Gréti szemszöge:
Nagyon jó volt, hogy Virág tegnap végre fel ébredt. Szerintem ma megint be megyünk hozzá vagyis én ha a többieknek nem jó.
Mikor le mentem Lindával találtam szembe magamat.-Sziaa, hogy aludtál?-kérdeztem a lányt aki majdnem el aludt.
-Hát csak forgolódtam az este..-majd folytatta-volt egy fura álmom mindha valamire akarna figyelmeztetni!
-És pontosan mi is volt az álomban?-kérdeztem
-Hát volt egy lány..nagyon hasonlított Virágra meg volt egy fiú de az nem volt ismerős..aztán egymás mezét fogták de..egy kis iső mulva a fiú meg ütötte a lányt és a lány sírva le
borúlt a földre...ahh biztos csak egy rém álom.
-Szerintem is , nem érdemes evvel foglalkozni nem jelent semmit.
-Jó reggelt babáim!-köszöntött minket egy twerkel Gitta.
-Mi ez a jó kedv?-kérdeztünk rá egyszerre Lindával.
-Hat..tudjátok ohmm elég közel
kerültün egymáshoz Jeonginnal.
-Mii? ezt hogy érted?-kérdeztem
-TUDTAM én TUDTAM-kezdett el Linda is twerkelni.
-Hát maa el megyün egy randira tegnap
a suliban el hívott és ííhhh-kezdett el örvendezni.
-Stipi stop a ruha választás!-jelentkezetem
-Én a hajat stoppolom-folytatta még mindig a twerkelést Linda.
-Virágra meg rá bizzig a sminket mert fel ülni fel tud szóval ez nem akadály.-mondta Gitta
A beszélgetést abba hagyva elkezdtük csinálni a reggelit ami nem más volt mint rizs, tojás és gomba. Mindegyiket külön tálba szedtük majd Linda elment felébreszteni a többijeket.
Miután lejöttek a legtöbben még majdnem
aludtak de a kaja láttán feleszméltek.-Ez nagyon finomlett köszi lányok!-köszönte meg Binnie a laktató ételt I.Nnel az oldalán.
-Köszönjük viszont most menjetek mert megyünk még csak kedd van.
-phuu tényleg induláás.Én egy sima fekete farmert vettem fel és egy inget amin volt egy elmosódott emoji.
Mikor leértünk beszáltunk a kis buszba és mentünk végig szenvedni ezt a napot.Mikor beértünk volt még negyed óránk így oda mentünk az egyik padjoz majd elkezdtünk beszélgetni még meg nem szakította azt valaki vagyis valakik!
-Nha..Virágocskát hol hagytátok?haha-kérdezték.
-Figyu ehez kurv@ra nincsen kedvünk.-mondtam
-Biztos beteg vagy még jobb ment az utca sarokra.-mondta Éva
-Jobb lesz ha befejezitek!-mondta Chan
-Mi lenne ha vissza mennétek ahonnan jötetek?-mondta Seungmin és Hyunjin
-Hjaj nyugodjatok már le Virágról beszélnünk nem rólatok.-Mondta Éva.
-De Virág a barátunk szóval lelehet állni!-Mondta Lee Know.
-Hát jól van!-majd felénk fordult.- Császtook.-majd el ment.
A nap további része unalmasan telt.Amikor haza értünk be mentünk Linda szobájába és el kezdtük Gitta átalakítását.
Tudjuk, hogy Gitta nem szereti a hozzá simulós ruhákat de mivel Randi a randi ezért eszt választottam neki;Linda pedig egy cuki frizurát csinált:
YOU ARE READING
Ez a valóság?!
Randomha tetszik olvas bele ? (helyes írási hiba lehet hogy lesz benne)