Eltelt egy óra és anyukám szó szerint majdnem kiszakította az ajtót!
-VIRÁG!?!-Kiabál rám
Nem kell tagadni kis híjján magam alá fostam.
-I-Igen?-válaszoltam félve mert még sohasem láttam ennyire, hogy is mondjam csalódottnak és mérgesnek!
-Az osztályfőnököd azt mondta, hogy rendetlen vagy!-erre nagyon meglepődtem hisz most ebbe a röpke egy napban sajnos még nem nagyon csináltam semmi olyat ami engem feldob!
-Dehát most nem is csináltam semmit!-feleltem magabiztosan.
-MOST?!???-erre egy apró ohh beszoptam mosolyt küldtem felé.
-Miért csinálod ezt?-kérdezte kicsit higgadtabban.
-Anya attol még hogy szépség iparban foglalok helyet az nem azt jelenti hogy cica baba leszek aki nem csinál néha- itt ki hangsúlyoztam a néha szót- tréfát, ugyan olyan tinédzser vagyok mint a többiek!-mondtam szerény hangon.
-Megértelek viszont arra kérlek , hogy ne csinálj nagyon nagy hülyeségeket vagy elpicsázlak!-mondja nevetve amire nekem is el kellet engedném egy lágy mosolyt.Miután kiment felhívtam a kroko csapatot!
-SZIASZTOK-ordibált bele Gréti.
-Császtok kis almapürécskéim-köszönt Gitta.
-Miért pont alma püré?-kérdezte Linda nos erre hamar meg kapta a választ.
-Nos-kezdet bele Gitta a mondandójába-meg néztem a hűtőbe hátha van aza kis lötyi matyi és nem volt ezért be rohantam anyumék szobájába és faggatni kezdtem hogy ki itta meg azta az isteni guggi pürét és azt mondta hogy a Matyi,nos nekem nem kellett több rögtön ott teremtem és kopogás nélkül be vágodtam az ajtón és annyit látok, hogy az utolsó cseppeket issza meg:( így hát jó testvér módjára hozzá basztam 2 párnát és elkezdi, hogy ezt most miért kapta hát azért aranyapám mert meg ittad azt az italt ami ha lecsúszik a torkomon olyan mintha el veszíteném!
-Gitta ugye tudod hogy ő nem tudja azt hogy mit jelent?-kérdeztem elfolyotva a nevetést.
-Tudom hat így még 1 párnát hozzá basztam és vissza mentem a szobámba.
Annyit hallunk, hogy Gitta elkezdi: Matyii bazdmeg húzd ki a beléd vagy én fogom de abba nem lesz köszönet!!
Ennyi volt nem bírtuk tovább elnevettük magunkat.Még 3 órát beszélgettünk!Elköszöntem a lányoktól és el mentem fürödni felvettem a pizsamám ami egy trikó és egy rövid gatya, meg mostam a fogam,bepakoltam holnapra és lassan el nyomott az álom.
————————————————————————sziasztok remélem tetszett ez a rész nektek !
Addig is legyetek jók és ne legyetek szomorúak
bye bye babák😚❤️
ESTÁS LEYENDO
Ez a valóság?!
De Todoha tetszik olvas bele ? (helyes írási hiba lehet hogy lesz benne)