A döntés

30 5 4
                                    

Linda szemszöge
Nagyon rossz volt úgy látni Virágot. A könnye csak úgy folyt és ami még rosszabb, hogy a rendőrök nem hittek a neki ami engem nagyon fel idegesített! Be viszik de nem biztos hogy le is csukják.

Ahogy Virág fel ment Changbin oda jött hozzám és kérdezgetni kezdett.
-Ő ki? Ki támadta meg Virágot?- kérdezte.
Erre nem nagyon tudtam, hogy mit válaszoljak hisz meg igértem Virágnak, hogy a titka biztonságban van.
- Meg ígértem neki, hogy senkinek sem árulom el mert nem akarja és meg bízott bennem!- mondtam ami eszembe jutott de ugyan akkor el is akartam mondani neki mert tudom, hogy csak jót akar.
-Mond el segíteni akarok, nem hagyhatom, hogy ilyen mégegyszer elő forduljon.
-El mondom de..de menjünk és üljünk le!-Tanácsoltam neki.
-szóval khm a "férfi" aki rá támadt az...az az exe ő Virág exe. Egyszer Virág egyedül volt otthon és zajokat hallot mint ki derült, hogy dávid volt az és mivel Virág nem akarta még el veszíteni és a.a..akkor......-nem tudtam be fejezni mert a szavamba vágott.
-Akkor?!- kérdezte kicsit nyugtalanul.
-Meg...verte és megerőszakolta. Ezért próbál mindenkit meg védeni mindenkitől főleg minket és ez miatt nem
tudja ki mutatni az érzéseit a mai napig.-feleltem.
-A kurva életbe ki nyírom én esküszöm meg teszem alapból gyűlöltem őket de így, hogy már van egy barátom aki ezt át élte fel háborító!
A barát szóra fel figyeltem és ezt elég nehéz volt fel emészteni hisz Virágot barátnak tekintje de Virág őt közel sem.
- Van egy ötletem mi lenne ha Virág addig hozzánk költözne hisz a srácok is örülnének neki.-Mondta az ötletét.
-Nem tudom nem hiszem jó ötletnek hisz a egy stay észre vesz titeket akkor az egy nagyon nagy kavalkádot okozna másrészt neki és nektek is kényelmetlen lenne szerintem.- válaszoltam a meg látásaim.
-Nem baj egy próbát meg ér.- ennek is hiába a beszéd mormoltam magamba. El mondtam Virágnak mindent, nem örűlt nagyon de muszály colt meg békénie mert a cuki pofim még akarja látni. Hallotam, hogy a lányok tudnak mindenről és ma jönnek át segíteni pakolni hisz Virág ma költözik. Igen sikerül rá vennem!
________________________________
Gréti szemszöge
Hallottam az esetről és halálra izgultam magam hogy mi van. Este fel hívott Virág és mindent el mesélt nem tudom, hogy mi hülyék hogy nem vettük észre és Virág miért nem mondta el a multját. Reggel fel keltem és egy barna lezser pulzsit és egy ugyan olyan színnel áztatott térdig érő testhez simuló nadrágot vettem fe. Indultam Lindához hisz megyek segíteni Virágot ki baszni az ablakon khkhm akarom mondani el költöztetni.
Most itt vagyunk és meg mondtam, hogy titokban csináljon Minhorol képeket. Bele ment de a le buk akkor nincs más választása be köp.
El köszöntünk és el is indultak.
________________________________
Virág szemszöge
Kicsit félek, hogy mi lesz a reakciójuk a többieknek hisz ha jol tudom csak Chan Minho és Changbin tudott erről az egészről.
Ahogy oda értünk egy nagyobb családi házhoz értünk. Ahogy be nyitottunk mindenki rám pillantott ami elég kellemeteln tud lenni.
-Virág?- vágozz hülye képen Jeongin.
-I.N?!- kérdeztem vissza mire a fiú egyszerre nevettek fel.
Seungmin nem mondott semmit hanem oda jött és szó szerint fel lökött és rám esett ami valjuk be nem olyan kellemes  ha már a segged is fáj mert akkorát csapódtál. De azért örültem hisz Seungmin olyan kis édes és tesvéremnek tekintem. Arra figyeltem fel, hogy a szállítóimon kívül ( Chan, Changbin,Minho) mindenki rajtam van és Hyunjin helyettem ott drámázik hogy milyen nehéz meg hogy össze nyomják mikörben ő volt fölülről számolva a 3. én meg a legalsó.
————————————————————————
Sziasztok nagyon sajnálom, hogy ilyen régen nem votl rész de mivel 7. es vagyok ( igen 7.es és a történetben azért vagyunk 17 mert akkor nem lehetne ilyen extra dolgok és akkor nem lenne az,hogy wow leköti ennek a kölyöknek az irománya a figyelmem. Plusz nem akartam nagy korkülönbséget.) Mert ugye mi 17 évesek vagyunk. Bang Chan 18 ahogy Minho és Changbin is.(igen tudom hogy van köztük 1-2 év de ez nem számít most!) A többiek meg ugyan úgy 17 évesek.
Nekem is kell tanulnom tudom, hogy azt gondoljátok ez egy ki fogás De! nem az! muszáj hisz a jövőre is akarok koncentrálni de titeket sem akarlak el hanyagolni ezért szerintem heti 1-2 rész lesz, a különleges heteken ha mondjuk valamelyik tagnak birthday van vagy valamelyik karakternek a történetben ( mert Linda, Gitta, Gréti a való életben is léteznek és a legjobb barátnőm így mi alkottuk meg a kroki csapatot) akkor akár heti 3 rész is lesz Drágaim majd valamikor lesz face reval vagy mia tököm de csak valamikor.
Vigyázzatok a suliban a wc kell mert rohadt büdösek
Never give up babácskáim bocsi a rövid részért ha bármi van írj rám
és meg próbálok segíteni ha tudok pusza😚❤️

Ez a valóság?!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon