פרק 10-החטיפה

141 4 2
                                    

*נקודת מבט טום*

ישבתי עם ליאם והשוטרים בסלון והסברתי להם את מה שבן עשה ואת כל מה שקרה לפניי, והם אמרו לי שעצרו אותו אז אין לאל ממה לדאוג. בזמן הזה אל וקיילי היו בחדר, אחריי שהשוטרים הלכו הכנתי אוכל וליאם הלך לחדר של אל לקרוא לאל וקיילי לארוחת ערב. אחריי האוכל קיילי חזרה הביתה ואל היתה בחדר והשאירה את הטלפון בסלון במטען. אני וליאם ישבנו בסלון והיינו בטלפון עם החדשות ברקע, לא ממש הקשבתי כי גם הווליום היה חלש אבל פתאום שמעתי שהם דיברו על משהו שקשור לבן, הגברתי את הווליום ו.. ״פאק!״ ״מה קרה?״ ליאם שאל בבהלה פתאום ״סתכל״ אמרתי לו והצבעתי כל מסך הטלוויזיה ״אוי שיט״ הוא מלמל בשקט ״אל, בואי למטה מהר״ והרמתי קצת את קולי כדי שאל תישמע אותי מלמטה, אחריי קמה שניות שמענו אותה יורדת במדרגות ואומרת ״מה קרה? למה אתם ככה בלחץ״ כיביתי את הטלווזיה. אל התקדמה לכוונינו וישבה על הספה, אני וליאם הסתכלנו איד על השני לכמה שניות קצרות ואחר כך הפנינו את מבטינו לכיוון אל.

*נקודת מבט אל*

התיישבתי על הספה ותאמת, הם הלחיצו אותי. לא הבנתי מה קרה אבל הבנתי שזה משהו רע, טום פתח את הפה והיסס לשנייה אבל אז אמר ״אל, בן ברח מהכלא״ הייתי בשוק. הבנתי שזה אומר שהוא יכול להיות אפילו כאן מחוץ לבית.

יום למחרת בערב

בכל היום האחרון טום וליאם לא עזבו אותי לשנייה למרות שלא יצאתי מהבית בכלל. ״טוב אני עולה להתקלח, יש מצב שתכיני בינתיים משהו לארוחת ערב?״ ליאם הינהן והלך למטבח. ״אל אני יהיה קרוב לדלת של המקלחת ואם קורה משהו תצעקי ואני יכנס מיד, על תנעלי את הדלת״ הינהנתי ואחר כך לקחתי מגבת בגדים מסרק וניכנסתי למקלחת.
עד הרגע הזה לא הבנתי ממש את המשמעות של כל הדברים שקרו עד עכשיו   סגרתי את הדלת ולא הספקתי להסתובב אפילו וישב קפץ עליי מישהו, נילחצתי, ניסיתי לצעוק אבל הוא הניח לי יד על הפה, מהרגע הזה אני בקושי זוכרת משהו, כנראה התעלפתי, חוץ מזה אני לא זוכרת כלום כבר מאותו יום.

*נקודת מבט טום*

עמדתי ליד הדלת וישר כשהיא ניסגר ה שמעתי רעש חריג, ישר פתחתי את הדלת וראיתי שאל כבר לא שם, והחלון היה שבור. ״פאק!״ צעקתי כל כך חזק ששמעו את זה עד לקומת המרטף, ששם אבא שלנו גר. אבא שלי וליאם הגיעו מהר והם ישר הבינו. אבא שלי לקח את הטלפון שלו וישר התקשר למשטרה. אני התרסקתי שם על הריצפה כי לא יכלתי לחשוב אפילו על מה שקורה לה עכשיו. ליאם התיישב ליידי וניסה להעסיק אותי במשהו אחר ולדבר איתי אבל אפילו לא הצלחתי להקשיב לו.

*נקודת מבט אל*

פתאום התעוררתי במקום לא מוכר, כמו מחסן כזה גדול.. הייתי שם על הרצפה כניראה בגלל שהייתי בלי הכרה, כאב לי הראש והיתה לי סחרחורת, פתאום שמעתי חריקת דלת ומהר הסתובבתי, ראיתי שם את בן

הייי סליחה שהפרק היים קצר פשוט כבר כמה ימים לא העלתי פרק וגם עוד מעט מגיע ה11.9 וזה יום ההולדת של אל (וגם שלי במציאות) ולכבוד זה יעלה פרק ערוך ממש אז יעלה עכשיו קצת פחות פרקים והם יהיו קצת יותר קצרים. אתמול העלתי גם בטיקטוק שלי (books_12377) סרטון עובדות קצר על אל, מוזמנים לראות (יעלה גם של עוד דמויות) ואם תירצו אני יכולה לעשות כמו פרק קצר ביצים הקרובים בנוסף לפרק של אותו יום עם עובדות על דמויות, תגידו לי בתגובות אם אתם רוצים. זהו מקווה שנהנתם מהפרק🤍

הוא לא מי שחשבתי שהוא Where stories live. Discover now