Yorum yazmayı unutmayınnnn
Bölüm ChanYeol'ün sesinden oluşan playlistler ile yazıldı. Yaklaşık 4 saat vardır, belki fazla bile.
Keyifli okumalar~~
•••
BaekHyun ve Soo'nun ilk okul günü kendilerince rezil bir şekilde sonlanmıştı. Bulamadıkları yemek satılan herhangi bir yer arayışları yüzünden bir spor salonunda soluğu almışlar ve madem geldik diyerek BaekHyun spor yapmış, Soo ise onu izleyip motive ederek vakit geçirmişti.
Okulun garip sistemlerinden biri de her sınıf aynı anda aynı dersi işliyormuş. Bunu da ders zili çaldığında yine müdürün sesini duyarak ve çevrede, spor salonunda bile kimsenin olmamasıyla anlamışlardı. Her sınıfa aynı anda aynı dersin öğretmeni giriyor ve tüm sınıfların ana dersler için programı aynıymış. Vay canına!
Kayboluşlarının ardından okul başkanı müdürün izniyle onları kameralardan izleyerek bulmuş ve istedikleri gibi kafeteryaya götürmüştü. Onların kayboluşunun sorun olmadığını ama tekrarlanmasının da istenmediğini söylemişti ve tekrardan okul ile ilgili eski bilgiler ile yeni bilgileri birleştirip onlarla birlikte soğuk kahve içerek açıklamıştı. BaekHyun'un karnı doyduktan ve diğer ikisi de içeceklerini içtikten sonra üçüncü dersten devam etmek için sınıfa dönmüşlerdi.
Sınıflarına geri döndüklerinde Jongİn merakla onlara neden derse girmediklerini söylediğinde ise Soo biraz utanarak yerine geçmiş ve sessiz kalmıştı. BaekHyun ise yemek yeme bahanesiyle derse girmediklerini söylemişti ve aslının ne olduğunu bilen JunMyeon'a da uyarı dolu bir bakış atmaktan da çekinmemişti. JunMyeon ise sırrınız güvende misali gülümsemiş ve yerine geçmişti.
Sonraki teneffüs öğle yemeği için uzun olacağını öğrendikleri için ve BaekHyun da yeni yemek yediği için ilk dakikalarda dışarıda dolaşmıştı. Daha sonrasında yemekhaneden çıktıklarını düşündüğü ikizleri görünce onlara Soo'yu sormuştu. Obur herif yemeği oldukça yavaş yediği için ikizler de hala yediğini söylemişlerdi. BaekHyun da bunu kafaya takmamaya karar verip ikizlerden onu okulu dolaştırmaları istemiş ve bu sırada kurslar için bilgi alıp onların hangi kursları seçtiklerini de öğrenmişti. Dövüş sanatları ile ilgili onlar gibi bütün kurslara elindeki kağıda tik atmış ve Jongİn'in ve EunJong'un babalarından gizli kaydoldukları vokal dersleri ve dans kursu için kendisi de eğlenceli olacağına karar verip onların formlarının aynısını işaretlemişti son anda kendine. Bu sayede ikizler ile bütün ek dersleri ve ana dersleri ortak olmuştu. Tüm gün beraber olacaklardı yani.
Kağıda tikleri atarken menajeri ile Soo'nun sözleri aklına gelmiş olsa da en fazla ölürüm diyerek ikizler ile takılmaya devam etmişti.
Şimdiyse okula başlayalı bir hafta kadar olmuş ve okulun neredeyse her deliğini gördüğünü ve ezberlediğini düşünüyordu BaekHyun. Tekrar edebiyat dersi geldiğinde ise diksiyon alıştırması için ChanYeol'ün ne cevap verdiğini merak ede ede dersin bitmesini bekliyordu. Zil çalınca kadının dibinde bitmek için an kollar iken gözü sürekli ChanYeol'e gidiyordu. Çarpraz profili bile onun parlaklığını kapatmazken gözünü ondan çekmeye gözleri izin vermiyordu. İçten içe gözleri ona küfür ederek nasıl böyle bir güzellikten bizi mahrum bırakırsın dercesine ona karşı çıkıyor ve dikkat çektiğini bilse de gözlerini ondan alamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRİS (BBH-PCY)
Fiksi RemajaBaekYeol - ChanBaek (Baek ağırlıklı Switch) Yan çift: SeKai °°° Tüm dünyada nam salmış olan TENEBRİS Lisesine girmek kolay değil, hem de hiç kolay değil. °°° "Hey, ChanYeol!" Tüm gözler okul sınırları içerisinde bu şekilde bağırmasına ve kullandığı...