Gréta szemszöge
Be mentünk mert be csengedtek. Bekell valanom, hogy nagyon aggódtam Virág miatt, nem akartam,hogy el menjen vagy ilyesmi.Phuu Gréta miket beszélsz persze hogy nem fogják ki rúgni nem lesz semmi baj!
Őhhmmm ilyenkor mit is szokott a Virág mondani?! Áhh meg is van nyugii hozzá baszlak Minhohoz oszt keresztanyuka leszek, vagyis ő nem én!
-Gréti ne töprengj ezen nem lesz semmi baja tud magára vigyázni!-zökkentett ki a gondolataim közül Gitta
Esküszöm olyan mint egy látnok vagy mintha lenne gondolat olvasó képessége vagy nem tudom de bele lát a fejembe.
-Értem de akkor is nagyon rosz volt úgy látni.-Válaszoltam.Ebben a pillanatban pedig a tanár be lépett az ajtón mögötte pedig a Stray Kids, olyan hosszú így ki mondani, nah mindegy.
-Jó reggelt diákok ma be mutatom az újj osztály társaitokat!-Mondta Feri bácsi akit amúgy kedvelek mert nagyon jól el magyarázza a dolgokat.
Be mutatkoztak meg minden és nekem volt olyan szerencsém hogy a melletem lévő pad sorba ült Minho és a kis Maknae azaz I.N.
-Virág hol van?-kérdezte a tanár.
-Haza ment-válaszolta az osztály egyhangon.
Az óra jól telt viszont amikor ki mentünk a szünetre hozzánk tévedt Noel.
-Császtok csajok mi történt pontosan az előző szünetbe?-kérdezte de már nagyon kezdett elegem lenni belőlle.
-Semmi már el mondtam.-mondta Linda rá se hederítve az előttünk álló fiúra.
-Kérlek mond el!-jöttek oda a többiek és már nagyjából mindeki ott volt.
-Annyi hogy Éva meg érdemelte és kész, Virág csak kiállt értünk ami teljesen jogos volt és szerintem hanyagóljuk ezt a témát mert kurvára van szerintem mindekinek jobb dolga mint ezen pattogni!-Fejezte be ingerülten.-Nyugi van kis anyám én csak kérdeztem, hogy viselkedhetsz így a leendő kereszt gyerked leendő apjával?!-Nah erre a kijelentésre én is le hidaltam!
-Mit pampogsz itt, kinek leszel te a "férje"?-Kérdete Linda
-Hát neked!-mondta bátran, bár ne tette volna!
-Te agyhalott ha nekem leszel ami 0 a 100 hoz akkor a gyermekem apja lenné, elősször gondolkozz és utánna beszelj!-Mondta a tippet a lány.
Erre el szégyelte magát és el ment mindenki kivéve a 8 fiút!
-Lányok szóval khm...ő nem is tudom, hogy hogy kezdjek bele !-kezdett bele Seungmin.
-Csak mond és kész.-Mondtam, tudom, hogy okos vagyok de azért a kommentekben meg dicsérhetnétek! ;)
-Szóval meg szeretnénk titeket jobban ismerni mert ti legalább nem vagytok annyira vissza taszítóak mit ők!-Mutatott Reni csoportjára.
Phuu az a lány nagykn utáltuk mivel oviban mind a 4ünket piszkálta főleg Gittát és Lindát. van neki egy mihaszna csapata ami tele van lotyókkal! És mindenben próbál jobb lenni mint mi de ezt nem hagyjuk.-Oké de remélem nem csak arra megy ki hogy Virág ne bántson titeket mert alapból nem olyan csak ki akar mindeki mellet állni.-válaszolt Gitta.
-Nem de Suli után el mehetnenk így 12-en a foci pályára.-Mondta felix .
-Persz benne vagyunk majd szólok Virágnak is.-Mondta Linda izgatottan.
________________________________
Virág szemszöge
Imátkoztam, hogy anyukám ne legyen otthon és imámat az isten meg hallotta ezért meg könnyebűlve sóhajtottam de tudtam, hogy így is úgy is meg fogja tudni vagy a sulitól vagy töllem!Be mentem le vettem a ruhám, hogy ki mossam. Mivel nem volt kedvem
ki öltözni ezert csak egy kis rövidnadrágot és egy hoszú újú pulcsit vettem fel amit még az exemtől kaptam, megtartottam mert nagyon kényelmes volt viszont amikor hordom az élmények vissza jönnek és el szakad a cérna. Azért szoktam fel venni, hogy ha kell tudjak sírni. Sajnos nem tudom ki mutatni az érzéseim más emberkenek és nem szoktam ki mutatni az érzéseim amiót az exem azt tette amit, anyámmal sem lelkiztem még soha de nem baj legaláb nem tudok kínos helyzeteket létre hozni azzal, hogy más előtt sírok.A lányok hivtak, hogy megyünk a foci pályára és a FIÚKKAL fogunk lenni.
Mivel nem akartam tulzásba esni ezért egy fekete rövidnadrágot egy fehér toppot és rá egy piros fekete kockás inget vettem. A cipőm egy fekete jorden és kész vagyok smineklni csak szájfényte,pirostítót és egy kis szempillaspirlát tettem. A gördeszkámat kezembe véve indultam neki az útnak.
15 perc alatt ott voltam és mivel még nem volt ott senki ezert át mentem a gördeszka pályára és trükköztem. Nagyon bele élhettem magam
mert amikor már úgy voltam, hogy elég akkor láttam hogy ott vannak a többiek.
————————————————————————
Sziasztok most ez szerintem nagyon rövid lett de majd ezt ti el döntitek Don't give up fel a fejjel és sok puszi😗❤️
DU LIEST GERADE
Ez a valóság?!
Sonstigesha tetszik olvas bele ? (helyes írási hiba lehet hogy lesz benne)