פרק 9-השוטרים

172 5 1
                                    

אחריי שאני וקיילי דיברנו קצת, שמעתי צעקות מלמטה ואמרתי לה שאני חייבת לסגור. טום רץ לחדר שלי לבדוק אם אני בסדר כי הוא יודע שאני מקבלת התקפים מדברים כאלה, הפעם היילי ממש קרובה לקבל התקף אבל לקחתי כרית והנחתי אותה על אוזניי כדי שאני לא אשמע אבל בכל זאת שמעתי על מה מדברים שם ״תגיד לי מה ניראה לך!! שככה אתה תחליט שאתה עוזב את הבית שלנו?! יחתיכת מטומטם אחד!״ זה היה אמבר בטח היא וליאם רבו אבל דווקא הופתעתי ממה שליטם אמר לה ״אמבר בבקשה רק כל תצעקי. אני מצטער אבל אני ריצה להישאר לגור עם המשפחה שלי״ הופתעתי משני דברים, אחד שהוא זכר שקשה לי עם צעקות וניסה להרגיע את אמבר כדי שלא תצעק, שתיים שבאמת בא לו לגור איתנו כי עד עכשיו היה אכפת לו רק החברים ואמבר. חוץ מזה לא שמעתי מה הם אמרו בגלל הכרית על ראשי. אחריי כמה דקות שבקושי שמעתי מוקפאים לא ברורים שמעתי טריקת דלת חזקה. הורדתי את הכרית והחזרתי אותו למקום. טום עדיין היה ליידי ושאל ״את בסדר אל?״ הינהנתי לחיוב כמו שאני תמיד עושה. ירדנו למטה לסלון ואני וטום ראינו ביחד את הסרט ששתינו הכי אוהבים, מואנה. כן כן אני יודעת שזה מוזר שאני בת 16 והוא בן 17 ואנחנו אוהבים מואנה אבל מה נעשה זה הסרט האהוב עלינו מאז שהסרט יצא.אחריי בערך שעה וחצי כשעבר חצי מהסרט ליאם בא לסלון חשבתי שהוא יגיד משהו עוקצני כמו ׳מה לא היתבגרתם?׳ אבל לא, הוא פשוט התיישב ליעדנו על הספה וראה איתנו את הסרט. אחריי כמה דקות טום אמר ״ליאם אני שמח שהחלטת שאת הרוצה לחזור איתנו לקשר״ ליאם לא חשב פעמיים וישר אמר ״אתם במשפחה שלי ולא אף אחד אחר, אפילו לא אמבר. אז אם היא החליטה שבא לה להיפרד ממני בגלל שאני רוצה לגור איתכם זה בעיה שלה״ גם אני וגם טום היינו בשוק שהוא אמר את זה כי לא ידענו על זה בכלל, חשבנו שזה סתם עוד ריב טיפשי שלהם אחריי כמה שניות של שקט אמרתי ״ליאם אני ממש מצטערת, אני לא ידעתי״ ״תאמת שזה אפילו לא אכפת לי כבר, אם היא נפרדת ממני בגלל שאני רוצה להיות עם המשפחה שלי אז כניראה שהיא לא מי שחשבתי״ היא היה נראה עצוב אבל מנסה להסתיר. לא ידעתי מה להגיד ופשוט אני ואם ישבנו עם ליאם ושתקנו. אחריי כמה דקות קבלתי שיחת טלפון מקיילי, ״היי קיילי, קרה משהו חשוב? אני פשוט באמצע פה עם ליאם וטום״ ״זה די חשוב, יש לך דקה?״ ״אם כן אני חושבת..״ אמרתי תוך כדי שקמתי מהספה והתחלתי לעלות לחדרי. ״אל, תקשיבי אני לא ממש יודעת איך להגיד לך את זה אבל מצאו סמים בלוקר של בן, וקבלו תלונות אנונימיות על כמה מקרים של אונס שהוא ביצע וגם תקיפות מניות, המשטרה כאן ואמרתי שאני החברה הכי טובה שלך וספרתי להם מה קרה איתך ועם בן, הם מבקשים שתבואי לפה לבית ספר לדבר איתם, בבקשה תבואי אל, מלא זמן לא ראיתי אותך אני מתגעגעת ואני ממש דואגת לך שאת לא יוצאת מהבית... וזה גם נורא חשוב כי בלי שתדברי כל מה שהוא עשה אין להם שום דרך לקחת אותו למעצר״ ניסיתי להרגע ולא הצלחתי לחשוב על זה שאני ילך לבית הספר כשבן נימצא שם וכל האנשים שמכירים אותי, הרגשתי שהפכתי להיות הבדיחה של בית הספר ולא הצלחתי לחשוב על להראות את הפרצוף שלי שם. אחריי כמה שניות שחשבתי עם עצמי אמרתי לקיילי ״קיילי את יכולה בבקשה להגיד להם שאני לא יכולה לבוא לבית ספר כי כרגע העיניין עדיין קשה לי ואני לא יודעת מהבית ושאם הם רוצים תבואו לפה? גם את תבואי ותעזרי להם לבוא כי אני גם מתגעגעת אלייך״ היא אמרה שהיא תשאל אותם ואמרה שהם חושבים שזה בסדר. אחריי שניתקנו את השיחה קיילי יצאה אלינו אבל הבית ספר במרחק של 10-20 דקות נסיעה אז ירדתי ללמטה ואמרתי לטום וליאם ״המשטרה רצתה שאני הבוא לבית הספר לספר על מב שבן עשה, אמרתי לקיילי להגיד שאני לא יוצאת מהבית ושזה עדיין קשה לי אז הם באים לפה עם קיילי. הם בדרך״ אמרתח תוך כדי שהסתכלתי רק על נקודה אחת בקיר ונראתי בשוק. טום וליאם קמי אליי וחיבקו אותי, בזמן החיבוק נישמע דפיקה מהדלת וליאם הלך לפתוח. טום עדיין עמד שם וחיבק אותי ובינתיים ליאם הכניס את השוטרים ואת קיילי, קיילי רצה אליי וחיבקה אותי כל כך חזק והחזרתי לה גם חיבוק גדול, כל כך התגעגעתי אליה. ליאם הביא את שני השוטרים לסלון והלך למטבח להכין להם משהו לשתות. ברגע שממש השוטרים ישבו מולי וכל הלחץ הזה התחיל להתחזק התחלתי פשוט לפרוץ בבכי, ראיתי שחור, בקושי היה לי אוויר לנשימה טום ישר חיבק אותי חזק ואמר ״אל זה בסדר, תנשמי. אנחנו כאן כדי לעזור לך. הכל טוב, זה בסדר״ קיילי עדיין לא ידעה על הצד הזה שלי, הצד של החרדות, של המחלות הנפשיות שהיו לי, על הצד הזה. והיא היתה ניראת מופתעת קצת. טום הגיש לשוטרים קפה חם ולי הוא הביא כוס מים קרים, נרגעתי קצת והשוטרים לא ידעו ממש אם זה היה בגלל כל הלחץ או שפשוט יש לי התקפים, והם רצו לדעת כל זה קצת כדי להבין איך לעשות את השיחה עם בן בצורה שתהייה לי אני טובה ונוחה. אז הציעו ״אל אוליי את וקיילי תעלו לחדר שלך ובינתיים אנחנו נדבר קצת עם טום וליאם?״ הם ידעו את השמות בגלל שקיילי אמרה להם בדרך, הינהנתי ואני וקיילי עלינו למעלה.

היי סליחה שאוליי היה קטעים קצת לא קשורים בפרק, פשוט כתבתי אותו בכמה ימים נפרדים וממש כבר רציתי להעלות אותו היום כי כבר הרבה זמן לא העלתי. אשמח שתגידו לי את
הדעה שלכם/ן על הספר🤍

הוא לא מי שחשבתי שהוא Where stories live. Discover now