bir şarkı sözü

31 2 0
                                    

Ayaz'ın dediklerinden sonra hemen gidip uyumuşum sonuçta kendi kararıydı. Saygı duymak düştü banada. Sabah uyandım elimi yüzümü yıkadım altıma bol mavi Jean pantolon giyindim ustumese pembe bir sweatshirts sonra aşağı inip kahvaltımı yaptım. Sonra hazırlandım ünlü bir medyanın oraya gitmem gerekiyordu sabah Burak abi oraya gelmemi rica etti.

-

Oraya vardım sonunda ayaklarım koptu arabama neden göz koyduki ayaz şimdi of of... Burak abi" hoşgeldin masal nasılsın"
Ben"iyim abi sağol sen" dedim. Oda " bende iyim hemen yapacağın şeyleri sorucam sana bizim iki seçeneğimiz var seç birini, birincisi bizim guruba dahil olan üçüncü kişi olup hep beraber sürekli şarkı cikarta biliriz yada sen ün salanaş kadar bizimle çalışır sonra kendi şarkını çıkartırsin ne diyorsun bu duruma?"
Abimin sorduğu soruyla afalamıştım.
Napsam acaba benim niyetim Burak ve kurtuluş abilerimin şarkılarını anı olarak sürdürmekti ama abimgildende ayrılmak istemiyorum ne zormuş bu ya. Sesimi duzeltim ve kararımı hemen söyledim."abi ben diyorum ki eğer arada kendim tek olarak sizin şarkılarınızı söyleyip emeklerinizi tekrar hatırlatır sam bunuda sorun yapmazsanız biz Süper üçlü olalım diyorum". Burak abim dediğim kelimeye şaşırdı ama sonra dediki " tabi tabi masalcım güzel fikir olur öyle ayrıca böyle düşünmen bizi çok mutlu etti çok teşekkür ederiz" ben" abi asıl ben teşekkür ederim." Dedim ve çalışmaya başladık.

8 saat sonra
"Yalan söyleme acıktın dimi masal"
Allayla gülümsedim" abi hiç acıkınca acıkmadım diycek birinemi benziyorum." Deyip güldüm abimlerde güldü.
Sonra yemek yemeye gittik yedik ve geri döndük. Sonra eve geçtim ben abimlerde aynı şekilde kendi evlerine
İki saat sonra

Kapı çaldı ve ben açtım.
Kaan" ooo masalcım nabersin?"dedi bende"iyidir kooncum senden?" Deyip kahkaha atım tabi oda güldü.
Ben" ya Kaan nerelerdesin oğlum sen hani fenerin maçını izlicektik senle" Kaan" ya masal senin yengen var unutun demi biz onla küstükya kızın peşinde dolandım gönlünü aldım " deyip göz kırptı. Bende az değilim ıslık çaldım ve" oooo bizim Kaan beye bak aslan parçası kızın gönlünü almış"dedim. Konuşmaya başladı Kaan"eee masalcik nasıl gidiyor işler" bende azımı kocaman açıp sırtardım. "Eh artık karşında ünlü şarkıcı masal yıldız, dururmu tabiki hayır Burak bulut yani abicimle ortalığı yıktık Kaan beyciikk" deyip sırtardım.
Kaan" masal hanım sizlerden böyle şeyler bekliyorduk bir de eniştemiz olsa güzel olur ha" Allahım ben bu çocuğa kaç kez dicem duygusuz olduğumu niye birine umut verimki.
Göz devirerek konuşmaya başladım."bak canım kardeşim kaç kez dicem ben duygusuzum" o arada merdivenden gelen sesle morelim bozuldu. Ayaz" boştan yere konuşuyorsun dedem kucuken ona yapmadığını bırakmadı ondan sevme duygusunu bekleme" dedi ve bana döndü "abla özür dilerim ama olay bu sen kimseyi sevmezsin biliyorum umarım bir gün hersey senin için güzel olur" dedi ağlıyacak gibi olunca bişi demedim oda beni düşünüyordu sonuçta ablasıydım. Bende dedimki " ayaz seni benim gelinim beklemiyormu benle çekişcene onun yanına git yürü ileri marş hadiii" dedim. Oda söylenerek" Kaan gardaşım kovuldugumuza göre düş önüme" dedi. bende " haa ayaz ben çocukları ziyarete gidecem benim" dedim. Ayazda" abla Ege'yi öp benim yerime" dedi. Kaanda " lan ege kim çocuklar kim yoksa doğanla yağızın yanınamı gidiyon?" Yok artık görende abimlerin çocuklarını tanımıyor sanacak." Lan Kaan ne saçmalıyorsun ben yetimlerin yanına gidiyorum ya unutum deme unutysan bu eve girme dayak yersin benden güzel " Kaan "tam abla be kızma dalmışım zaten hadi ayaz gidek yoksa temiz dayağımız var" aklıma şunlara oyun oynamak geldi ve konuşmaya başladım. " Ayaz insan ablasını neden davet etmez ayıp oldu ama " dedim ve dudaklarımi büzdüm. Ayazda "ha abla gelde kız benden vazgeçip senle evlensin ne yapıp ne edip kızları etkiliyorsun zaten sinirim bozuluyor" dedi an kahkaha yı bastım oda sinirle kapıyı çarpıp çıktı bende üstüme siyah kapşonlu Hırka ve içine beyaz tişört ve altıma siyah eşofman giynip çıktım. Çıktım ama Ayaz'ın dedikleri bana çok koydu gerçekten duygusuz olmam dedeminmi sucuydu en son hastanede uyandığımda düştüğümü söylediler başkada bir şey demediler dedemide ondan sonra hiç görmedim diğer dedem bir tanem zaten vefat etti onu çok özlüyorum off off.. duygusuz olmam kimseyi sevmek istemem çünkü üzülmekten , ağlamaktan, güçsüz biri gibi gözükmekten çok korkuyorum o zaman ben olamamki kafamı karıştıran sorularla nereye gittiğimi bile bilemedim sonradan aklıma sudecim geldi küçüklükten belki beni iyi tanıyan en önemlisi piskoloji danışmanı olan birisiydi beni iyi anlardı ona sormalıyım kafamdaki sorular kalbimi açıyordu olmayan kalbimi..
Aklıma şu şarkı geldi ve bank'a oturdum ve şarkıyı söylemeye başladım.
Yıkılmadım ayaktayım...
Derlerimle başbaşayım..
Zalimlere kötülere yenilmedim..
Buradayım...
Burak abim sağolsun ondan alışmıştım şarkı sözü çok güzeldi. Pes etmediğini belli ediyordu bende pes etmicektim. Hemen telefonu elime aldım. Sudecimi aradım.
Sudecim" alo masalım"
Ben " alo sudecim senin yanına gelebilirmiyim konuşmamız lazım"
Sudecim"tabi gel kuzum" dedi ve telefonu kapatım koşar adımlarla onun evine gitmeye başladım...

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin