle döndüm dedimki.

Ben"kızım bir kerede abartma be nolur ya ayrıca sen gelmeden baktım ve ilk sıra gene bende yorumda filmide şimdi aticam internetimi şimdi yükletti ayaz bey" dedim.
Ve içeri geçtik oturmaya başladık ayaz çoktan üst kattaki evine gitmişti çünkü Eslem benle kalicaktı.
Sonra Eslem bana boş gözlerle bakınca ne olduğunu sordum.
Oda verdi hemen cevabını
Eslem" masal hadi bana geçmişini anlat söz verdiğim gibi" hadi be keşke sormasaydım ,yapacak bir şey yok ok yaydan çıktı. Allah ne verdiyse deyipmi anlatsam? Yoksa sakin sakin mi? Of beynim yandı ya ben nerden basliycaktim ne kadarını anlatsam doğru olurdu? Bu kadar sorgu yeter masal sen cesur ve soğuk kanlı birisini nesini anlatamiycaksın acaba annesinden azar yememek için uydurduğu yalanları planlayan çocuklara benziyorsun anlat işte ne var sanki.
Ben" Eslem kafamda toparlayıp konuşsam olurmu?"
Eslem"Olur"

Yarım saat SONRA

Oha lan o kadar düşündümü ben ya
Allahım bana yeminle akıl ver delirdimya iyice
Ben" Eslem başlıyorum"
Eslem"başla güzelim"
Ben" bak şimdi Eslem biliyorsun ki ben fakir bir ailede büyüdüm Trabzon'un bir köyünde orda doğdum işte ondan sonra annemle babam işleri yüzünden benimle hiç ilgilenmediler tahmin ediyorsunki benim soğuk davranıp sevmeyi bilmemem işte tam bu yüzden ben anannem ve dedemle büyüdüm.
Bana hep saygı öğretiler, ben sevmeyi hiç sormadım bilmedim sevmeye kalktığımda sen ne anlicam sevgiden saygılı olmayı öğren dediler benim amacım-"dediğim anlamadığım bir şekilde ağlamaya başladım susun göz yaşlarım susun!. Devam ettim" benim amacım sadece arkadaşımda gördüğüm sevgiydi annesine babasına kocaman sarılırdı annesi babası çok severdi onu benimki sadece özlemdi biliyordum bunu. İşte en kötü kisima geldik. Ben varya ondan sonra hiç gülmedim arada gülücükler sacardim ama sonra hemen ağlardım. Ama şimdi geçiriyorsun ki ailen sevgi yoksunu aslında değiler çok küçük yaşta evlendikleri için sadece bildikleri ailelerinin emretikleri onlara buydu yansıtmamaya çalıştılar en azından çok olmasada başardılar. Lan benim içimdeki acıyı sadece bu küçültu hep içime attım Allah kahretsinki hep öyle yaptım kimse bilmez soğuk biri olduğunun nedenini. Eslem asıl durum şimdi başlıyor ben dedemi 15 yaşında kaybettim biliyormusun?. On beş d- düşünsene sırf iş çalışıp para kazanmak için annemgile destek uğruna dedemi ihmal ettim ben kaybettim mezarının b- başında saatlerce ağladım. Benim hayatım ondan sonra cehenneme döndü her rüyamda onu gördüğümde hep ağlardım sen öldün dede! benim yüzümden öldün derdim, sana bakamadım derdim. Yaklaşırdı gözümdeki yaşları silsede akardı.
Derdiki"kuzum üzülme bak ben burda mutluyum üzülme iyim ben"derdi ama işte ben hep ağlardım her gece ağladım her her düşünsene ben hala nasıl hayatayım biliyormusun dedeme verdiğim sözden dolayı dedem dediki 'sadece sevdiğin bir şeyi basar azmini'
'sana söz veriyorum dede' dedim dedemle öylece kaldık bunu ölmeden bir yıl önce demişti"öylece baka kaldım koltuğa sonra devam ettim." Knk biz çok çalışırdık biliyormusun hemde çok çünkü evde bekleyen beş kardeşim vardı  ozaman poyraz abim ve yağız abim birde ben çalışırdık o zaman tabi iki kişi kalıyor avde kim erken işten çıkarsa yemeği o hazırladı ben yemek yer odama çekilirdim sabah kalkamazdim babam çok kızardı bilmiyorduki ozamanlar sabaha kadar kitap yazdığımı demezdim bende yazın olurdu fındıkları toplardık cevizleri de benim hiç halim kalmazdı bir gün ben boynumu küt ettirip ağaca vurup yere düştüm ve yıkılıp kaldım öylece beni hastaneye babam götürdüğünde bir umut ettim babam beni seviyor diye heycandan ucacaktim sonra bir anda benim gözlerim kapandı uyandığımda doktor boynumun çok kötü oldu dedi" o an konuşmamam gerekti çünkü birde kekeleme başlamıştı onla beraber bunu Eslem'e demem gerekiyordu ve dedim." Eslem b-ben korkunca ve uzulunce kekeliyorum bu yüzden biraz durdum"dedim anda bana geldi sarıldı.

Evet arkadaşlar ilk bolumum sizlerle bol yorum yapıp beğenirsiniz inşallah hepinize teşekkür ederim şimdiden ❤️

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin