Частина 7.

120 16 2
                                    

Цей хлопчина, освідчившись в коханні, плавно перейшов до сексу. Наступного дня, вийшовши з готелю, ми повернулися до звичайнісінького темпу життя. Він залишився Принцом, якого завжди помічало оточення, а я – людиною з темним атрибутом, що навіть не могла оголити власне волосся. Наші статуси в суспільному колі ніколи б не дозволили бути поруч. Душа напружувалася від болю, що провокував сумний вираз обличчя коханого при розлуці.

Та коли я знову помітив знайому потилицю в штаб-квартирі Гільдії пригод (перед тим, як відправитися до підземелля), він радісно подарував посмішку та обійми, як і завжди. Серце зітхнуло з полегшенням. 

У грі головний персонаж зустрівся зі злодієм на завданні у п'ятому місті, знайшовши фрагмент зірки. Мало того, заздалегідь відправивши всіх, окрім Ноель та самого себе, на безпечну територію за допомогою магічного круга.

Причому, якщо в цей момент бали симпатії дівчини вище мінімально необхідного значення, і гравець завершив всі попередні події, необхідні для зближення – сюжет перейде до індивідуальної події.

Заган, спробувавши вбити тих, хто не встиг втікти, боротиметься з Ноель, яка виступить в ролі почесного лицаря.

-Я Ноель Бреді, вбивця Заган! Твоя смерть настане прямо тут, від мого меча!

-Бреді, кажеш?... Пфт, хахахахаха! Бреді... Хахахахахахаха!!!

-Чому? Чому ти смієшся?

-Хахаха! А ти як думаєш? Фф, хаха. Ти безперечно на нього дуже схожа. Ну, ти дійсно його чадо, це ще не перебільшуючи. Якщо я замучу тебе до смерті, батьки будуть в повному відчаї. Ахх, як захопливо. У мене є можливість помститися цим виродкам!

-Покидьок, чому ти хочеш... Не говори, що це ти намагався вбити мою неньку у минулому?!

-Ну, ти здатна сама відповісти на це запитання. Пфт, хахаха.... Тоді, може, насолодимося поповній? Ноель Бреді.

Розлючена ворожими словами, лицарка схрестила меч, проте трохи пом'ята сталь не змогла завдати шкоди цілі. І ось так, в наступну секунду, завдяки волі підземелля, спадкоємиця знатної родини була відправлена до інших членів групи, а протагоніст, залишившись наодинці з темним майстром, почав битву, присягнувшись захищати подругу дитинства.

Пройшло чотирнадцять діб відколи атака на підземні катакомби розпочалася. Нарешті діставшись до найглибшої частини, Лука та інші, які вже перемогли головного боса, розмовляли, тримаючи в руках винагороду. Почувши звук відкриття дверей, присутні обернулися та перевели погляд на гостя.

Я перевтілився в лиходія Ероге, та перш ніж зрозумів, став метою захоплення.Where stories live. Discover now