Háború vagy szerelem? (PUF) : Rossz események sorozata (1. Fejezet)

363 8 4
                                    

-Boka szemszöge-:

Hétfő reggel 6:30. 

Fáradtan felébredtem, és odasétáltam a tükrömhöz. Szokás szerint kócos hajam belelógott szemeimbe. Nagyon szétcsúszott fejem van megint. 4 órát aludtam.(:....Mindegy, kibírom  már ezt az utolsó hetet a suliból. Nagyon nincs kedvem bemenni ma,de mégis mit tehetnék?

-János! Indulj az iskolába!--hallottam meg apa hangját a konyhából--

-Jó,majd megyek...--szóltam vissza kedvetlenül miközben magamra húztam egy inget--

Megettem a reggelim, és elmentem a suliba. Az osztályteremben már majdnem mindenki ott volt, csak még Gerébet és Csónakost nem láttam. Andris mindig későn ér be, szóval miatta nem aggódom, de Dezső sosem szokott késni. 

Leültem a helyemre. Most kénytelen leszek egyedül végigszenvedni az órákat, mert a padtársam,Geréb hiányzik. 

Azonban a másik jómadár, Csónakos András 7:57-kor a legnagyobb nyugalommal sétált be a termünkbe.  

-Hello Papuskám!--köszönt kedélyesen Cselének, majd leült mellé.--

-Szia..Te hogy vagy mindig ilyen élettelteli?--kérdezte Csabi miközben egy fáradt mozdulattal a hajába túrt--

-Varázslat.--vigyorgott Csónakos azzal a hihetetlenül "sármos" félmosolyával, majd Cselére kacsintott, aki erre csak megforgatta a szemeit.--

És ennél a pontnál becsengettek az órára és bejött a terembe Rácz tanár úr is. Latin óra. Dögunalom az egész. Körülbelül mindenki utálja ezt a tantárgyat az osztályunkból. 

Nagyjából az óra felénél tarthattunk, amikor mindenki meglepetésére Rácz tanár úr abbahagyta a szövegelést, és a homlokához csapott.

-Gyerekek! Hát majdnem el is felejtettem a jó hírt elmondani nektek!--kis hatásszünet után nyugodtan folytatta--: Mindannyian tudjátok, hogy nemsokára vége van ennek a tanévnek is. Ezért úgy döntöttem, hogy az utolsó osztálykirándulásotokat felejthetetlenné fogjuk tenni. Én egy egyhetes balatonalmádi kirándulásra gondoltam. De hogy azért ne unatkozzatok, velünk jönnek a Reálgimnázium végzősei is, ugyanis véletlenszerűen ők is pont a Balatonra terveztek menni, csak máshova mint mi, de leszerveztem a tanárukkal, hogy velünk jöhessenek.--pár pillanatra megállt a beszédben, és hosszasan végignézett rajtunk, majd egy mondattal lezárta a témát--: A többi fontos információt majd matek órán elmondom. 

Amint befejezte az utolsó mondatát, ki is csengettek. 

A szünetnek az első percében Csónakos, Csele, Barabás,Kolnay, Nemecsek, Richter, Weisz, és Leszik egyszerre csődültek a padomhoz. Mint valami birkanyáj...

-Úristen Boka! Te ezt el tudod hinni? A Reálgimnázium is velünk jön! Megint találkozni fogunk a Vörösingesekkel!--lelkendezett először Kolnay csillogó szemekkel.--

-Igen, igen! Megint szét kell rúgnunk azoknak a buziknak a seggét!--ordított Barabás is teljesen átszellemülten.--

- Fiúk, nyugodjatok le! Hahóóó,12.esek vagyunk, és ez egész Grundos ügy 5 éve történt. Nem utálhatjátok őket örökre!--mondtam nekik kicsit hangosabban a kelleténél.--

-Sz-szerintem igaza van Bokának.--állt mellém Nemecsek.--

-Jó, igaz...De attól még köcsögök.--állapította meg Andris már valamivel nyugodtabban.--

Háború vagy szerelem? (PUF)Onde histórias criam vida. Descubra agora