çaresiz şehir

10 1 0
                                    

Sudeyi Burak abi aradı sesi çok kötüydü şuan yanına gidicem.

"Sudeeee in ordan yanıma gel lütfen"
Abi inanamıyorum kayalıkların oraya oturmak ne demektir ya şakamı bu
Abim bağırmaya başladı.
" Lütfen Sude gel lütfen inanma ona herşeyi anlatıcam gel bir dinle"
" Yağız sen olayı inanki yanlış anlamışsın beni bilirsin herkesi dinlerim ama artık olmuyor o kızında kalbi var onu üzme ben alışırım ama o alışamaz ben oldum surecede vazgecmiceksin sevdim herzamanda sevicem:)" ne diyo bu ne saçmaladı ha.
"Sude ya saçmalama sen nasıl bir piskoloji doktorusun kendine bunu yapmazsın" abim ağzımı kapatıp sus işareti yaptı. "Sude sen gidersen burası çaresiz şehir olur" abimin gözleri dolmuştu. Sudede kıyamadı ve yavaş yavaş gelmeye başladı. H-hayir abi bir şey yap Sude düşüyor. "Sudeeee" bagirmamla sudenin düşmesi bir oldu. Elerim titriyordu.
Telefonunda şarkı çalmaya başladı sinirliyken hep dinlerdi..
"Bir akşam üstü kandı güneşe"
Geceye karıştı siyah saçları"
"Göğsümde ayla oturdum boğaza "
"Yenildim kabul etmek zor olsada"

"Çaresiz şehir tutuştu gözlerimde "
"Yıkıldı birer birer duvarlarım "

"Ruhları özgür kaldı gökyüzünde "
Yüreği delirmiş aşıkların"
Bekleseydinde bunu görseydin "
Keşke sende biraz güvenseydin"

2 saat sonra

Sudeyi hastaneye getirdik. O kadar bunalımlı olduki çok kötüyüm ya napcami bilemiyorum. Allahım sen yardım et ona.
Doktor geldi ve şöyle dedi: acil Brh+ kana ihtiyacımız var.
Benim kanım uyusmuyordu. Öylece kala kaldımki ses geldi. Bu kenandı.
Kenan: benim kanım uyuşuyor alın benim kanımdan dedi.
Doktor: sürekli bir hastalığınız varmı?
Kenan: yok efendim.
Biraz geçtikten sonra kenanin kanını aldılar. Kenanin yanına koşarak gittim.
Ben: Kenan sana nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum sana minnettarım sudemi bize kavuşturdun çok teşekkür eder-" cümlemi devam ettirmeme izin vermeden parmaklarıyla dudaklarımı susturdu kala kaldım öylece.
Kenan: bak Masal Sude ablam bak ablam diyorum. Yıllar sonra bana abla hissi verdi. ben ablamı kaybettim. Hemde benim aptalığım yüzünden ama Sude ablam bana tekrardan kendime bir şans vermemi sağladı. Olanlardan kendimi suçlamamam gerektiğini anlattı. O olmasa ben kendimi sevemezdim onu geçtim yoldan geçen biri bile sude anlamı iki dk anlatsan bütün kanını verir ben az bişi verdim. Şimdi beni anladınmi." Gözlerimden yaş geldi o kadar haklıydı ki Sude ablam hakkaten tam bir abla benim ablam hiç olmadı ama abla hissini hep yaşattı.
Yarın oldu
Evet sudecim sonunda kendine gelmeye başladı.
Doktor: ilk hastayı kim görmek ister?
İlk ben girdim hemen.
"Sudecim Sude ablammm canım sen napmaya çalıştın öyle nasıl beni bırakmaya kalkarsın ha" deyip ağlamaya başladım.
Sude kendine geldi yaşasın Sude" kız kalk üstümden aaa manyağa bak dur kafam yerine gelsin bi"
Biraz öylece durdu sonra abim girdi içeri. Sude" yağız çıkarmısın dışarı lütfen" abim gözleri dolmuş bir şekilde dışarı çıktı...
Sude" şimdi kafamda toparlandı herşey bak masalım orda ayağım kaydı bilerek kendime bunu yapmam uzaklaşmakti amacım sadece. Şimdi iyim üzülme artık tamamı." İçeri kara bulut girdi. Öylece baka kaldım. Aklanmadi lan bu birde çiçek almış. Mal Sudecm bu çiçeklero sevmiyki.
Karabulut" ah sudecim çok geçmiş olsun şu yağızı bırak bana gel diye kaç kez dedim."
Sudecim"Ula masal bu kim be" aha ben sudenin napcani bilmiyomki iyi izleyin oncedende böyle yaptı. Ben" Sude bu benim kuzenim ya"he dedi.
Sude" beyfendi az yanıma yaklaşır mısınız düz durmak istiyorum." Sudeyi düzelti o sırada abini yanıma çağırdım. İzlemeye başladık sudeye az yaklaştı sudede ona bir kafa attı. Bulutcuk yerdeee. Sude" bana bak gerizekalı ( Sude burda birazcık küfür ediyor duymayın siz sksks) seni bir daha çevremde görürsem sürüyerek orduya postalarım ona göre! Alın şunu şuradan" diye bağırdı. Abimle Kenan hemen götürdü. Ama ben bunu bunların yanına bırakmam bunların yüzünu sudeme göstericem.

