Boka szemszöge:
Másnap reggel olyan fél 10 környékén arra ébredtem fel, hogy a szomszédban fúrnak. Remek ébresztő így szombat reggel. Társasház hátrányai...
"Kicsit" bosszankodva kikeltem az ágyamból, majd felöltöztem és beágyaztam. Ezek után a tükörbe nézve szörnyülködtem egyet azon, hogy hogy nézek ki ma is, majd inkább kimentem a konyhába valami reggelit kreálni magamnak.
-Jó reggelt.-köszönt nekem apa, akit egészen idáig észre sem vettem, pedig elég feltűnően feküdt a kanapén egy újságot olvasva.-
Igen, apa egy kissé régimódi ember, mivel nagyon nem kedveli az elektronikus eszközöket, mert véleménye szerint "mindegyik káros hatással van az emberekre"(ebben amúgy valamennyire igaza is van), így hát ő CSAK kizárólag újságokat hajlandó olvasni. Annyira elutasítja az internet használatát, hogy még arra sem sikerült rávennem, hogy a Facebookot használja.
-Jó reggelt...-köszöntem vissza neki szokásos reggeli elcseszett, rekedtes hangomon, miközben megkerestem a hűtőben a tejet, és elővettem egy tálat, illetve az epres müzlit.-
-Van valami programod mára?-érdeklődte meg tőlem apa, mire én kicsit meglepődtem , de azért választ adtam kérdésére.-:
-Hát...7-kor szervezünk egy bulit Csabinak a Kazinczy kocsmában meg majd...előtte elmegyek kaját venni szerintem.
-Rendben. Csak azért kérdeztem, mert én meg 6-tól nem leszek itthon, és majd későn jövök, szóval majd ha hazaérsz, ne csukd be az ajtót, mert lehet, hogy megint itthon hagyom véletlenül a kulcsom, mint legutóbb.-utalt apa arra a legutóbbi incidensre, amikor éjfélkor ért haza a munkából, nem volt nála kulcs, én meg már aludtam, és mikor felhívott, hogy kizárta magát, kómásan FÉLÓRÁIG kerestem a kulcsomat, hogy be tudjam őt engedni.-
-Jó, jó, azt szerintem se ismételjük meg.-mosolyodtam el halványan, majd leültem az asztalhoz, és nekiálltam enni.-Egyébként...hova mész?-kérdeztem tőle óvatosan, mert nem akartam, hogy azt érezze, hogy tolakodni akarok.-
-Hát...Találkozom valakivel.-válaszolt elég sejtelmes hangon, mire én megint nagyon meghökkentem.-
Apa??? Találkozik valakivel?! Biztos, hogy valami nővel. Ez hihetetlen...Anya óta nem volt senkije tudomásom szerint...Vajon ki lehet az?
-Ó, értem.-ennyit válaszoltam csak, mivel nem akartam őt faggatni, és úgy éreztem,hogy ő sem akar róla beszélni magától.-
Végül is jogos...neki is van magánélete, amibe én nem szólhatok bele.
Reggelizésem közepette hirtelen érkezett egy Messenger értesítésem, miszerint Andris felvett engem egy "Csicskák Ideiglenes Csoportja" névvel rendelkező csoportba.
Összezavarodott arccal nyitottam meg a csoportot, ahol egyenlőre csak Andris 1 üzenete díszelgett.
Andris: Csá, Papuskáim! Igazából csak azért csináltam ezt a csoportot, mert lusta voltam mindenkinek egyenként üzenetet írni:D Szóval csak annyit akartam, hogy ma akkor 7 órakor mindenki legyen az ajándékával együtt a Kazinczy kocsmában! Plusz készítse mindenki a máját a sooook piálásra!;) Ja meg amúgy lebeszéltem a csapossal, hogy ő majd rendel pizzát, szóval kaja is lesz! 7-kor tala!!!
Kende: Okéka.
Egyedül csak Kende reagált, a többiek természetesen csak leláttamozták. Én is csak egy lájkot nyomtam rá.
Én amúgy biztos, hogy nem fogok inni semennyit. Nem bírom nagyon a piát...Már 3 sör után elég érdekes állapotba kerülök, mondjuk úgy. Sörön kívül pedig mást még nem is ittam, és nem is tervezek ma sem.
VOUS LISEZ
Háború vagy szerelem? (PUF)
FanfictionEbben a kis történetben bele láthatunk a végzős Pál utcai fiúk életébe. Tele izgalmakkal, fájdalmakkal, csalódásokkal...és esetleg szerelemmel is???? (Cselnakos,Bolnay, BokÁts)