Sabah uyandım. Hemen giyinmeye koyuldum. Bugün ne giyseydim acaba. Hah buldum içime güzel siyah bir ince buluz üstüne kırmızı kareli gömlek bu takımım çok meşhurdur. Küçüklüğümden belki sudecimi taklit ettiğim için sudecim sinir olur bu duruma ama yapacak bişi yok tatlım.
Yola çıktım ve Burak abimin stüdyosuna doğru gitmeye başladım çok uzun sürmeden vardım. Sudecimde bugün iş çıkışı yanıma gelecekti bugünden sonra bana bir suprizi varmış ne acaba?. Neyse Burak abimi gördüm ve dedimki" günaydın yakışıklı abisim" Burak abimde yanağımı sıktı ve " günaydın güzel büyücüm" dedi. Sudecimin kelesini koparticam beni her seferinde büyücüm diye çağırdığından Burak abide alışmış.
Burak abime döndüm" Burak abi bugün hangi şarkıyı soyliyecem" düşündü dediki"masalım şöyle yapalım sen bugün tabut şarkımı söyle yarında sudeyle birlikte şarkı söyleyin sözün vardı. Bendende istedin hem." " Şey Burak abi bunu biraz ertiliyelim sudecimle bir işimiz var bir kaç gün sonra yapalım onu" Burak abim sakalını kaşıdı" masal tamam öyle yapalım şarkılarınızı çalışın hem birincisi akşam güneşi, ikincisi gör bak nasıl fikir" heyecanla "güzel fikir abim çok seviyoruz zaten" Burak abim gülümsedi" ozaman su tabut şarkısına çalış dinliycem bir saat sonra"Bir saat sonra
Burak abim hazırlan dedi ama Haberi yoktuki ben şarkıyı ezbere biliyorum buna içten güldüm sonra boş boş tavana bakıp bağırarak şarkıyı söyledim. Burak abim az kurtuluş abimin yanına gitmişti geri döndü. İkiside bana hazırmısın diye sordular. Evet dedim ve başladık. Burak abi "bir iki üç"
Kendimle kavgalarım..
bilmem nedenini sorgulamadım..
Ayrılık acı bir şeymiş öğrendim...
Dağ gibi büyüdü kaygılarım...Acıyla gelen baş ağrıları..
Tuhaf Bu halimle vurdumduymazdım...
Delirmiş kinimle vurgun yemiş yüreğim...
Dokunmayın çok arsızım..Dünyaya sığdırmaadığın aşkımı nasıl sığdırdın bir tabuta?..
İçimizde mutluluğa giden yolu nasıl sürdürdün bir yokuşa....Burak abim alkışlamaya başladı. Kurtuluş abimse ıslık calmaya ozaman elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım. İşte bu masal başardın.
Burak abim yanıma geldi dediki" pes etmedin helal olsun sana. Hep böyle devam et ben inanıyorum ki sen mükemmel olucaksın bir şeyin üstüne gitmekten korkma asıl gidersen başarırsın çünkü..." Abime gülümsedim dedimki" abi ben başarmayı bir şeyin üstüne gitmeyi kendini açıkladığında anladım çok sağol" inanır mısınız bilmem ama sudecim benden fazla hayrandi onlara o olmasaydı ben o adamlardan haberim dahi olmuyacaktı ben sadece kitap kurduydum. Şarkı dinlemezdimki ben. İçimdeki ruhu çıkartın be helal olsun asıl sana sudecim. Neyse ben gitarla oynuyordum ki biri geldiğini duydum.
Bu sudecimdi döndüm ona karşı " hoşgeldin canikom" sudecim" ya naber güzelim nasıl geçti günün?" Alaycı bir gülümseme atıp " ünlü starın döktürdü güzelim" dedim. Kahkaha atı " masalım masalım starım starım " deyip gülmeye devam etti bende eşlik ettim. Biri daha geldi. Bu... Bu o çocuk evimin önünde içen çocuk ne işi vardı burda? Aklımdaki soruları susturmakla meşgulken konuştu. "Şey masal ben senden özür dilemeye geldim. Dünkü yaptığım için bir insan icin değmiyeceğini anladım herşey için teşekkür ederim." Ona gülümsedim anlamıştı. Yanlıştı yaptığı dedimki" hatani fark etmen beni çok mutlu etti Kenan." Kafasını utanmış bir şekilde kaşıdı dediki" şey burda seninle biraz vakit gecierbilirmiyim yani seni tanıyabilir miyim bana çok yardımcı oldun. Hem bende bir Burak fanıyım sonuçta" güler yüzle cevap verdim."tabi geç otur bir şey icermisin" Kenan" şey üçü bir arada Nescafe varsa alırım vala." Sudecim atladı" oha bizim ikimizin en sevdiği nescaffeee" ona abartma diye bir bakış attım oda güldü. Neden o kahve çeşidini söylediğini biliyorum. Ona ikram ettiğim kahve tam isabet. Kenanana dedimki" Kenan var tabiki hemen yapıyorum sudecim sende içiyorsun" Sude telefonla konuşuyordu döndü dediki" canım bulem gelmiş ben onu bir alayım sonra konuşurum seninle" özlediğini biliyorum bulem i o yüzden ses etmedim başımı salladım. Sudecim gitti. Biz kenanla baş başa kaldık.
" Eee masal bana soru sormadın?"
Sorim Kenan bakalım sen ne meslek yapıyorsun?"
Gülümsedi" ben Burak abinin kuzeniyim ve burda çalışıcam artık" dedi. Gülmeye başladım" hadi ama film cekmiyoruz kestik kestik doğru konuş benle alay etmenin hiç sırası değil." İkimizde güldük sonra " tamam tamam kızma masalcım şey mesleğim spor hocasıyım ben"
"Hmmm... Güzelmiş spor hocası bey eee anlat biraz kendini"
"Vala deyim ilk öncelikle aşırı duygulu biriyim herkesi hemen sevecek bir insanım. Kitap okumayı çok severim dünya klasiklerini bitirmek için çabalıyorum resmen. Şarkı dinlemeyi çok seviyorum. Aşırı arkadaş canlısı bir insanım dır." Dediki " çok konuştum sen bahset kendinden" biraz sırtardım çünkü yüreğine inecek birazdan" ilk öncelikle edebiyat üniversitesini bitirdim. Ailemin yanına gideceğim zamanlarda Burak abimler beni çağırdı beğendiklerini söylediler beni. Sonra işte buraya geldim. Ayrıca çok manyak bir insanım. Aşırı beynimi kullanırım. Kalbi sadece kan pompalar olarak düşünürüm. Sevgiye inanmam. Umraim bir gün biri inandırır bana. Kitap okumayı bende severim. Ayrıca saygı takıntım var. Sinirlenince kriz geçiririm." Şok olmuş bir hali vardı" kızım bir bismillah cekseydin ne canavar var içinde" güldüm dedimki" hah yaaa işte sen içerek bile benim kadar piskopat olamıyorsun kıskan ayrıca bana boşuna cadı demiyorlar" gülmeye başladı" ya birde piskoloji doktoru olan arkadaşın var nasıl böylesin" dedimki" o biraz beni dizelti zaten" bu sefer büyük bir kahkaha attı bende kendimi tutamadım tabi. Bana uzun uzun baktı. Nedenini anlamadım Allah Allah neyse.
Kenan bu sefer dediki " masal senle muhabet çok güzel ama işimin başına dönmem gerek şey.... Benimle yarın müsait olduğunda yemek yermisin"
Güldüm" bak işte şimdi kalbimden vurdun ama kusura bakma sudenin bir planı var o planı uyguladıktan sonra sözüm olsun" Kenan biraz kırılmış olsada" şey bana yaptığın iyilik için bir teşekkür amaçlı demiştim zaten geldiğinde yiyebiliriz bu arada numaranı verirmisin sakıncası yoksa?" Yok deyip verdim.
Ve Kenan gitti. Garip bir çocuk haaa Sudecim aradı.
"Alo"
"Giz deli masal yarın Trabzon'a gidiyoruz abilerinin yanına hazır ol ha"
"Yaşasın bir tanem çok teşekürler hazirlancam hemen" telefonu kapatım. Burak abimin yanına koştum onlarda kan etti ve eve geçtim.
Ay ay canlarım nasıl olmuş bu arada çok güldüm herhalde ama napalim azıcık delilikten bir şey olmaz.🍫🍫 Bu arada yeni katılan insanların fotoğraflarını ayarladım aticam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayranın İzinde🌼
FanfictionBurak bulut diye bir şarkıcının hayranı olan bir kızın yaşamını sizlerle konuk edicez