A tett

20 3 1
                                    

                        Virág szemszöge

Vissza szaladtam a fiúk házához pár cuccomért.
Oda értem fel szaladtam az emeletre be a "szobámba" amin I.N-nel osztozom. Ki vettem egy táskát bele egy fekete melegítő szettet egy kis pénzt a bicskámat és egy kisseb sokkolót amit még régebben vettem az eset után. Fel vettem a bakancsom és útnak indúltam. Hogy hova? Lindának a házához. Meg van még a kulcsom és addig ott fogok lenni és nem hagyom annyiban az ügyet. Muszáj meg találnim!

Oda értem és el raktam egy kis pénzt az egyik szobában lévő TV mögé. Ki mentem az utcára ami valjukbe Május ide vagy oda este rohadt hideg. Be mentem egy kisseb sikátorba ahol hallóttam egy ismerős hangot. Sajnos túl ismerős hangot.
-Nem meg mondtam, hogy viselkedj?! Pofád lapos vagy ha nem a kínai kis barátocskáidnak lesz baja!-hallottam meg Dávid hangját
-Azok nem kínaiak hanem koreaiak!-üvöltött rá Linda.
Ekkor egy csattanást hallottam. Nem tudtam meg álni oda mentem ahhoz az ajtóhoz és ki rúgtam. Oda mentem Dávidhoz és ütni kezdtem ahogy csak tudtam de azzal nem számóltam, hogy ő bizony erősebb nállam. El lökött de úgy, hogy a hátam neki vágodott a falnak.
Igaz kurvára fájt de fel áltam és elő vettem a bicskát és kezemben a tárgyal rohantam felé. Épp, hogy meg karcoltam a bőrét, ki vordította a kezem és bele szúrta többször is és az oldalakat is elérte majd ki vett és el dobta. Fel kellett ordítanom a hírtelen jött fájdalom miatt. De arra nem gondolt, hogy nem kéne el dobni hisz Linda elérte és ki szabadította magát igaz nem dobó kés amit imád de meg fogta és bele állította a hátába. Meg öleltem de aztán hirtelen minden el sötétűlt.
________________________________
                          Linda szemszöge

Az ajtó ki robbant és Virág ott volt mérges szemmel. Neki rontott Dávidnak de a férfi erősebb volt. Neki vágódott a falnak. Fel ált és egy bicskával a kezében közeledett az említett félhez. De nem volt elég. Dávid meg fogta ki vette a lány kezéből és bele állította a karjába többször is majd ha jól láttam az oldalába is ami miatt fel ordított és nekem pedig könnyek gyűltek a szemembe. Eldobta a vágó eszközt de úgy , hogy észre se vette, hogy el érem. Ki szabadultam és a hátába állítottam az eszközt. Oda mentem és meg öleltem de aztán összeesett. Át futottam a másik helyiségbe ahol Felix tartózkodott és ki szabadítottam. Elmeséltem mindent és le volt sokkolódva, hogy Virág mire képes. Fel hívtam a srácokat és elméletileg már úton vannak.
————————————————————————
Ánnyonghászéjo sziasztok itt a következő rész tudom, hogy rövid lett de sztm tartalmas. Ajánlat kenyér nélkül ne egyetek csilis babot mert 1 le rohad a maradék fogad és ízlelő szerved 2 nem tesz jót a seggednek a bejáratának. Never give up babácskáim ha van ötletetek a történetel kapcsolatban írjatok rám!

Ez a valóság?!Where stories live. Discover now