Kereken 5:00 keltem ami valjukbe egy nagy csoda mert nem vagyok korán kelő típus.
Mivel valahogy el kel ütni az időt el kezdtem MáJnKrÁfTozni.Ahogy el indultam a suliba véletlen neki mentem az egyik osztálytársamnak Évának.
-Áu bazdmeg nem tudsz oda figyelni?!-mondja KRUELLA (tudjatok a szörnyella vagy ki a tököm)
-Ezer bocs csipkerózsika csak vigyáz nehogy máshogy végződjön a történet tudod-itt el kezdtem énekelni az egyik jelenet dalát.
-A kurva....-itt nem fejezte be mert hozzá basztam azt az almát amit a "csicskája" Diána evett.
-Egyél csak tudod hogy van aza mondás.. minden nap egy alma az orvost távol tartja a te esetedben a nőgyógyászt, adjon szerencsét az isten hogy most már az évben ne keljen 25-jére menni.;)Be siettem az osztály terembe és végig szenvedtem az első órát.
Szünetben oda jött hozzám az almás csaj és ki vette a kezemből a FASZA dobozos DZSÚZOMAT és földhöz baszta.
-Azt még meg akartam inni- válaszoltam szerényen.
-Hát már mindegy mert véletlen le esett és rá léptem -mondja álszent hangon.
-Oká nem baj viszont ezt meg ismétlem az arcoddal- válaszol gréta.
-úúr isten csaj harc leeesz-vágja rá sikítozva adél. Nah igen Gitta nem egy kurva se semmi, csak a veszekedéseken minidig szereti azt a szerepet fel venni.
-Kussolj el ringyó-válaszol Éva és ki tépi a kezéből a telefont amivel épp videózott,ezzel Gitta láthatatlan körmét is letépve!
-Úristen te szajha le tépted az újj mű körmöm-mondja Gitta.
-Éva egy kibekurt percet adok hogy elhúzz vagy szétverlek és nem kell már nőgyogyászhoz menned!-köpködtem oda neki a szavakat.
-Jajj meg szólalt a kutya váu váu-mondja az irritáló hangjá.
Ennyi volt eltört a mécses,el löktem és adtam neki egy jó nagy pofont rá másztam és el kezdtem ütni. A lányok próbáltak le állítani, nah jó kinek hazudok? Jobban szurkoltak mint amit a pompom lányok csinálnak.
Hirtelen felém kerekedett és le kevert egyet viszont én vissza adtam neki úgy hogy már ömlött a vér az orrából.
Annyit veszek észre hogy körbe állnak az emberek a suli udvarán egy kis helyre. Mivel mára elég volt nekem a bunyó és még nem vittek be az igazgatóhoz igy mondtam a lányoknak hogy mennyünk oda.
Ami ott fogadott, nem voltam rá felkészülve....
Ott állt a stray kids!
Egyszer csak azt veszem észre hogy mindenki rám nézett.
-Mivan mitt nézték annyira? Nem láttátok még vért?-kérdeztem hitetlenkedve.
-Virág az kinek a vére már megint?-Kérdezte Noel.
-Éva- válaszoltam könnyen. Ahogy vissza néztem a bandára nagy szemekkel bámúltak.
-Virág kérem fáradjon be az irodába- Állt meg melletem a tanár.
-Rendben viszont azt az Évát már fel takarították?-kérdeztem.
-Virág azonnal menjen!!!———- Linda szemszögéből————-
Úristen ott van bangChan :()
Hirtelen mindenki ránk nézett.
-Miért csinálta megint?-kérdezte Ákos.
-ki és mit?-kérdeztem vissza.
-Hát Virág miért csinálta, miért bántotta Évát?-kérdezi nagy szemekkel.
-Tudod ő Virág és azt elfogadja ha őt basztatják viszont amikor már minket basztatnak akkor ő képes addig verni egy embert hogy ..... nah érted-Mondtam neki az igazat hisz így volt, szeretem Virágot mert mindig ki áll melletünk ,olyan mint ha a nővérem lenne Gitta és Gréti pedig a húgaim.
-Elnézést ez a Virág milyen gyakran csinál ilyet?-kérdezi félénken I.N.
-Hát nem mindig csinál ilyet, nyilván volt már rá példa, de csak akkor verekszik ha olyan az adott helyzet-válaszolja Gitta.
-I.N nyugi téged nem fog bántani mi meg védünk-mondja BangChan.
-Hát Chan annyi a bukó,hogy már fiút is meg vert-mutatok kristófra aki elég rendesen ki van pattintva-őt is meg verte de nagyon jó indokkal.
-És mi az az indok ha szabad meg kérdeznem?-kérdezik vissza kórusban mind a 8-an.
-Azt majd tőle kérdezzétek!-válaszoltam .
-Egyépként hogy hogy tudtok MAGYARUL és hogy hogy ide jöttetek?!-kérdezi fangörcsölve Gréta.
Nah igen Gréti nem tudja titkolni a görcseit! lehet túl sokat van wattpadon, phh ez hülyeség esküszöm hogy ha ott kéne keresni kötelező olvasmányt azt tuti el olvasnám!
-Hát már nagyjából 2-3 éve tervezzük hogy ide jövünk és addigra meg tanultunk anyanyelv szinten magyarul és ide fogunk járni suliba.-Mondta jisung.
-AZTA kUrvaaaaaaaA-mondja Gitta
-igen?-kérdeztem értetlenkedve Gitta de ahogy oda néztem ahova ő meg láttam hogy mire mondta.
-Sziasztok lányok-köszönt Virág hát igen a vér hogy is mondja elég szépen elintézte a pólóját .
Ekkor egy nagy csattanást hallottunk az pedig nem más volt mint Diána le kevert egyet Virágnak ,Virág erre nem reagált de én igen megfogtam a karját és át lendítettek magamon, oda szorítottam a földre.
-Ha mégegyszer kezet emelelsz bárkire aki fontos vagy valami el hozom a dobó késeim és sebészeset fogok játszani.
-Értettem- mondja félő hangon ekkor be csengettek.
————————————————————————
Ez lenne a következő rész nagyon sajnálom hogy kb 1 hónap utan raktam ki de nagyon nem volt időm semmire de mostmár meg próbálok gyakrabban írni hisz ezt élvezem csinálni és remélem, hogy ti is kedvelitek ezt a történetet!
Őszintén nem tudom, hogy meddig fog tartani folyamatosan kapok ihhletet és ha úgy van és tetszik nektek akkor lesz 2.évad is De ezt még nem ígérem biztosra.
Addig is vigyázzatok magatokra és a vagyonotokra mert sütő karcsi majd el lopja ha nem fogyelsz pusza a pocitokra!😗❤️
YOU ARE READING
Ez a valóság?!
Randomha tetszik olvas bele ? (helyes írási hiba lehet hogy lesz benne)