ege ile bir gün

21 1 1
                                    

Ege "eeeeee masalcım bu kız kim" deyip göz kırptı çünkü sudecime hayran çok komikti.
Sudecim" ege beyimiz gel öpeyim hatırlarsın" ege" bir bayana itiraz edemem gelim bari" deyip kıkırdadı.
Sude" hadi ordan serseri beni kandırmaya çalışıyor amacını bilmiyoruz sanki yaramaz seni gelde ısrayım" paytak paytak yürüyüp yanına gitti ve kendini ısıtırdı. Sonra bağırdı acıdı diye kahkaha koptu ağzımdan.
2saat sonra
Ege kucağımdaydı kafasını kaldırdı ve dediki "masalcım bana şarkı soylermisin?" Ben"hmmm ne şarkısı istersin" düşünmeye başladı.
Ege"Sevdalar sevdalar" deyi verdi bende başladım söylemeye
Sevdalar sevdalar bir güler bir ağlar...
Nasıl güzellik Allahım kalbe zarar gitsem'mi kalsam'mı ...
aşktan sıkılsam'mı..
Kül olur ateşe dayanmaz bu şehir yanar..
Ben"Beğendinmi egecim" durdu dediki. Ege"he he beğendim de biz şehri yaksak nolur masalcım?" Kıkırdadım." Ne olcak canım en fazla şehir yanar niye sordun?" Ege ters ters baktı. Ege" masalcım boşver onu bir sudecim nere gitti iki ben ciddiyim biraz ortalığı dağıtalım" aklıma bir oyun oynamak geldi. "Eh ege Sudeyi berkcik çalmış olabilir" Ege'nin gözleri büyüdü. Ege" neeee hayır sudecimi o gıcığa veremem sudecim seni kurtarmaya geliyorum" bana döndü dediki " haaa sende hazırlan peri cadımızı kurtaralım." Eh deyip kafamı saladim berkin yanına gittik hayır on yaşındaki çocuklardaki Azime bak be neyse sudecimin yanına gittik ve gıdıklama yarışı yaptık.
Sude olaylardan habersiz bize bakarken dediki "neler oluyor böyle "dedi. Bizde egeyle aynanda "seni berkcikten kurtarmaya geldik" Sude şaşkınlıkla dediki" siz beni küçücük çocuğun elinden kurtarmaya geldiniz öylemi "diyip gülmeye başladı aynen bizde. Sonra ege konuşmaya başladı." Sudecim bu çocuğu sana veyemem sen benimsin" Sude gülmesini devam ettirerek" ne o paylasilamiyorum ay heyecanlandım bir an" ege ona ters ters bakıp dediki " bundan sonra berkmidir nedir onla konuşman yasak" o sırada berkte" nedenmis o sudecim benide seviyoy" tabi sudeyle aynanda güldük. Sude" tamam çocuklar ben ikinizide çok seviyorum böyle yapmayın" ege ona bakmadan cevap verdi. " Sudecimi ben kıskanıyorum tamı o yüzden o benim." Ege'ye ters bir bakış atım sonra dediki " tabi masalım ayrı" berkte" ikiside seninse bana ne kaldı" deyip dudak büzdü. Ay çok tatlış ama. Bunlar kavgayı sürdürürken bende şarkı patlatım çünkü anca o zaman susuyorlar ve benim az zamanım kaldı Burak abinin yanına gitmem için sabah kalkabilmem gerek ayrıca bunlarin uyku saati gelmek üzere.
Sevmedim deme bana bana...
Elde avucta yok...
kalpte yaralar var...
Hayatım yalandan ...
Ay ay ay...
Hepsi bana baktı ve şarkıyı onlarda söyledi. Daha sonra dışarı çıktık ve beraber yakan top oynadık tamda akşam üstü çok zekiyiz. Ben takımımı seçmeye başladım " abi deyim ilkten ege bende tamı Sudiş " ege ordan " ahaaa sizi yendik bilginize" deyip bana göz kırptı. Oynamaya başladık.
Sudecim" hey hey hile var çizgiden al topu masal" bana göz kırptı çünkü bunları yakalayıp yatağa yatırma zamanımız geldi ben sinsi gibi baktım ona ve dedimki. " Sude kes sesini tam hizadayım ben " Sude" uydurma gördüm ben" ben sudeye yaklaştım Sude bana ege ile berkte bizi tam kollarımız dan tutmuşlardı ama hesaba katmadıkları şey vardı. Ben" yakaladık diye bağırdım. Ve bunları yatağa götürdük tabi mızmızlandılar.
Sonra kısa sürede uykuya daldılar ve biz ordan ayrıldık ayrıldık ama saat 22.00 ben altıda kalkıcam neyse sudeyle yürümeye başladık.  Benim içimde bir sıkıntı vardı oda dedemin bana yaptıklarının aklıma gelmesi çok üzdü ya bir dedem var o vefat etti küçüklükten belki bana düzgün şeyleri öğreten, diğer dedemse benim hayatımı cehenneme çevirmeye cabalamış of of ne çektim be cok zordu... Küçüklükten belki kafamı yaramadığımı kaldı , çıkmayan hastalığımımı bunlar bu kadar zoruma gitmezdi iş duygu olunca bu işler nede zormuş be.
Sudeyide evine bıraktığıma göre bağıra bağıra şarkı söyleye bilirim.
Sen gel geceleri birde bana sor...
Özlemek inan yaşamaktan daha zor..
Yolculuk var toplandılar...
Hatıralar zoruma gidiyor...
Dedemi çok özledim ama onu göremem. Eve yürüyorum hala ve hala yol uzadı sanki karda yağıyor. Oda ne gözlerimin göründüğüyle şaşırdım kaldım. Evimin önünde içmiş birini gördüm kimdiki şimdi bu.
Şarkı söylüyordu yanına geldim. Hah şakamı bu buda Burak abiyi dinliyordu. Hafif içkili haliyle şarkıyı söylemeye çalışıyordu. Ben anlamadığım şeyse burda ne işi var sorsamı yok yada sormim bir yolda saldırır filan. Neyse kenardan eve geçeyim. Duydum şarkıyla duraksadım.
Öldürdün artık nabzımı yoklama...
Sen gitsende üstüne gül koklamam..
Çok zor ama yakındır kendimi toplamam...
Bende böyle şansız bir kulum...
Ne ara ona eşlik ettiğimi anlamamıştım sormadan duramicaktım. Karşısına geçtim dedimki" abi niye bu kadar içtin be" fark ettiğim şeyse çok içmemiş olması sanki içmekten korkuyorda derdine çözüm dedikleri için içmeye çalışıyor gibiydi konuşmaya başladı dediki "b-bir b-benim adım K-kenan ikincisi i-icmemin sebebi e-eski sevgilim b-beni kardeşim dediğim a-arkadaşımla a-aldattııı..." Diye bağırdı. Bende dedimki " ağlama lütfen bak sana bir şey deyimi eğer sevseydi onu boşver saygı duysaydı seni bırakmazdı zaten seni umursamayan biri için değermi o şuan evinde rahat uyku çekerken sen burda bira şişesiyle acını dindirmeye çalışıyorsun ama beliki sen onu içmek istemedin biri yönlendirdi hangi akla hizmet sana önerdiyse bak beni iyi dinle cidden boş ver takma kafaya değmez lan ver şu şişeyide oh atık kurtulduk şimdi bekle sana kahve vericem kendine gelirsin. Yarım ağız gülümsedi ve "teşekkürler herşey için adın ne " cevap vermedim yukarı çıkıp kahvesini verdim.ve mektup bıraktım adım masal yıldız diye. Hemen eve gidip yattım içimden dedimki Allahım sen onu affet inşallah iyileşir ve bir daha üzülmez dedim ve uyudum...
Nasıl olmuş arkadaşlar bölümün sonuna geldik inşallah begenirsiniz...

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin