Nem várt személy

33 6 5
                                    

Linda szemszöge

Sajnos Gitta mégsem tudot jönni mert a mamája hívta hogy el indúlt a szulejmán, de azért a többiek jöttek.
Miután oda értünk meg kértem őket, hogy várjanak meg a kapuban. Be is tartották.
Fel mentem de Virág szobálya zárva volt, ez nem volt tőlle meg szokott ezért kopogtam és be kiabáltam, hogy én vagyok az.
Kinyitotta de egy ki sírt szemű Virágot láttam magam előtt.
-Úristen mi történ?-kérdeztem aggódva mert nagyon szörnyen nézett ki.
-Gyereh be kérhlek és el me..hsélem de ne
mond el s-senkinek!-kért meg rá és be húzott a szobályába.
-Nem mondom el de kérlek áruld el mi történ.- könyörögtem nek.

-Az exem hívott, azért voltam olyan sápadt észre vettem, hogy te is észrevetted az arcom színét.-kezdet bele.
-És mit akart?-húztam fel a szemöldökömet.
-Ki hívott a játszótérre és nem mertem neki nemet mondani m-mert..- itt el kezdett zokogni. A kezembe vettem az arcát és le töröltem a könnyeit.
-Miért?!-kérdeztem nem nyugodtan hisz Virág nem szokott sírni soha vagyis én még nem láttam.
- M-még amikor egyútt v-voltunk akkor egy nap b-betört hozzánk csak én voltam otthon é-ésh én nem tudtahm mehhg védenih m-magamh meg tette sajhnálohhm.-Bőgte el magát. A hallóttak után össze ált minden, hogy Virág az miatt a fasz miatt nem tudot meg bízni az emberekben és érzelmeket nem tudott kimutatni.
- De a szüleidnek el mondtad?-kérdeztem de ő csak el szégyelve magát meg rázta a fejét.
-Figyelj mivep egyedül lakom ezért oda költözhetsz hozzám fel hívom anyukádat, hogy oda költözöl mert ott érzed magad otthon de ezt még ki találom, addig szedd össze a fontos dolgaid!- Parancsoltam rá.
Fel hívtam az anyukáját és azt mondta, hogy rendben de vigyázzak rá és ha bármiben kell segíteni hívjam, Istenem egy angyal az anyukája bár Virág szerint néha maga a sátán.
Virág össze szedte a dolgait és el indultunk kifelé. Egy kisebb bőröndbe tette a dolgait. Fel vette a cipőjét a kabátot és a gördeszkát kezébe vette és ki léptünk az ajtón. A fiúk csak bámúltak.
-Hozzám fog költözni!- mondtam és látták rajtam, hogy ne kérdezősködjenek.
Amikor haza érkeztünk a fiúktol el búcsúztam és el mentek. Fel kisértem a az emeltere Virágot a szobályához.

Time skip

Már vagy két hónapja lak Virág nállam és szorosabb lett a kapcsolatunk mármint alapból szoros volt de most már mindent tudok róla ahogy ő is róllam. Találkoztam egy fiúval Choi Sannal nagyon szimpatikus és mivel Channak nem hiszem, hogy tetszem ezért elfogadtam a randi kérését.

Ma lesz az az este Virág egyedül lesz otthon de tudom, hogy nem lesz semmi baja. Ooo, hogy mekkorát tévedtem.

________________________________
Virág szemszöge

Linda el ment Sannal egy randira nagyon szurkolok neki bár szerintem Channak sokkal jobban össze illenek de az mondja, hogy biztos nem tetszek neki hisz ő egy Idol én meg egy egyszerű lány, hiába mondom neki, hogy nem ez a lényeg semmit sem ér.
Éppen szedtem ki a ruhákat a mosásból mert én ilyen szorgalmas csajszi vagyok meg hallotam egy kattanást pontosan tudtam, hogy az a bejárati ajtóhoz tartozik. A Linda nem lehet hisz nem rég mentek el.
Gyorsan el torlaszoltam az ajtót egy székkel és meg húztam magam a gép mögött. Lindának írtam.

Én
Linda segíts valaki jött félek S.O.S

Linda
Virág nyugodj meg úton vagyok Channal, szóltam Changbinnek épp a közelben van I.Nnel!

Én
de mi van ha..

Linda
mi mivan ha?!
Linda
Virág bazdmeg ne szórakozz!
Linda
Virág
Virág
Virág!

Nem tudtam válszolni mert egy kar fel rántott és meg pofozott amitől a földre rogytam ahogy fel néztem elsápadtam és zokogtam Ő volt az Dávid. Fel ráncigált és erőszakosan meg csókolt én nem csókoltam vissza ezért szorítani kezte a karom ami rettentően fájt. El löktem magamtól és el keztem szaladni de utol ért és el lökött a földre taszított és rám ült... Istenem jöjjenek már gonoltam. A gyomromba ütott ami miatt vért köptem. A fölsőmet le tépte róllam és féltem, hogy megint meg fog történni. Épp a torkomat fogta mikor nyílt az ajtó. Végre ide értek lindáék. Vagyis csak ezt hittem.
- Mi a fasz takarodj le rólla!- kiabált rá..Changbi?!
Ekkor le lökte róllam és el kezdett vele verekedni. Addig Jeongin oda jött hozzám és rám terített egy pokrócót amit nem tudok, hogy honnan talált!
-Jól vagy?- nézett ram a melletem ülő.
-Most már jobban, hogy itt vagytok!-Jelentettem ki
Changbin ki hívta a rendőröket. El kellet mesélnem mindent de azt hitték, hogy ki találtam mert el mondam hogy régebben megerőszakolt. Azért el vitték.
Lindáék is ide értek. Linda azonnal ölelébs vokt sőtt mi több a többiek is ott voltak. Fel mentem a szobába de meg hallotam ahogy Changbin ki kérdezi Lindát! Remélem nem
mond semmir sem neki!
————————————————————————
Sziasztok itt az úh rész ami hosszabb mint az előző, vigyázzatok a kutyákkal mert ahogy jöttem haza a barátnömtől ma meg kergetett. Never give up és Ányongászéjo puszi babácskáim😚❤️

Ez a valóság?!Where stories live. Discover now