Keyfini çıkarın ve bol yorum yapıverin :)
•••
"Dedim mi size ben değiştirmeyi okulumu?! Bahsetmeniz ne diye? İstemiyorum kılıklı porselen insanların okulunu okumayı. Kooooç, orda yapamam ben, bak deliririm. Oraya bırakma beni ne olur. Hem, hem yetmez ki param."
Antrenör'ün burnunu başka yere çevirip de yüzünü buruşturmasını abartılı bir şekilde dolmuş gözleriyle izliyordu BaekHyun. Antrenman salonundaydılar ama yakın zamanda müsabaka yok diye rutin programlarını yapıyorlardı. Ringin ortasında, ellerinde 120 beden göğüs ölçücüsündeki boks eldivenleri ile diz çökmüştü herkesin ortasında. İdam kararına karşı çıkan bir mahkum misali yalvarıyordu. Boşa çaba da işte, yapmasa da keşke yalvarsaydım diye içinde ukte kalırdı.
"Banka hesabına baktım Baek, çok zenginsin, başka yolu dene."
Arkasında bir yerlerde menajerinin bilgilendirmesi için içten bir teşekkür etmişti çünkü banka hesabına daha önce hiç bakmamıştı, o işlerle menajer hyungu uğraşıyordu. Ve tabii ki şampiyonluk sonrası zenginliğine zenginlik katacaktı ama o her zaman çulsuz gibi yaşayacaktı, bir hamburger için hyunguna yalvarmaya devam edecekti yani.
"Öpeyim ayağını elini, beni gönderme arasına o zenginlerin. Ezilirim, lütfen..."
"Kulübün sahibinin oğlu da o okulda, eminim yardımcı olur alışmana, beraber iyi iletişim kurmuş gibiydiniz çünkü."
"Biliyorum olduğunu orda ama olmaz! Teklif ettim olmayı sevgili, takmadı kıçının kenarına beni! Anlaşamadık iyi."
Biliyordu ama yine de gitmek istemiyordu. Tanrı aşkına, 'ha!' dediğinde birini ağlatıp da disiplinlik olurdu o. Kibarlıktan, zerafetten ve BaekHyun'un lügatında olmayan binbir güzel sözün karşılığı olan insanların arasında ezilip büzülür diye korkuyordu. ChanYeol, okul dışında olduğu halde bile nezaketinden ödün vermezken okulun katı kurallarından biri olan bu konuda okul içinde nasıl olduklarını hayal bile edemiyordu. Okulun içine girdiğinde gördüğü manzaraya bile bayılabilirdi o. Ne hoş görüye ne de zenginliğe gelemiyordu ki hayatı gelişine yaşamaya alışmış biriydi. Ha, bir de sadece BaekHyun okula dayanamazdı değil de okul da ona dayanamazdı. Her okul çıkışında cezaya kalırdı o. Kıytırık bir erkek lisesinde, küfürler ve kavgalar havada uçuşurken bile ceza almayı başarabilen biriydi. Eh, okula pek gitmediğini de hesaba alırsak her okul gününü cezasız bitirmeyen biridir diyebiliriz ona. Bu yüzdendir ki 21'inde olduğu halde elinde lise diploması yoktu.
"Duydum ki okul içinde de sınıf farkı varmış." (Y: statü, zenginlik gibi sınıf farkı)
"Bak, bak! Gördün mü?! İçinde okulun var yine sınıfların aşağılanı! Olurum kesin ben onlardan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRİS (BBH-PCY)
Teen FictionBaekYeol - ChanBaek (Baek ağırlıklı Switch) Yan çift: SeKai °°° Tüm dünyada nam salmış olan TENEBRİS Lisesine girmek kolay değil, hem de hiç kolay değil. °°° "Hey, ChanYeol!" Tüm gözler okul sınırları içerisinde bu şekilde bağırmasına ve kullandığı...