(Na hellooo mindenkinek!! Bocsi, ez sem lesz most rész, csak rájöttem, hogy kihagytam a személyleírásoknál egy tök fontos dolgot: a sportot. Avagy ki milyen sportot űz a fiúk közül. Mivel rájöttem, hogy csomó jelenetben lesz utalás majd ezekre sportokra, muszáj tudatnom veletek, hogy ki mit sportol tényleg! Úgyhogy igen, itt most csak ennyi lesz<3)
Boka János: -Atlétika. Már olyan profi ebben, hogy nagyjából 4 éve jár versenyezni is, és alapból ezt a tevékenységét már 4. osztályos kora óta űzi.
Csónakos András: -Kondi. 2 éve csinálja. (+egy kis spoiler: Csele hatására, aki ugyebár azt mondta neki, hogy szokjon le a cigiről, és keressen valami más stresszlevezető dolgot, el fog kezdeni futni is.)
Csele Csaba: -Műkorcsolyázik már 5 éve, és versenyezik már körülbelül 2 és fél éve.
Barabás Kende: -Szintén kondizik. Körülbelül 3 éve mindennap jár edzeni, mivel iszonyatosan nem volt megelégedve a testével sosem.
Kolnay Pál: -Röplabda. Nagyjából 6 éve kezdte el, és teljesen beleszeretett ebbe a sportba. 4 éve jár meccsekre.
Nemecsek Ernő: -Vízilabda. 4 éve kezdett bele, és az elején nagyon bizonytalan volt benne (mint a legtöbb dologban), de most már kicsit határozottabb lett benne.( Kis spoiler megint: a Pásztor ikrekkel van egy csapatban, ők csapattársak....)
Geréb Dezső: -Tollaslabda. 3 éve csinálja, volt pár versenyen is, de mostanában az érettségi miatti stressz miatt nem nagyon jár el edzésekre.
Áts Feri: -Kosárlabda +kondi. 6 éve kosarazik, rengeteg meccsen volt már. Az edzőterembe 3 éve jár ő is.
(Naa tényleg ez most ennyi volt, holnap lehet hozom a 6. részt! Addig is byeee<333)
ESTÁS LEYENDO
Háború vagy szerelem? (PUF)
FanficEbben a kis történetben bele láthatunk a végzős Pál utcai fiúk életébe. Tele izgalmakkal, fájdalmakkal, csalódásokkal...és esetleg szerelemmel is???? (Cselnakos,Bolnay, BokÁts)