i love you

37 8 1
                                    

මේ අවස්ථාවේ මෙතන සුලා හරි අැමැන්ඩා හරි පින්කි හරි හිටියනම් මූණත් රතු කරන් non-stop flirting show එකක් බලාගන්න තිබ්බා... එ්ත් මේ විෂ්නි සිංහමාන්න..

මං යනවා... "
විෂ් පැනලා දුවන්න හදද්දී අාදි ගෙ නිවුන කටහඩ විෂ් ගෙ මුලු අැගම අඩපන කරා...

" විෂු.... "

At some place....

හුවැැව්.... හුවැැැව්....

පුංචි ලදරුවෙක් ගෙ අදෝනාවක් මුලු කාමරය පුරා පැතිර ගිහින් තිබ්බා... එ්ත් එ වගේ ම තවත් එක ලස්සන කටහඩක්...

Sleep  baby... Sleep... I'll sing a song..
*Talking with my mom...
She saids where'd you find this guy...
Said some people fall in love with the wrong people sometimes.....*

"She fell in love with a monster... "

"Sir? "

"හැමදේම රෙඩි කරන්න... අරූ එයාවත් දැලට දාගන්න හදන්නේ... "  එ කටහඬ එහෙම්මම නැති වෙලා යද්දි එ කාමරය අායෙත් නිහඩ වුනා..

" අාදරය... එ්ක අාදරය... දැලක් නෙමෙයි.. එයා අාදරය කලා... එ්ත් අනිත් කෙනා... "






"I'm asking from u again... විෂු.. මං ඔයාට අාදරෙයි... ප්ලිස් මොනාම හරි කියන්නකු... ඔයා මාව බය කරනවා... "

අාදි උදේ තමන් ගෙ අාදරය ප්රකාශ කලත් විෂ් තමන්ගේ ම ප්ලෑන් එකෙන් උත් පිට පැනලා, මුකුත් ම නොකියා මග අැරියේ එයාට හිතාගන්න බැරි විදියට එයාගෙම හදවත එයාට ද්රෝහි වෙන්න පටන් ගත්තු නිසා...

"Am I in lov- nooo"

එ්ත්...

විනාඩියක් අැතුලත සෝෆා එකේ ඉදගෙන හිටිය අාදි කල්පනා ලෝකෙක අතරමං වුන විෂ් ව මේ ලෝකෙට ගෙනාවා...

"I'm tired of begging.. Now tell me.. No.. Love me! "

අාදි ලොකු pout එකක් එක්ක එහෙම කියද්දී විෂ් ගෙ මුහුනේ නිකන් ම හිනාවක් අැදුනා...

"අහ්ම්... Ok.. I- ahm... I- lo.. I lov- ahm.. I.. You.. I mean.. You... "

විෂ් ගොතගහන්න ගත්තේ හිතන්නේ වත් නැති විදියට.. එ්ත්.. එකෙන් වුනේ.. ඉවසීම කියන වචනේ අාදිට තිත්ත කරවන එක...

"Wtf විෂ්!!!!!!!!!!! "

"I love you!!!!! "

විනාඩියක්.. නැහැ.. පැයක්.. අනේ මන්දා.. ගොඩාක් වෙලා.. මේරියම්මා අැවිල්ලා බලලා ගියත් එ දෙන්නා හෙල්ලුනේ වත් නැ... එ විදියටම විෂ් අාදි ගෙ උකුල උඩට වෙලා පලවෙනි සැරේට එ අැස් වල කිමිදුනා....

'I fvcking love you vish.. ' අාදි එහෙම කියන ගමන් විෂ් ගෙ තොල්වලට බර වුනා.. රාගය? නැ.. එ්ක හැගීම් ගොඩක් පිරුණු හාදුවක්.. දුක.. අාදරය.. වෙෙරය.. පසුතැවිල්ල.. සතුට.. හැමදේම ගැබ් වුන ලස්සන හාදුවක්...





REVENGEWhere stories live. Discover now