Частина 4.

165 25 21
                                    

Попри те, що пустощі з Лукою зайняли багато часу, в результаті саме я отримав фрагмент у підземеллі четвертого міста – точно, як і було написано у сценарії. Якщо все піде за планом, у п’ятому – Принц та інші повинні отримати винагороду за підкорення – також згідно з грою.

Така була реальність. Та виявилося, що вплив був набагато сильнішим, ніж я міг уявити.

Не відразу збагнув, та у першому підземеллі, де команда протагоніста б мала прийти першою – запізнилася. А я врешті-решт все одно отримав зірку, як і було прописано заздалегідь.

Навіть у другому, третьому та четвертому – попри те, що були інші труднощі, саме колишній аристократ був першим, хто дістався найглибшої частини.

Навіть якщо я не той Заган, що у грі, відчував, ніби світ налаштовував сцену, неначе контролюючи.

Тому поставив питання: що було б, якби я не вирішив піти в темницю в тих главах, де повинен був отримати дорогоцінні камені?

Не заперечував, якби Лука отримав їх. Було б все одно, якщо це б був хто завгодно, тільки не члени темної асоціації, що з’являться пізніше.

Але, можливо, іншим довелося б нескінченно бродити незрозумілими місцями, перш ніж переселенець дістався до самого нижнього шару. Вплив сценарію був досить сильним, аби змусити юнака в це повірити.

Я був дуже радий, що воля всесвіту не дійшла до того, аби впливати на емоції. Батько був добрим до мене, а Ноель, можливо, знаючи, що десь існує брат з темною магією, була добріша до вигнанців, ніж інші. У Спадкоємця престолу була свобода дій, і навіть спробував зачарувати авантюриста високого рангу, що не був метою захоплення.

Причина, за якою я зблизився зі світловолосим хлопцем у четвертому місці, полягала в тому, що у єдиного була достатнього рівня прихильність в порівнянні з іншими об’єктами кохання. Оскільки старший брат помічниці лицаря виконував завдання з поважнішим аристократом, був досить доброзичливим, аби визнати юнака зі світлим атрибутом – другом. Трохи звісно бентежить, що мені, як чоловікові, Лука подобається більше, ніж героїням. Цікаво, а він коли-небудь зустрічався або займався з ними коханням?

Як би не було у тій сцені, головний герой повинен був доглядати за тією, хто впаде разом з ним. У моєму випадку не було іншого способу взаємодії, окрім як втрачання свідомості та втрати всієї магії. Ось чому темноволосий юнак впав на той рівень, де було величезне фальшиве небо – як і очікувалося, за волею ‘’небес’’.

Я перевтілився в лиходія Ероге, та перш ніж зрозумів, став метою захоплення.Where stories live. Discover now