BENİ UNUTMA MANOLYA"

23 2 0
                                    

"Abi sakin ol lütfen " abim çok sinirlenmiş ters ters Arat'a bakıyordu.
Klip bitti Sude yanına geldi.
Sude" hoşgeldin yağız " sudeye kırgın bir şekilde bakıyor abim " hoşbuldum sudecim" deyip kızı yanına çekti. Yohk artık abi yani yohk artuk. Arat yaklaştı" sudecim çok iyiydin ha bu arada bizim evlilik anlaşmasına ne oldu."
Sude gözlerini kocaman açtı ve sinirle " gördün üzere yanımdaki sevgilim ve evlenmeyi düşünüyoruz" Arat" hadi ama Sude numara yapma" dedi. Sude sinirlendi ve" inanmıyorsan yağızcima sor senin anlaşma çöpe hadi başka kapıya bu zamana kadar sana katlandım daha tahammülüm yok okeyyy" yağız abim çok mutlu olmuştu şöyle dedi " eh müstakbel gelinim artık Sude o yüzden bir daha etrafında görmeyim seni Arat bey"
Arat uzaklaştı.

Abim sede sudeye yaklaştı ve bana seslendi" kardeşim düğün hazırlıklarına başlayın sudecim artık benim" Sude ağzına bir tane vurdu. Abim numaracı şekilde yüzünü buruşturdu. Sudecim" eh masal artık başımıza belayı aldık ne edecuz şimdi" ben" eh hayırlı olsun demek düşer bana" sudeynen abim dinlenmeye geçti benide Burak abi çağırdı. " efendim abi " Burak abi " heh masal bize iki daka yemek alıp gelsene" bende" ben çıktım" dedim. Arabayla yol almaya başladım İstanbul boğazına gözüm kaydı ve durdum. Allahım bu şakamı Kenan ve bir kız çok güzel bir kız ve sarılıyorlar beynimden vurulmuşa döndüm. Gözlerim dolmaya başladı. Kenan beni gördü tam yanıma gelcektiki arabaya koşarak gittim. Çalıştırdım arabada sadece şu şarkı çalmaya başladı.
Sevmek hayatımın yarısı,
Bana dediler yarasın dostlarım,
Kanamaz gönlümün yarısı,
İçimde zerre bir mutluluk kalmamış,

Sevdam alnımın yazısı,
Gelmesen de beklerim yolları,
Bitmez gidenlerin yalanı,
Mezarlıklarda da yer kalmamış,

Bari bu gece sabrımı zorlama,
Gelirim biliyorsun nedenini sormadan,
Gözünün rengi yansımış bulutlara,
Öldürdün artık nabzımı yoklama,

Öldürdün artık nabzımı yoklama,
Sen gitsen de üstüne gül koklamam,
Çok zor ama yakındır kendimi toplamam,,
Ben de böyle şanssız bir kulum..

Nere geldimden habersiz hala giderken Burak abimin söylediği yarım şarkı aklıma geldi.
Olurya yollar ayrılır sen
YİNEDE BENİ UNUTMA MANOLYA"
boş gelir bütün hayaller,
Gözleri bağdaşmıyor konuyla,
Hani varya o gülüşleri,
Keşke Satılsa parayla,
Bende umut sende haya,
Ben koştuğum yolları yürüyorum yaya""

Birden şarkıya söz söylemeye başladım.
Döner miyim ben geri körpe kaldırımlar evim,
Sana sensizliği yazamam gideceksen tam yeri,

Sanki şarkı eksik oldu biraz daha sözler. Şarkı sözü söylemiyorumda sanki içimi anlatıyor gibi oldum.
Buda aşkıma delil pusulam beni bulmuyor dedi,
Yalanlarına hayallerine artık daha dönmüyor dilim,
Of çok kötüyüm niye böyle olduki hani beni seviyordu. Belkide ben öyle sandım. Of çok kötüyüm hiç iyi hissetmiyorum. Gitmem gerek. Arabayı çalıştırdım ve abimgilin yanına gittim. Kapıdan girer girmez Burak abi " kızım açlıktan öleceğiz nerdesin" ben " geldim abi" Sude" masalım sana müthiş bir haberim var konsere gidiyozzz" ben" e ablam her zaman gidiyokya" Sude " ama bu sefer masal yıldız 'ın konserineee" oha şimdi benim konserimi olcak benim yani ben " benim konserim olcak yani benim eminmisiniz " Burak abi" Sude yavaş söylesene kıza masal evet hemde bu hafta Türkiye deki bütün illeri gezicez" oley ve diye zıpladım. Ama Kenan aklıma geldi ve gene morelim bozuldu. Derken Kenan gelmişti. Ben tabi hemen kaybolmayı düşündüm ama Kenan seslendi" masal az konuşsak lütfen" ben dayanamayıp " konuscak bişi yok bana açıklamanada gidermisin şuan işlerim var" çok sinirli bir şekilde demiştim. Yağız abim" noluyo masal bana bak delikanlı kardeşime bisimi yaptin. Niye bu kadar sinirli eğer bişi yaptıysan" diyip üstüne yürüyünce dayanamayıp" abi ben yanlış anladım onu herhalde bir konuşup geleyim" dince bişi demedi. Gittim yanına " efendim Kenan söyle" bana öyle üzgün bakıyorduki bir an affetmek istedim ama o kadar kolay değildi. Kenan" şey masalım bak yanlış gördün gerçekten o benim kuzenim" bende dayanamayıp " ne yani kuzeninle rahat rahat satılabilir siniz o seni öpe bilir yani çok rahatsın o konuda bana bak Kenan madem gönlün onda beni oyalama git evlen onla kız zaten belli senle evlenmek istiyor" Kenan" ne yani hemen benden vazmıgeçiyorsun " hala ne diyo sen kendi duygularını doğru düzgün diyemiyorun ki of Allahım ben" Kenan ne saçmalıyorsun ben senin sadece arkadaşınım gibi davranıyorsun sede dün dedin şeyden sonra hemen bana aşık olduğunumu düşüneyim. E ama yok artık. Ne dedini bilmiyorsun ne yaptını git onun yanına benden de bir süre uzak ol" bunu demek istememiştim ama dayanamadım. Hemen basıp gittim yanından Burak abimin yanına geldim ve dedimki" abi ben bişi yaptım. Baksana bir " bakmaya başladı. Sözleri yazmıştım. Yüzü bir değişti anlayamayacağım bir ifadeye büründü sonra dediki " masal konsere çıkmadan bu şarkıyı çıkartalım acil" diyip sarıldı ve dediki" aferim kız sana çok iyi becermissin hadi şimdi söylede dinleyeyim"
..........

Şarkıyı söyledim. Sonra aklıma bir klip geldi sudeyle bu şarkıyı çok iyi söyleriz onun ses tonu oturur bu şarkıya onla çıkartalım biz bunu. ilk önce izini varmı bir mesaj atayım.
Watsap
Siz: sudeeeeeecccimmmm canimmm ablaammmm

Sudecim: efendim güzelim buyur

Siz: şey bir şarkı aticam bunu okurmusun sesine bakıcamda

Sudecim: tamam at bakım

Siz: bir ses kaydı gönderildi.

Sudecim: bir ses kaydı gönderdi.

Siz: oha oha ohaaaa😲😲😲😲😲

Sudecim: noldu giz

Siz: acil bu şarkıyı beraber söylememiz gereken konular varrr

Sudecim: olur bu ara iş yoğun değil

Siz: okey bebeğim

Sudecim: tamam güzellik gelirim iki saate
Sudecime bir kalp bıraktınız"❤️"

2saat sonra

Sude gelmişti abim ilk önce bizim sesimizi dinledi. Bugün hiç dinlenmediğim halde Kenan aklımdan çıkmaması beni daha çok bunaltiyordu. Burak abim" masal bu kadar yeter hadi bakalım dinlenin hem senin artık yatman gerek geçen günkü gibi kötü olma. Sude" bir dk bir dk ne oldu ki masalıma" Burak abiye kaş göz işareti yaptım ama hiç takmadı. " Senin bu saf varya uyku problemi var sanırım yatma vaktini yarım saat geciktirmis bana da bişi demedi bir baktım bu bunalıyor başı fln döndü ayakta zor kaldı bende eve bıraktım onu." Sude bana ters ters bakmaya başladı" ila yanında kalacak ha bu gidişle abini arıyorum yanından ayırmasın seni gittin gibi uyu hadi bakım" sudeyle birazdaha konuşup ayrıldık.
Sudeden

Siz: nasılsın yağızcım

Yağızım: iyim bir tanem sen

Siz: bende iyim şey şu masala biraz ilgilen gene fenalaşmış Burak abi demese haberim yoğhk🤦🏻‍♀️

Yağızım: ney hay ben böyle işi of masal offf neyse tamam güzelim ben hallederim sen nerdesin

Siz: eve geçtim ben uzanıcam biraz

Yağızım: iyi uykular güzellik ❤️

Siz: sanada iyi uykular yağızcım❤️
Yağızım kişisi size kalp bıraktı"❤️"

Masaldan

Kapıda kenani görmem beni şaşırtı.
Ben" ne oldu Kenan iymisin" bana öyle güzel bakiyorduki ama kararsızlıklari seven biri diildim o yüzden bişi demedim. Kenan" şey masal lütfen benden uzak olma seni çok seviyorum öyle böyle değil. Şu saatler senle konuşmayinca geçmiyor nolur beni senden mahrum etme." Ben" biraz uzak olsak birbirimizi daha iyi anlayabiliriz uzatma Kenan lütfen artık." Ofladi pufladi durdu sonra konuşmaya başladı" ne dersen de senden ayrılmam bir kayıp daha yaşayamam" böyle söyleyince ağlamamak için eve çıktım. Abimden bir sürü azar yedikten sonra uyudum.

Bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğeniyorsunuz dur sormak istediklerinizi sorun❤️❤️🍫🍫🍫

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin