Reggel az ideg tépő hangot kiadó ébresztőmre keltem. Mikor magamhoztértem "boldogan" realizáltam azt az információt hogy hétfő van!
Fel vettem egy egyszerű fekete farmert és mellé egy narancs sárga pólót!
Mivel tegnap szerencsémre bepakoltam annyi volt a teendőm hogy az ebédem el csomagoljam és fel vegyem a Vans cipőm.Felkaptam a vállamra a táskát, kezembe vettem a gördeszkát és miután elköszöntem drága egyetlen édesanyámtól az említett tárgyal útra kelltem.
Sok hobbim van viszont az egyik kedvencem a gördeszkázás.A lányokkal a közeli játszótéren találkoztunk és onnan indultunk a suliba. Épp hogy be értünk rögtön becsengettek!
Az első óránk ofő volt.
Kivágódott az ajtó és azt hittük hogy a tanár az de csak a másik osztálybol a fiúk jöttek el bújni mert véletlen meg karcolták az igazgató helyettes kocsiját.
-Mit kerestek itt?-kérdeztem meg Noelt.
-Ez a balfasz-mutat Ákosra- meg karcolta az igazgató helyettes kocsiját és el kel bújnunk. MOST!!
Linda felállt le kevert mind kettőnek egyet és ki tessékelte az osztályteremből.
-Tch, idióták-mondja mikor levágodik mellém a padba.Bejött Bözsi néni (osztályfőnők) és igaz mar rég fel kellet volna hogy forduljon, helyette itt oktat és megint el mondja hogy mennyi baj van néha velünk!
Ezen kívűl még volt 6 óránk amit simán ki lehetett bírni!Épp hogy haza értem meg pillantottam bözsinéni autóját , elkapott a szorongás és azon gondolkodtam, hogy miért jött!
Épp, hogy be lépek meg is láttam, hogy anyukámmal beszél.
-Jajj szia Virág- köszönt az öregasszony
-Jó napot- rá pillantottam anyukámra és egy percre meg ijedtem ahogy rám dermedt-én szerintem most megyek a szobámba- ahogy ezt kimondtam rögtön futni kezdtem az
úticélom
felé!
——————————————————————Sziasztok, ez lehet hogy rövid rész
lett de most épp próbálom szokni !
Addigis sziasztok😗❤️
YOU ARE READING
Ez a valóság?!
Randomha tetszik olvas bele ? (helyes írási hiba lehet hogy lesz benne)