-Аххххххх…нх! Ах..хіі? Іі?...Фуаааа?
Що відбувається?
Щось було всередині мене. Воно заповнювало мене по самі вінця й пожирало. Це було неймовірно приємно. Хребтом пробіг імпульс, від якого тіло затремтіло. Що це було? Я не розумів.
Те, що всередині мене, натиснуло на найглибшу частину тіла. З мене вирвався крик. Приємне відчуття охопило все тіло, і я затремтів.
-Ах…ах…що…що…це.
-Ааа, ти опритомнів, Заган. Слава богу.
Переді мною показалося обличчя. Що було знайоме.
-Т-ти…Лука…що….ах…ах?! Що…це…
Коли я спробував відштовхнути обличчя, що знаходилося поряд, мої руки були відкинуті вниз. І тут на мене напало відчуття чогось, що ткнулося глибоко в живіт, видаючи хлюпаючі звуки.
Що б це не було, відчуття – прекрасні, коли воно терлося об нутрощі – навіть дупка тремтіла. Це було так добре, що я стиснув це всередині себе й відчув, що занадто велике. Навіть, якщо намагався усвідомити ситуацію, в голові чомусь помутилося, а зір померкнув. Дійсно, що це?
-Фуфу, Заган, ти виглядаєш дуже милим, коли бентежишся й робиш обличчя, що говорить про те, що ти не розумієш, що відбувається. Зазвичай ти завжди поводишся холодно й робиш байдужий вираз обличчя.
-Хі…а…ах…а…а…а…
-Твій голос звучить так, ніби це приносить задоволення. Знаєш, прямо зараз мій член знаходиться всередині Загана. Він трахає тебе всередині дупки, моя гаряча й велика штучка. Розумієш?
Він підніс мою руку, що схопив, до моєї дупи. А потім змусив мене доторкнутися до неї. Мій анус.
Там, як і говорив Лука, його гарячий член трахав мене. У ту саму мить, коли усвідомив це, мене сильно притиснули до тіла, й відчуття, що коле, знову охопило краї моєї дірочки, яку сильно розсунули. Попри те, що хотів чинити опір, можливо, саме через задоволення, сили покинули моє тіло.
-Т-так…чому…це…а…хн!...
-Я бачу, ти все ще в подиві. Дійсно, ти занадто милий. Все гаразд, просто відчуй це прямо зараз.
Він поцілував мої щоки й обідки очей. Від м’якого дотику його губ я рефлекторно закрив очі. Він злизав сльози, що текли вниз, й куснув за вухо.
-Ха…Лука…зуп…хн…а…а…а…
Як я опинився в такій ситуації? Поки нутрощі хлюпали й ворушилися, поки я пихкав, задихаючись, клопотав у голові.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я перевтілився в лиходія Ероге, та перш ніж зрозумів, став метою захоплення.
Tarihi KurguЯ перевтілився в Загана, лиходія моєї найулюбленішої Ероги з минулого життя. У грі, він прожив жалюгідне життя з дитинства, й врешті-решт був вбитий. Та коли моє мешкання у цьому світі, не збігалося з життям ігрового лиходія, часто зустрічав в місті...