Bölümler hızlı gelsin istiyorsanız yapmanız gereken şey çok basit, yorums~
Keyif verir umarım.
•••
Sek sek sekerek BaekHyun.
Bum!
Pat!
Güm!
"Ah! Çok ezikçe bir hareket bu, yakıştıramadım."
"Rakibin elinde silah olsun da göreyim eziği."
"Omzu çürük rakibe de yapılmaz ama."
"Olsun, altımda güzel görünüyorsun, sevdim."
"Bu gidişle bana kalacaksın bak, dikkat et."
"Merak etme, SeHun hala benimle. Sadece işler biraz daha ilerleyince alacağım onu yanıma. Korktuğu babası istese de sıkıntı çıkaramayacak."
"Zorla güzellik, diyorsun yani."
"Belki de bu gereklidir."
"SeHun istemezse peki?"
"İsteyecek."
BaekHyun, karnının üzerinde onu vuracakmış gibi duran yeşil saçlı oğlanın uyluklarına elini koymuş öylece uzanırken ağır spor yapmadıkları için rahattı. Omzunu nerdeyse hiç kullanmıyordu, tekme ağırlıklı çalışıyordu ve Jongİn ile eğlencesine bir müsabaka yapmak isteyip bu hale gelmişlerdi, şakadan vuruşuyorlardı ama Jongİn hinlik yapıp onun bacağını tutarak yere düşmesini sağlamıştı.
Yorulmadıkları halde biri uzanır diğeri de yatanın üzerinde oturur pozisyonda dururlarken yeşil saçlı kızın gelip de abisini kaldırması ile toparlanıp bağdaş kurarak oturmaya başlamışlardı minderde.
"Çok iç içe duruyorsunuz. BaekHyun'un biseksüel olduğunu herkes biliyor olsa da abi, seni bilmiyorlar."
"Artık bunları sorun etmiyorum abla. Ne olacağı varsa olsun."
"Çok hoş."
Abisinin bağdaş bacaklarına uzanan Jini ile BaekHyun da onun karnına uzanmıştı. Tavandaki demir borulara bakarken haftasonunun gelip çatmasıyla gerginliği aynı oranda nüksediyordu. O iki mafya adamı görmek istemiyordu. Bundan kaçış yolu yok muydu acaba?
"Öhö öhöm!"
Minderde dinlenen üçlü yanlarına gelen diğer üçlünün sahte öksürükleriyle toparlanmak adına oturduklarında zaten oturan Jongİn, diğerlerinden bağımsız bir şekilde ayağa kalkıp dudağının kenarıyla gülümseyerek SeHun'a bakıyordu. İçinden bir his SeHun'un yanına geleceğini söylerken haklı çıkmasıyla böbürleniyordu da, muhtemelen ondan böyle sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRİS (BBH-PCY)
Novela JuvenilBaekYeol - ChanBaek (Baek ağırlıklı Switch) Yan çift: SeKai °°° Tüm dünyada nam salmış olan TENEBRİS Lisesine girmek kolay değil, hem de hiç kolay değil. °°° "Hey, ChanYeol!" Tüm gözler okul sınırları içerisinde bu şekilde bağırmasına ve kullandığı...