Gréti szemszöge:
Linda és Felix felhívtak minket és azt mondták hogy gyorsan menjünk a közeli elhagyatott gyárhoz. Meg persze hívjuka mentőket! Nem mondott semmit de már majdnem sírt hallotam a hangján. Gitta, Hyunjin, Chan és én mentünk. A többieket direk otthon hagytuk pihenni.
Amikro oda értünk majdnem elájultam. Ott feküdt Virág Linda ölében tiszta véresen. A fijú el mesélt mindent nekünk töviről hegyire. Bekel valjam nem hittem volna, hogy Virág képes ilyenekre de kiderült jobb félni mint megijedni.
A mentősök hamar megérkeztek és azonnal elszállították és persze Dávidot is. A többiekkel együtt mentünk be a kórházba.Amikor oda értünk egy örökké valóságig tartott mire be mehettünk Virihez. Borzasztó látvány volt. Infúzióra volt kötve és drótok áltak ki a kezéből. Nem maradhattunk sokáig amín Hyunjin fel idegesítette magát mert mi az, hogy ki küldenek hisz szüksége van ránk a lánynak. Ezért majdnem ki doptak onnan.
És hogy hova tünt Linda és Felix?
Éppen kihalgatják őket, hogy pontosan mi történt ebbe a röpke Pár napban-órában.
Meg tudtam, hogy Felix és Linda távoli rokonok és Linda szülei eggyütt vezettek egy céget Felix szüleivel. Dávid szülei ott alkalmazottak voltak és pénzcsalás vádjával elbocsájtották őket. Viszon Dávid nem
tudta felfogni a csöpnyi agyával így bosszút próbált álni. Mindent ki figyel és itt jön a képbe Virág. Amikor eggyütt voltak akkor már tudta Dávid hogy a lány igen jó kapcsolatot ápol Lindával így oda szúr az említetnek ahol a legjobban fáj neki. Viszont ez nem volt elég neki ezért nemi erőszakot is elkövetett. Az a féreg hogy tapossak a hasába! Na szóval de mivel ez sem volt elég rabólta őket és ezért tatunk itt.Vissza mentünk a dormba. Seungmin volt az első aki kérdezősködött. Óh igen azt elfelejtettem veletek közölni, hogy a fiúk meg kértek minket, hogy költözzünk hozzájuk mert nem akarták, hogy bajunk essen. Persze bele mentünk. Chan össze hívta a fiúkat a nappaliba és elkezdte mesélni a történteket.
-Szóval ugye azt tudjátok, hogy hívott minket Linda ki menekült ahogy Felix is Virág segítségével!-itt elhalkúlt.
-És hol van most Virág?-kérdezi a kis maknae.
-Virág..Virág kórházban van.-Felelte Felix.
-Mi!? Mi történt?!-vett részt a beszélgetésbe Minho és Jisung.
————————————————————————
Sziasztok, vissza tértem. Bocsánatot szeretnék kérni, hogy majnem
egy hónapig nem írtam rész. Sajnos eljött az életembe egy nehéz korszak. Lehet nem tudjátok de a 7.et Linda és Gréti nélkül keztük mind ketten át mentek egy másik iskolába de persze tartsuk a kapcsolatot meg ilyenek. És most Adél is elment abba a suliba ahogya Linda. Az osztálytársaim álandóan piszkálnak mert szeretem ázsiát és az ázsiai embereket. Főleg a koreaiakat. És egyre kevesebb kedvem van mindehez mert mindent tönkre tesz ez. Összesen 3 ismétlem
3 olyan dolog/ személy van ami vagy akik vissza hozzák a régi Virágot aki mindig mosolygott. Az egyik az a lányokkal töltött idő. Én megtaláltam szeritnem az életre szóló barátságot. Persze vannak kisseb viták de az nem barátság ahol nincs és mi mindig kibékülünk mert nem akarják nem látni a cuki pofimat. Aztán ott vannak a kpop bandák, nekik is nagyon sokat köszönhetek és megjegyzem NEM MELEGEK ÉS NEM US KÍNAIAK ! Aztán ott van az olvasás vagy a táncolás. Minkettővel ki tudom adni a kőzt de az éneklésel is mondjuk akkor egy nyaklevest kapok mert hajnalok hajnalán énklek.
Remélem meg értitek hogy ez most nehéz volt nekem de vissza térek lehet nem holnap írok újj részt de fogok mert nem hagylak titeket cserben. Szeressétek egymást ahogy Irénke Lacit és Maci a Honny-t! szeretlek titeket never give up❤️❤️
YOU ARE READING
Ez a valóság?!
Randomha tetszik olvas bele ? (helyes írási hiba lehet hogy lesz benne)