Új pár?

17 2 2
                                    

Gitta szemszöge:

-Psszttt!! Halkan ti idióták! Nem hallok semmit! Így, hogy dolgozzak?!-kérdezte Hyunjin
Reggel felkelek, kijövök a folyosóra és annyit látok, hogy Hyunjin és Jeongin ott hallgatóznak az ajtó előtt. Hyunjin Linda ajtajánál míg I.N Virágénál.

-Gyermekeim. Mit csináltok?-teszem fel a logikus kérdést
-Csitt! Éppen hallgatolózunk! Muszáj valamit megtudni a hangukról!-oktat ki Hyunjin
-Kussolj már el Hyung! Nem hallok semmit!-förmed rá az idősebbre a fiatal!
-öhmm miért nem szoltatok? van nekem meg Grétinek is egy csomó videója ahol énekelnek! Simán tudunk mutatni ha kell!-válaszolom.
Erre a kijelentésemre felkapták a fejüket és elkezdtek felém rohanni. Menekültem előlük és

Gréti szobája pont előttem volt ezért kinyitottam és befutottam de nem tudtam becsukni mert ami ott várt az lesokkolt. Megálltam aminek az lett a következménye hogy a kettő fiú nekem esett és eldőltünk. Hamar felkeltem majd a szemem előtt kezdtem el hadonászni meg győzvr arról magam, hogy nem halucináltam-e be. Nem!
GRÉTI ÉS MINHO OTT CSÓKOLÓZTAK.
Persze az érkezésünkre felkapták a fejüket ők is. Jeongin annyira megijedt, hogy felkiáltott a delfin hangján. Erre mögöttünk kinyílik az ajtó és megint azt érzem, hogy a földön vagyok. Remek!

Mikor megint felkelek egy Jisungot és egy kómás Felixet látok magam mögött!
-Mit nyikorogtok itt ti állatok?! Hajnali 6 óra van! Bazdmeg szombat! Aludni akarunk még.-mondta Felix. Ekkor megpillantotta az ágyon (szerencsére MÉG) ruhában lévő Grétit és Minhot.
-Miről maradtunk le?-kérdezte Han
-Hát mi is lemaradtunk mert erről mi sem tudtunk.-mondta Hyun
-Na szóval! Ez a kettő idióta hallgatolóztak a lányok után. Ugye a hangjuk miatt. Aztán mondtam, hogy szólhattak volna nekünk mert Grétinek és nekem is vannak ilyen felvételek ahol énekelnek. Elkezdte felém rohanni én meg benyitottam és annyit láttam, hogy csó-hozzám dobtak egy párnát-ezt most miért?!-kérdem.
-Ahjj szóval meglátta őket csókolózni és megállt  mi meg nem és rohantunk majd neki mentünk és a földön végeztük. Felkeltünk észre vettek minket majd ez a fogyatékos Maknae elkezdett sikítozni!-folytatta Hyunjin.
-Így már minden világos! Várj...ti ketten- mutatott a kettő ágyon heverő emberre Han-Csókolóztatok? együtt vagytok? Gyerek? Szex? Vagyis öhmm szeretkezés megvolt? esküvő? együtt fogtok menni az öregek otthonába is?-teszi fel a fura kérdéseket egymás után.
-te beteg vagy!-mondom és fejen csapom!
-Ezt most miért Gitta!?-majd elkezd csikizni.

Én kimegyek a szobából és elindulok valamerre. Benyitok valahova majd kinyitom az eddig csukva tartott szemem. Linda és Chan épp össze bújva filmet néztek.
-Kopogni ki fog te szerencsétlen?!-kérdezi Linda
-Hagyj! Most meg kell szabadulni. Hyu-nem tudtam végig mondani mert Hyunjin felkapott és rá dobott az ágyra. Igen. Arra az ágyra amin rajta vannak Lindáék.
-Nem zavarunk?-kérdezte Chan
-nem de amúgy ti tudtatok a GrétixMinho kombóról?-kérdezte Hyunjin miközbe csikizett tovább!
-Hagyj már békén te faszhuszár-kiáltom!
Ekkor Jeongin lép be és rá ugrik Hyunjinra.
-Gréti és Minho?! Hold up! Mikor? hol? miért? hogy történt? ma? mi?-tette fel a sok kérdést Linda.
-Igen ma, Gréti szobájába, nem tudom, hogy miért, azt nem is akarom tudni, hogy hogy történt!-Mondta I.N miközbe probálja Hyunjint leszedni rólam.

Ekkor Linda felállt megfogta a karom majd kihúzott Hyunjin és az ágy közül! Ami miatt I.N leesett a hyungjáról.
-bocs  Baby Bread!-Kiáktottuk egyszerre Lindával.
-Sehhmih bahahahhjhh-monda sírást imitálva.

Be mentünk Virághoz aki nagyba még aludt és Linda rá vetette magát.
-Melyik buzi feküd rám?-teszi fel a kérdést az alvó lány
-Én és megyünk mert GrétixMinho ship lehet valóra vált!-mondta Linda
Erre a lánynak kipattant a szeme és hirtelen felállt!.
-Hogy mi?-kérdezte majd kifutott és egy hangos ajtó csapódásra lettünk figyelmesek.

Ekkor már tudtuk Lindával, hogy az bizony Gréti ajtaja volt és ment minden apró részletet kikérdezni. Meg nyavajogni, hogy ő legyen a keresztanya!



Hahaa végre új rész! remélem tetszi nektek meg minden pusszantás!🌸

Maknae 🔛🔝

Ez a valóság?!Where stories live. Discover now