Haza jöttem!!

25 2 4
                                    

Virág szemszöge:
Phuu..hát ma van a nagy nap. Hogy minek a napja? Végre kiengednek ebből a szar kórházból. Otthon vár már a pihe puha ágyam és nem kell többé arra kelnem, hogy a derekamat kibasznám az ablakon mert annyira fáj.
Rá néztem az órára. 10:37-Hmm ma korán kelltem, de nem baj legalább lesz időm normálisan bepakólni.
Meg akarom lepni a többijeket ezért csak Hyunjinnak szóltam, hogy kiengednek és így legalább van ki eljön értem.
Fel kelek az ágyból és elkezdem azt a pár ruhát bele tuszkolni az utazó táskába amit még behoztak a lányok. Ki választottam eggyet amiben megyek haza:

Amikor mindent bepakoltam az orvos lépett be

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor mindent bepakoltam az orvos lépett be.

-Üdvözlöm Virág, látom már felébredt. A barátja, valami féle Hyunjin vár önre. Szólok neki, hogy már kész van és mehetnek.
-Rendben és köszönöm doktor úr!
-Ugyan ez a dolgom.

Úgy lett ahogy mondta, pár percen belül egy dráma láma lépett be az ajtón.

-Szia Virág, mindent bepakoltál? Nem szeretnék vissza jönni az egyik itt hagyott cuccodért! A portás néni elég furcsán nézett rám, majdnem felfalt a tekintetével!
-Jááá!!! ne drámáz már itthanem segíts. A takarító van vagy 60 éves! Nem hiszem, hogy pont te jönnél be neki! Nem vagy annyira jó képű!!-mondom neki
-Hahh! Ezzel most megbántottál de nem baj majd vissza kapod! Most pedig, hol vannak a cuccaid?-kérdezte
-A sarokba, oda lebasztam.
-Látom, még én is nagyobb rendet tartok mint te, fiú létemre.
-Hagyá' má' most csak azért vagyok ilyen rendetlen mert fáradt vagyok. Otthon nagy a rend ezt te is tudod! Most pedig inkább menjünk mert már hiányoznak a többiek.

Elindultunk a lift irányába. Mikor leértünk kijelentkeztünk és elhagytuk az épületet. Belültünk a kocsiba és elindúltunk. Fél óra elteltével már láttam a nagy családi házat.
Amikor odaértünk, kiszáltam a kocsiból és elindultam befelé.

-Hé ezt már nem fogom utánnad cipelni!- Baszta oda hozzám a táskát, Hyunjin.
-Anyádat dobáld ne a táskámat!-jelentettem ki.
-Nem is a te táskád, Seungmintól lopta Gitta, hogy bele rakja a ruháid meg ilyenek.-tájékoztatott
-Meg lehet, na mindegy úgy sem kapja vissza!-mondtam mivel ezt már meg tartom!
Ezzel a lendülettel be is nyitottam.

A szemem elé tárúlt a 3.világháború. Linda kergeti egy fakanállal Seungmint, Gréti nevet ezen az eseményen, Gitta és Jeongin aludtak a többiek pedig nem tudom hol volt.
Naaa várjunk csak Gitta & Maknae on a top?! Persze tudtam, hogy voltak randevún de awww milyen aranyosaaak!

SZIASZTOK-köszöntem
-Virág?!?-futott oda hozzám Linda nyomában Seungminnel.
Elkezdtek ölelgetni úgy, hogy majdnem megfújtottak.

-Miért nem szóltál, hogy kiengednek?!-Háborodott fel Gréti.
-Há meglepetést szerettem volna ezért csak Hyunjinnak szóltam. Azért nem Channek mert tudom,hogy elfoglalt és nem akartam ezzel terhelni. De nézzük a jó oldalát. Sikerült a meglepetés!
-Hát nem is kicsit, és aranyos, hogy így oda figyelsz Chanre.-Mondta Linda
-Hát tudom, hogy sokáig szokott dolgozni. Apropó Chan, hol van?-kérdeztem
-Elment kenyérért és rízsért a boltba.-adott választ Linda
-Meg tejért!!-tette hozzá Gréti
-Tejért? Dehát nem is mondtam neki, hogy azt is hozzon.-Értetlenkedett Linda
-Hát..elfogyott és kell a bögréssütihez, Plusz senki nem ment volna el érte ezért ha már úgy is elküted meg kértem, hoy azt is hozzon!-Folytatta Gitta

Amikor ezt kimondta, Chan toppant be az ajtón.
Félig szakadt pulcsiban.

-Itt magyarországon az időseknek szüksége van pszihológusra! Az utolsó rizst vettem le a polcról és a nyanya kitépi a kezemből, de  vissza szereztem, mert ki esett a protkója!
Itt mindannyian furán néztünk rá!
-Hé!! nem bántok öregeket! Gondolom a ragasztó elengedte oszt kicsúszott! Tisztelem az időseket ha banyák ha nem!-folytatta-na de várjunk itt valami változás! van Úr isten Virág kiengedtek?!
-Aham de nem hittem, hogy ez fogad-nevettem-viszont én fel megyek mert hát ez a ruha nem annyira kényelmes.-majd felfele vettem az irányt.

Ezt a ruhát vettem fel:

(a harisnya meg a cipő nélkül képzeljétek el, a cipő helyett egy békás mamusz van a lábamon)Épp, hogy fel vettem a ruhát Linda rontott be

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(a harisnya meg a cipő nélkül képzeljétek el, a cipő helyett egy békás mamusz van a lábamon)
Épp, hogy fel vettem a ruhát Linda rontott be.

-Viráággg muszáj elmondanim neked mert úristen én sem fogtam fel pedig whaaa.
-Já nyugi van mond csak.
-Nah szóval hát...Chan és én egy párt alkutunk!!!
- Azt a szent szart mi a jó édes picsa!!! Nekem ezt mikor tervezted elmondani?!
-Most mondtam el nah!
-mindent mesélj el részletesen!!
És elkezdődött a több órás beszélgetésünk!
—————————————————————————-
Sziasztok, igen régen volt rész de most elhozta , nem lett olyan sok viszont remélem ezzel is elégedettek vagytok!
(726 words)

Ez a valóság?!Where stories live. Discover now