Hemen eve geçtim. Eşyalarımı hazırladım. Sonra saate baktım bayada geç olmuştu. Artık uyumam gerek yatayım bari uykuya dalacakken aklıma yağız abim geldi. Acaba sudeylemi uğraşsam yoksa abimlemi. Ay gülmekten kırıp gecicem herhalde. Bu abimle Sude çok komikler ya. Yağız abim sudeye plotonik aşk Sude sevgiye aşka hiç güvenmez bu yüzden de yağız abimin geçici heves olduğunu söylüyor. Bu kız çok saf ya zekiyim diyor ama. Yağız abim onu sevmese bu yaşına kadar onu neden beklesinki. Abim sırf onun için piskoloji bölümü bitirdi. Kitap okumaktan gözleri kör erdi. Sudeninkide öyle oda arada takıyor. Genede inanmıyorya abime neyse ben bunlarla yarın çok güzel uğraşırım. Uykuya daldım.
Telefon çaldı" alo" egeydi bu" efendim efe" sesi titriyordu. " S-sude ablam u-uyanmadi uyandır a-annem vefat etti...." Telefon kapandı. Ege derken çok ağlıyordu. Olamaz derya ablam ölmüş olamaz nolur ölmesin Sude ananesi öldüğünde beş yıl boyunca düzgün konuşmadı. Eğer eğer annesi ölürse Sudeyi tamamen kaybederim olamaz nolur olmasın Allahım nolur Allahım yalvarırım. Gözlerindeki damlalar ben dökül demeden dökülü verdi. Kapıyı açtım koşar adımlarla sudenin evine doğru ilerledim. H-hayır a-araba çarptı herşey karanlık olamaz kalk masal. Kalk....
Hıh ne nasıl olur rüyaymış. Bu nasıl bir rüya bu bu kadar gerçek olamaz. Gözyaşlarım gerçekten ağlamıştım. Sudeyi aramam lazım. Telefonum nerde?!. Hayır arıyamam ararsam susar ve konuşamaz çok hassas bu konuda napcam ben şuan.Sabah oldu ve beş saat geçti
Kendimi toparlandım bir şekilde Sude birazdan ayazla beni alıcaktı.
Geldiler Sude" hadi gel güzelim gidelim" ben" tamam cadıcım hadi" yol çok uzundu. Arada Kenanın yazdıklarına baktım muhabet etmiştik. Hata aramıştı beni ne çok konuştuk be.Ve vardık
Oha çok mutluyum annem babam su ağlıyacak gibi oldumm. Ben neyi fark ettim yılardır ağlayamayan ben ağlıyorum Sude sana çok teşekkür ederim. Bu kız benim hayatımı güzelleştirdi. Sıra bende.
Herkesle kucaklaştık sıra abimlerde geldi. Bir abim evliydi ama Kaan safosu diğer abimde evli sanıyordu. Yeğenimi öptüm yengomuda tabi.
Sonra abimle kafa tokuşması yaptık canım doğan abim sudeyle çok uğraşırdı. Bak bak nasıl konuşuyorlar.
" Naber la çakma cadı" Sude" ayıp oluyor doğan abim ya vala ağlarım" doğan abi yanağını sıktı " ya yarenim bu kız büyümüş olamaz ya hala gıcıklık yapmakta üstüne yok. Bu deliyi bile özledim." Sude" eh abicim benim normal olduğumu kim söylemiş. Ayrıca ben gibi insan tabiki özlenir" deyip göz kırptı. Hah düş ağzına yağız abi nasıl bakıyor dokunsak Sude geldi diye ağlar. Yağız abime sarıldım. Kulağına eğildim. " Bu sene bu iş bittecek sevgili yapmazsam bende büyücü değilim." Yağız abim" senin o kafan ne boş çalışıyor be ilk önce kendine bul sen karışma zorlamı sevecek kız beni" içimden sövmek gelsede yapmadım. Yav bunların ikiside saf Sude abim olmazsa zaten başkasıyla sevgili olmaz çünkü her hayal ettiği tıp bu başka yok. Bulmuş bizimkisi bunuyor. Teh Allahım ya. Neyse çok neyse dedim. Çünkü anlat anlat bitticek bir olay değil. Aha ağıza bak Sudeyi gördü. Ağzı yarım metre açmış görende isabbel geçiyor sanacak. Yanlış söyledim çünkü bilmiyorum bende. Sudecim hemende yanıma geliyor.
Sudecim" naber yağız"
Abim" iyidir senden"
Sudecim" ya benim nasıl olduğumu boşver sen bizim oraya tahin istemişsin bir aksilik olursa söyle yardımcı olurum." Oooo neler oluyor böyle siz görürsünüz.
Abim" he sağol Sudecim halettim geliyorum bende sizinle." Sudecim kafasını salamakla yettindi. Abimin bizim oraya gelmesi daha kolay oldu kaç yaşına gelmişler artık evlensinler uşaklar ben nasıl Karadenizliyim bende bilmiyorum. Konuşmayı bile beceremedim neyse.5 saat sonra
Instagram @sudistmm
Aha sudecim ne kadar güzel çekmiş kalp atam.
Evet bizimiilerle baya dolaştık.
Burak abi arıyor noldu acaba Allah Allah. Ben" efendim Burak abi"
Burak abim" he actinmi masalım şey ya biz yeniden Dünya yansada tek seni izlerinin klibini cekicez.Ve biz bunu daha erkene cekicez sen iki gün sonra burda olabilir misin?." Görev bizi bekler mecbur. " Tamam abi orda olurum" Burak abim" tamam masal hadi sonra görüşürüz." Telefonu kapatım. Üzülmedim çünkü ben görev takıntısı bir insanım. Babam filede söyledim. Şimdi Sudegilin orayıda ziyaret edelim sonrada sabah yola çıkarız.
Derya ablam" ooo hoşgeldiniz güzellerim."
Sude hemen annesine sarıldı." Hoşbuldum annecim nasılsın"
Derya abla" iyim kızım babanda içerde hadi geç." Hemen Ali abimin yanına gittim kesin bizi özledi.
Sudecim" baba deli kızın geldiiii." Ali abim" ooo gelmiş benimki derya gördün mü vala özledim ya ben bunu." Sude" ay tabi baba ben özlencek insanım." Ali abim" aha masal kızım da gelmiş hoşgeldin yeğenim geç otur sende" " hoş buldum abi ya bizim iki yaramaz nerde biliyonuzmu bu arada Ali abi senin espirilerinide özledim vala" Ali abi" bulem ders çalışıyor egeyide bilirsin gene yok ortada" " ya abi bulem aynı bulem denmi söz ediyoruz. O ders yapmamak için sudecimi delirtirdi." Ali abi gülmeye başladı." En sonunda çalışıyor işte idare eder." Bende güldüm sonra bulem geldi. Allahım ağlıyormu o. Her zaman böyle abla ya çok düşkün sapsik. Ay nasıl sarılıyor ablasına. Bulem " masal abla senide özledim ben" "gel bakim sarıl ablana" sarıldık.
Eveeettttt arkadaşlar bir günüm daha bitti hihihi. Hadi uyku vakti. Sudeyi evine bıraktım. Şimdi abimin yatağına konma vakti. Yağız abim" hey kalk yatağımdan" " ama abi Sude olsaydı sesin çıkmazdı" yağız abim " Allah'ın sapığı kalk git kız yoksa varya önüme gelen erkekle evlendiririm" ayağa kalktım." Hehe yaparsın canım sonra sudede seni Trabzon'dan İstanbul'a kadar bir güzel sürükler sonra döver." Yağız abim göz devirdi. Vala bunu sudecimden öğrendi. " Tamam lan tamam geç yat ben gidiyom" " good night sisterrr" yağız abim" masal olmayan ingilizcenle bana ingilizce söylemeyi kes" " tamam be" kapıdan içeri biri girdi." Anam güneşim gelmişşşş" güneş" canım ablam seni çok özledim." " Kız vala özledim bende" güneş" biraz özlem giderdik sonra bizim küçüğe uyumasını dedim oda"neyse abla uyu sabah kahvaltı yaparız." Herkes çıktı ve ben uyudum.
Evet bir bölümün sonuna geldik
Herkes umarım beğenirsiniz hadi eyvallah arkadaşlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayranın İzinde🌼
FanfictionBurak bulut diye bir şarkıcının hayranı olan bir kızın yaşamını sizlerle konuk edicez