masal'ın dedesi

53 1 1
                                    

Eslem birden benden ayrılmaya başladı. Eslem"eee hadi be bana dedenden bahsetsene" bunu söyleyince gülümsemeye başladım." Eh madem başlayım anlatmaya dedemin kocaman bir çiftliği vardı ben keçilerini çok severdim atlarında verdiği şamanların üzerine oturdum samanlarını yemeye başladım bana dediği laf 'yeye afiyet olsun' bende o sırada samanı tükürdüm ve dedeme dedimki'dede bunun tadı yok' oda' evden git tuz alda ye' deyip gülmüştü sonra işte dedem semaver yakardı bende deli dana gibi peşinde gezer çalı toplardım. Anannem saç yağlısı yapardı. Ben baharat koysun diye evi talan ederdim. Öyle öyle vakit geçerdi işte Eslem." Bana döndü dediki Eslem" deden nasıl öldü masal" dedi.

Yapacak bir şey yoktu anlatmaya başladım. "Dedemle telefonda ölmeden bir gün önce telefonda konuştuk kalbim ağrıyor masalım ama iyim güzel kızım dedi bende tamam dedecim dedim git dinlen dedim yarın olunca babam ağlamaya başladı ne oldu hiç anlamadım annemin haberi yoktu ben halami almaya iş yerine gittim dedimki dedem hastaymış doktora gitcekmişiz dedim bana dediği laf uşağım deden öldü kan beynime sıçradı sanki ölücek gibi oldum arabada ağlamaya başladım annem zaten perişan olmuştu halam elimden tutup geç kızım dedi cenaze gideneş kadar orda öylece kaldım cenazeyi götürürken dedemi götürmeyin gerçek değil ölmedi çıkartın onu diye bağırdım ayaz ve poyraz abim kolumdan tutular ben olduğum yere çöktüm taşlara vurdum elimi param parça oldu ondan sonrası zaten benim ağlamam hiç durmadı" gene kekelemem tutuğu için sustum bu sefer baya kötü olmuştum.

Yarım saat sonra

Kendime geldim. Eslem"masal iyi olucaksin lütfen pes etme"dedi bende "öyle Eslem"diye bildim.
_
Telefonum çaldı.
Ben"alo buyrun"dedim ses tanıdıktı.
Burak abiydi şöyle dedi"masal hanım dimi?"diye sordu. Bende hemen cevap verdim"evet benim Burak bulut demi abi ben çok haycanlandim buyur abi"
Burak abi" masalcım sesine baktık biraz seni araştırdık ve biz diyoruz ki kurtuluş la bizim ekibemi gelsen ne dersin?" Ben"abi bu benim zaten hayalim tabi gelirim ne zaman geleyim?" Burak abi"akşam 6 gibi burda olurmusun bizim bugün akşamki konserimiz de" ben"ama abi o saate gelirsem yer kalmazki" Burak abi" masal zaten biz seni alıcaz sen orda ol tamamı" ben "tamam abi" Eslem'e dönüp dedimki " beni kim aradı tabiki Burak abi bugün akşam 6'da konserde olmamı istedi tabi sende geliyorsun ay heycandan bayılıcam tutun beni" Eslem" dur benim piskopatım kendine gel tamam gideriz"

_

Konsere gittik bizi bir kaç adam karşıladı ve Burak abinin yanına götürdü. Bana verdikleri teklif beni şaşırtmıştı beraber konserde şarkı söyleyecektik. Burak abi eğildi kulağıma dediki" heycanlımısın?" Bende dedimki" abi ben duygusuz biriyim ne heyecanı" dedim ve bana en sevdiğim şarkıyı sordu. Bende şu sözünü söyledim." Sevdiğin için pişman olma sevmedikleri için pişman olsunlar beni bu geceden öldür yarını görmesin ömrüm sen hep yanlışı gördün yarınlarm sana sürgün. Dedim ve başladık.
Girişi ben yaptım
"Bana gel de zaten olan oldu..
Hayallerim yalan olmuş..
Seninim korkularla yaşar oldum..
Gülüşünde sakladım gururu..

Bu kalbe sen ateş oldun..
Yüreğin taşlaşmış beter olsun..
Yokluğunda neler oldu..
Bu kadar mıydı gururun.."
Burak abi
"Haramsın gel yalansız yazılmış bir kere yazımız..
Haramsın gel yalansız yazılmış bir kere yazımız..
"Beni bu geceden öldür öldür..
Yarını görmesin ömrüm ömrüm..
sen hep yanlışı gördün gördün ..
Yarınlarım sana sürgün..
Teşekkürler...

_
Deyip sahneden indim ve Burak abiye teşekkür ettim ilk denemem de harika olduğumu söyledi çok yorgun bir haldeydim çünkü sahneden indikten sonra baya eğlendik. Eslemi evine bıraktım ve arabamla eve geçtim.
Evin yolunu zor bulmuşum birde üstüne ayazla kafa kafaya tokuştuk ölümcül bir bakış atıp eve çıktım.
Ayazda arkamdan gelmiş olacaki tuturdu Nescafe içelim diye gece gece kafayı yedi benimkinde yedirtcek.
İçimi okumuş olcaki ayaz"abla mızmızlanma alt tarafı bir kahve içip yatacan" ben"tamam sus yapta yatalım" dedim. Ve ekledim" çıkar ağzındaki baklayi dökül." Anladım çünkü bir şeyler isticek. Ayaz" ablacım ben evlensem diyorum hani asyacım güzel sevgilim varya onunla" yok artık. Ben" ne iymisin lan sen okulun bile bitmedi bir senen varya" bir masum bakiyorki tanımasam masum çocuk diycem. Ben" kız ne diyo buna" yüzü gülmeye başladı yarım akılı kız kesin ha. Ayaz" tabiki evet dedi bu yakışıklılığa kim hayır derki." Yav hehe tipe bak çay demle bakışı attım. "Ula senin bacaklaruni kırarum benum kizuma bakma demedimi babası?" Deyip dalga geçtim. Sonra tamam lan tamam deyip yattım zaten yorgunluktan ölücem.

Evet arkadaşlar bir bölümü daha sonlandırdık. Diyeceksiniz ki masal neden bir şarkı daha söylemedi. Çünkü masal ilk deneyimini bir sürü şarkıyla deneyip seyircileri bıktırmak istemedi. O arada hem Burak abisi masalı tanıtı. Herkese teşekkürler...

Hayranın İzinde🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin