Günaydınnn kendimmm. Evet telefonum çalıyor bakım kim arıyor.
Aaaa elifcimm
"Alo"
Elif" masalım benim düğünüme geliyorsun dimi sensiz olmaz bak biliyon demii."
Ben" deli sakin ol geliyorum unutmadım davetiyeyi de aldım sudeyle geliyoruz" elif" Sude birde abin birde Kenan haaa anlatıp durdun gelcek odaaa" mecbur gelcek bari teklif edeyim ben" tamam kız tamam" elif" hadi öptüm bb" ben" bendee"
Şimdi yandık ben kenana nasıl dicem.
Mecbur dicem artık arayım bari
"Alo"
"Buyur masal"
" Nasılsın Kenan"
Kenan"iyim de dokul bişi dicen sesin titriyor"
Ben" düğüne gel"
Kenan" haberimmm varr anlatmaaa geliyorummm" neyi biliyo bu.
" Neyii biliyonn"
Kenan" Elif'in evlencegi çocuk benim en yakın arkadaşım kerem"
" He uzatmayım ozaman hazırlan bende hazırlanmaya gidiyom"
Burdan vın sudenin eve orda karar verdik bunları giydik makyaj falan muk oldu.Benimkoo
Buda sudenin
Çok muk olduk be sude ayrı bir muk oldu. Abim bizi almaya geldi kenanla
Sudeye şöyle bir baktı. Kıskandığı belliydi. Yanına doğru ilerledi.
Sudeden konuşma
Yağız yanıma yaklaştı. Ona sinirli değilim gurum el vermiyor sadece ona sevdiğimi söylemeye. Bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı" sudecim sen ister söylen istersen soylenme ben seni seviyorum ve su elbise beni delirtcek. Düğünde umarım kimsenin ölüm sebebi olmam." Bende sesiz bir şekilde" ben senin ölüm sebebin olmadan kes bence. Sanki benim huyumu bilmiyon bir daha sesin çıkmasın." Beni kendine doğru çekince affaladım.
" Sudecim özür dilerim seni çok ama çok seviyorum." Diyip birden yanağımdan öpünce dona kaldım.Masaldan
Bu abim sudeyi tavlicak sonunda haa hihhiihi neyse tam yürüyecekken Kenan kolumdan tutu neler oluyor ya.
Kenan"Masal b-ben sana bişi dicem"
" E ne kekeliyon desene"
Kenan" ben sana aşık oldum. Ve bu bu sen inanılmaz olmuşsun sanki dünyanın en güzel kadınını tutuyorum şuan. Bugün sana bakan erkekleri öldürme ihtimalim çok yüksek." Bunu dince bir an telaslandim ve dedimki" kenancim bak şimdi olmaz öyle şey lütfen sakin ol olurmu" ben ve Kibarlıkmi bu adam bana ne yapıyor be. Bana yaklaştı ve Kenan" bana kenancimi dedin sen" diyip boynumdan öptü. Abi ben kaçıyorum hata uçuyorum. Hemen kaçtım yanından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayranın İzinde🌼
FanfictionBurak bulut diye bir şarkıcının hayranı olan bir kızın yaşamını sizlerle konuk edicez