3 gün sonra

Sude taburcu oldu işe başladı hemen Allah'ın manyağı. Neyse planıma baslicam sudenin odaya abime takık olan malı çağırdım. Sudede balkonda duruyor. Takık " ne var masal neye çağırdın beni"
Ben" sen şeytan sin ama ben senden daha şeytanm bu dünyayı dar etmeden sudeye doğruları diceksin yani has yengeme okeyyy"
Takık" bana bak masal abin benim sudenin değil zaten salak Sude hemen bana veriyor yaptım her numarayada inanıyor mal. Onu hep kandırdım bu sayede abin benim olcak. Abini istedim gibi kulana bilcem" deyip sinsice güldü. Ama bir anda yüzü söndü çünkü karşısında sudecimmm vardı. Şimdi iyi izleyin Sude" yok masal bugünde kafam bisi almıyor bu sürtük bana mal mı dedi." Diyip kahkayi bastı. Sude" bana bak lan seki varya burda şuan geberte bilirim. Ama süründürcem. Babana hemen ses kaydini atıyorum iyi yolculuklar canikom baban seni uzaklara yolculuğa götürüyor. Aaa ama dur ağlama bak." Sude saçını okşar gibi yapıp tutu ve çekti. Taaaa kapıyaca sürükledi. Sonra bacaklarına vurdu. Ve kovdu. İşte benim sudemm. Sude" şey masal sanırım benim abinden özür dilemem gerek... Ama nasıl yapicam bilmiyorum. Dur ben niye diliyom o sürtüke uyan abin banane bir kere." Hadi ya çaktık inadına of offfffff neyse ben" sudecim benim işim bitti gidiyom ben" diyip vedalaştık. Burak abimin yanina gittim. Ben" Burak abi çok teşekkür ederim ya sudeyi senin sayende bulduk çok sağol" Burak abim" masalcm bak sudeyi en iyi ben anlarım bir kız için kaçkez uçurumun oaraya gittim ben bile sayamam. Ama sudede başka durum var abin seviyo bak onu ve bunun için elimden geleni yaparım senin içinde biz artık aile olduk tamamı" ben " haklısın Burak abi" Burak abim " demisken aklıma bir şarkı yapmak geldi. Bak dinle

"Olur ya yolar ayrılır,
Sen yinede beni unutma manolya,
Boş gelir bütün hayaller gözleri
bağdaşmıyor konuyla"
Hani varya o gülüşleri keşke Satılsa,
Parayla,
Sende umut bende haya,
Ben koştuğum yolları yürüyorum yaya,,

Burak abi " nasıl ama masal beğendinmi"
Ben" abi çok iyi nasıl yazdın bunu."
Burak abim" Sudenin yaşadıklarını görünce birde abini görünce şarkı birleştirdim ortaya bu çıktı."
Abi" bu şarkı efsane diyim ben sana."
Burak abi" tabi kız ne sandın oldu bu iş. Abinle sudeyide barıştıriz ama ilk önce klip." Şaşkınca ben" ne klibi?"
Burak abi planını anlatı. Herşey hazırmış ben sadece şarkı dicekmişim. Burak abi " bak klip şöyle sen eski sevgiline çok yardım ediyorsun böyle aşırı derecede ama seni yarı yolda birakiyor. Sen onun karşısına çıkıyorsun. Değişiyorsun tabi önceden biraz bakımsızdn şimdi mukemmel Olcan sonra kapak yapiyon bittiyor." Tamam diyip başladık.

"Bana dünyaları versen de gözlerimde görürüm hayalerimi"
Para çaremi her derde ben bilirim unutum dünleri"

Çok düştün ben vardım şimdi yanındaki dost nerde"
Hayal oldu bitti yalnızlık sonra kaldı biraz benle"

Yaşandı vede bitti sana minettarim"
Yanlış insanlarla dolu benim her yanım"
Masal anlatma yeterki onu duysam ağlarım"
Teninde bir soğukluk ben tamda ordayım"

Abi yalnız bu şarkı benim adımla olmuş çok güzel oldu. Ay çok mutluyum yaşasın. Akşam oldu ve ben eve uyumaya gittim ve uyudum.

Evet ben geldim yeni bölümle sözlerleym yeni karakterler gelicek hazır olun beğeni yorum yapın canlarrr❤️❤️🌼🌼

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin