hayat sinemasında

19 1 0
                                    

"günaydın abloş"
Sabah sabah bu kızda ki enerji nerden geliyor ya.
"Günaydınlarınız olsune fendimde beni salda uyuycam"
" Hiç kusura bakma abloş doğan abimin emri"
"Doğan abim ne zamandan belki emir koyuyor kız iymisin sen manyak ya"
Kafamı yastığa gömdüm.
"Ya abloş kalk konusu biricik aşkı olunca emir koyuyor işte"
"Benim bir yengem vardı demi bak unutmuşum. Giyinip geliyorum hadi git." Güneş çıktı.resmen güneş gibi kız sabah güneşi bile odama gözükmeden kendi ışıltıyor.
Hmm,,,, üstüme bir beyaz gezegenli bir sweatshirt birde siyah eşofman yola gidicem sonuçta rahat gezmem gerek.
Aşağı indim. Baktım herkes sofraya oturmuş bende çay aldım geçtim babamın karşısına.
"Eee bakalım beni özlediniz mi"
"E uşağum özlemeyüpte ne edeceğüz ula." Herkes güldü.
" Ya babam benim şey benim bugün yola çıkmam gerek"
"Kizum yeni geldun da"
"Baba işlerimi haledeyim yine gelcem söz"
"Tamam ula tamam" canım babam ya.
Güneş ağlamaya başladı.
"Ağlama güzelim ya geri gelcem işte."
Güzel evimle vedalaştık tan sonra yola koyulduk.
3saat sonra

"Alo Kenan buyur" Kenan yolda olduğumu biliyor neden aradı ki şimdi "Alo masal şey ya işin bittikten sonra bir ara akşam yemeği yiyelimi dicektim. Tabi işin bittikten sonra lütfen beni kırma" şimdi benim vaktim olmicak bu yüzden bir aralıkta gitmem gerek " tamam Kenan ben seni ararım sen alırsın beni" Kenan"tamam masal anlaştık görüşürüz "
Telefonu kapatım. Abim Sude arkada koltuğa atık bu gene benim oyunum arabayı ben sürüyorum. Neyse ki kulaklık var hemen takıp iki dk sürmeden konuşup kapatım. Yol çok uzundu ama varacaktık bir şekilde
4saat sonra
Abim" masal istersen Amasya' ya geçelim ordan uçağa binelim. Yoksa yol çok uzun olucak." Sude"aaa yaşasın hem bizim oraları gösteriririm arabadan geçerken."
Böyle anlaştık. Sude Amasya'da neler olduğunu baştan aşağı anlattı.
En sonunda eve vardık
"Evet yağız abi sen sudenin evinde kalabilirsin evimi ver-" ne güzel devam edicektim. Ağzımda birinin eli var of ya. Tabiki abimin eli" Sude bu hiç çocukça davranmazdı dökülün ne çeviriyonuz." Sude" yağız sana burdan çok güzel uçarım biliyon demi. Hah saf salak olma birincisi ikinciside dedenin yaptıklarını düzeltmeye çalışıyorum. Ömür boyu bu kız duygusuz olamaz" ilk mırıldandı sonra bağırdı manyak ya "OLAMAZ" yağız abi bir yutkundu kendine geldi. "Ne sinirleniyon hemen ya hiç değişmiyorsun tamam dediğin gibi doğru yapmışsın" Sude buna her zamanki gibi göz devirdi. Abi cocukluk ne güzelmiş be. Sude gene teşekkür ederim sana. Ne kadar kızsan da teşekkür lafına hak ediyorsun. Sude"hadi gençlik iyi geceler ben eve kaçar" "Sude abimide götür" Sude koltuktaki yastığı aldığı gibi tam on ikiden beni vurdu. Ve gitti .

Gene sabah oldu. Acaba ne giysem de giysem. Vay nasıl unuturum bugün klibi ben ayarlicam nasıl unuturum.
Simsiyah oldum hemen. Şimdi planları gözden geçirelim. Sude ve yağız abimi boşa getirmedigime göre. Kaç yaşına gelmişler evlendiler artık.
Ama bizde inatçı keçi var mümkünmü öyle bişi tabiki hayır.
Şimdi bir kafede olsun bunlar. Ben orda şarkı söyleyen kız olayım. Abimde sudeyi almaya gelen sevgilisi. Sudenin yanında da sudeye takıntılı iki kişi olsun. Yanında derken uzağında. Bunlar Sude yaklaşınca Sude kaçsın. Benim abiş de kurtarsın okeyy. Bunu hemen Burak abime anlatam.
Hemen mahzene vardım.
"Selamss"
Kurtuluş abi" selam masal"
Burak abi"selam masalcm"
"Abişlerim hemen konuya giriyorum"

Burak abi bir alkış yaptı." Tamamdır anlaştık" "hemen bizimkileri çağırıyorum ozaman abi" "tamam masal".
Evet arayalım bakalım.
"Sudecm"
"Efendim masalm"
.......
"Tamamdır"
Kapatım abime yazdım.
Şapşik abim: efendim masal
Ben:buluşalım abi dedim yere gel
İki saat sonra buluştuk
Abim hala sudenin yüzüne bakarken utanıyor ne vardı uzatmasaydınız ama diğer türlü düşününce de.
Sanırım en iyisi buydu herşey zamana göre irerlemesi iyi en azinda zamanında sevicekler birbirlerini.
Konuşmaya başlayalım artık.
"Eveeeettt"
Bir saat boyunca hiç susmadım. Onlarda dinlediler.
"Nasıl fikir" Sude konuşmaya başladı."iyi ama bu ne şimdi ben niye hemen kimin oynadini bilmiyorum ve yağız a niye kaçıyorum" bir anda hepimiz güldük. Salak bu ya abim olunca hep kıskançlık yapacak diye sürekli bunları soruyor bende safım ya anlamiyorm. Yav he hee ikisi uzun süre birbirlerine baktılar bunlar ne ayak ya bunlar bişi çeviriyor. ama öğrenirim nasıl tabiki Sude yalan söylemez eheheeheeheheh.
Abimin sesiyle kendime geldim.
"Bir dk Sude ye kim asılacak bilmek istiyorum."dalgasına şöyle dedim." Ne o dövecek misin" dedi cevapla şoka girip çıktım." Evet" sudeyle aynanda" What dedin gülüm" dedik. Abimde kafasına taş düşmüş gibi konuşmaya başladı. Sudeye ne zamandan beri aşık olduğunu. Onsuz yaşayamam dediğini, çocukluklarını, onun için üniversiteyi bile aynı seçtiği, onun için kuzenini karşısına aldığını, ona bakan herkesle kavga ettiğini, onsuz artık olmadığını dayanamadığıni anlattı. Ağlamaya başladı Sude. Ne diyeceğini bilemiyordu. Belliydi...
Napsalar acaba ben abimin böyle konusucağını bilemiyordum. Sude ağlayınca bende ağlamak istedim. Ama güçlü oldum. Neden bilmiyorum kaç yıldır ağlamayan ben artık ağlamak istiyordum. Bu kız nasıl bir insan ya tek kendine zararı var. Artık abimi susturmanin zamanı geldi. " Abii yeter az ben konusucam Sude bak kendine hep zarar veriyorsun herkesin iyiliğini düşünme artık kendin ne istiyorsun onu yap artık. Tamamı iyi düşün biliyorum ben abim hakkında ne düşündünü ama ben demicem sen de artık hadi lütfen yapma birbirinize bunu yapmayın"
Sude biraz kendine gelmek için lavobaya giti. Bende ozaman düşünmeye başladım. Acaba ben kimi seviyorum. Veya kendimi gizlemem gerekiyormu gerekmiyor mu? Bence bunu anlayacak ve güzel karar vermemi sağlayacak Sude bir gelsin bizim eve gidelim. Sude geldi ve konuşmaya başladı. "Masal haklı yağız. Ben kaç senedir sakladım. Kaçmaya çalıştım senden söylemek istiyorum yoruldum. Özlüyorum seni yılar gectikce daha çok hemde eğer bana zaman verip güzel bir zaman geçirebiliriz seninle ben ben...
Ben seni seviyorum yağız her zaman her daim seni düşünüyorum..."
Oha vay vay vay abi bir klip konusucaktik neler neler oldu. Helal bana ya muq bir insanım. Hihihi
Hayat güzel yeterki kendinize de bir parça umut verin.
Evet arkadaşlar bu bölüm eksik oldu sorry. Evet beğeniyor musunuz sizce nasıl güzelmi . Birde sizce yağızla Sude evlenmelimi?

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin