Háború vagy szerelem?(PUF): Miért mindig te?! (5. Fejezet)

117 7 2
                                    

Boka szemszöge:

Az Áts-csal való váratlan találkozás utáni éjszakán valami rejtélyes oknál kifolyólag nagyon nehezen sikerült elaludnom...és emiatt másnap reggel is elég nagy energiámba került kikelnem az ágyamból. Kis készülődés után még mindig "picit" élőhalott arckifejezéssel leültem megenni a reggeli müzlimet, és közben szokás szerint görgettem az Instámat. Apám már órákkal ezelőtt bement a munkába, szóval most szerencsére őt sem kellett hallgatnom. Minden teljesen átlagosan telt, amíg...egy újabb üzenetem nem érkezett Áts-tól...Komolyan nem értem, hogy mit akar TŐLEM, mikor Gerébbel van együtt...Kissé idegesen nyitottam meg a chatet...

Egy Youtube link. Remek...ez nem jelent sok jót. Meglepetésemre egy zene volt..méghozzá egy remix. Egy remix volt a No Guidance című zenére. Ahogy hallgattam a szöveget, majdnem félrenyeltem a müzlim, ugyanis volt benn egy olyan sor, hogy..."Before I die, tryna fuck you, baby"...

Mivel szín ötös voltam angolból, minden egyes szót értettem belőle.

Nagyjából tátott szájjal, meglepettséggel, összezavarodottsággal, és dühvel az arcomon végig hallgattam a számot.

Fogalmam sem volt, hogy elküldjem melegebbik éghajlatra, letiltsam, rá kérdezzek-e, hogy "ezt most mégis miért?", vagy ne reagáljak sehogy.

Én egy konfliktuskerülő ember vagyok, de ezt nem bírtam "szó" nélkül hagyni, szóval küldtem neki egy kérdőjelet válaszul.

Én még mindig lesokkolt arccal felvettem egy inget, és egy farmert, majd miután a tükörben végignéztem magamon, és elkönyveltem magamban, hogy egész elviselhetően nézek ki, elhatároztam, hogy mindjárt elindulok a suliba és teljes mértékben úgy fogok tenni, mintha az az ember, akit a legeslegjobban utálok ezen a földön, nem most küldött volna nekem egy olyan zenét, amiben arra van utalás, hogy meg akar engem fektetni.

Azonban mikor már épp kiléptem a házból. ismét megrezzent a telefonom a farzsebemben. A kérdőjelemre Áts csak egy kacsintós emojival  válaszolt. Ez a srác BIZTOS, hogy nem normális...és Geréb pont egy ILYEN alakba szeretett bele? Aki csak kihasználja őt? Nem értem...mit eszik rajta Geréb?

Frusztráltan vissza vágtam a zsebembe a telefonom, és elindultam a buszmegállóhoz, ami nagyjából 10 percre volt a házunktól gyalog, de most legalább nem voltam késésben, mint általában.

Komótosan elsétáltam a buszmegállóhoz, ami 5 perc múlva volt várható, de mivel ez Pest, elég gyakoriak a késések. Így hát nyugodtan leültem az ottani padra. és egyszerűen csak néztem ki a fejemből.

"Amúgy tök meleg van...Lehet túlöltöztem."-gondoltam magamban, majd lehámoztam magamról a térdig érő kabátom, és magam mellé tettem. Teljes nyugodtságban bámultam magam elé, amikor hirtelen elsuhant mellettem Geréb. Ő nem vett észre engem, csak ment előre, mint aki nem hall semmit. Mondjuk ha jól láttam, fülhallgató volt a fülében, szóval inkább nem akartam megzavarni. Meg igazából alapból sem feltétlenül akarok már vele beszélni. Én lezártnak tekintem ezt az ügyet. Nem mondom, hogy nem jönnek fel vele kapcsolatos emlékek "néha", de...majd túl leszek rajta. De hogy Áts mit akart most üzenni nekem ezzel a zenével? Vagy egyáltalán üzenni akart vele valamit vagy csak úgy elküldte, mert miért ne? Mindenesetre nagyon furcsa ez a srác...

Gondolataim közben megérkezett a buszom, úgyhogy szépen felszálltam és jegyvásárlás nélkül (ugyanis van bérletem), leültem egy néni mellé. Az idős hölgy nagyon megbámult engem...Ilyen ronda lennék?

-Maga nagyon jóvágású fiatalember! Pont illene az unokámhoz!-mosolygott rám a néni, mire én zavaromban kicsit a hajamba túrtam, de azért illedelmesen válaszoltam-:

Háború vagy szerelem? (PUF)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora