babacık hocam

74 7 52
                                    

Bol yorum~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bol yorum~

Keyifli okumalar~~

•••

Günlerden SeHun'un aşk acısını tavanda hissettiği gündü.

Üçlü grup ChanYeol'ün yurt odası adı altındaki süitinde vakit geçirirken her on saniyede bir SeHun'un derin iç çekişlerini dinleye dinleye kafayı yemek üzereydi.

"SeHun, bir daha oksijeni bitirmeye kalkışırsan seni yastıkla boğarım."

"Buhar makinaları bile işe yaramıyor, ne yapacağımı cidden bilemiyorum."

JunMyeon, onu kaale almayarak tekrar derin bir nefesi içine çeken SeHun'u eline aldığı yastıkla kovalamaya başladığında ChanYeol, kucağına aldığı soğuk hava püskürten aletin hava bırakan deliğine doğru yaklaşmış ve hasta olmayı göze alarak okjien çıktığını umut ettiği havayı içine çekmeye başlamıştı.

"Ya tamam! Tuttum nefesimi, yolma saçımı!"

JunMyeon, oda dışındaki etikliğini SeHun sayesinde bozduğu için tüm hıncını ondan çıkarırcasına saçlarına asılmıştı. Eline aldığı yastığı ise kovalarken belki düşürürüm umuduyla SeHun'un sırtına fırlatmıştı çoktan.

SeHun, bağıra bağıra başkanın elinden kurtulduğunda ne olduğunu hala bilmediği cihaz ile aşk yaşayan ChanYeol'ün üzerine atlayıp arkasına saklanmıştı.

"Koru beni kanka!"

Tanrı'yla derin bir sohbete giren ChanYeol gözlerini kapatmış bir şekilde kendi sabrını test ederken JunMyeon nefes nefes onun yanına gelip parkenin üzerine oturmuştu. İki büyük koltuğun arasında yerde oturuyorlardı ve giydikleri şort ve tişörtlerden aralarındaki Sehun yüzünden garip dakikalara kadar Tenebris'in gözdesi, çok yönlü başkanı ve bebeği olduklarını bir öğrenci görse inanmazdı.

"Ama ne yapayım? O BaekHyun denen herif geldiğinden beri Nini'm yüzüme bile bakmaz oldu. Beni tamamen unuttu! Ben depresyona girmeyeyim de kim girsin?"

"Sen önceden de depresyondaydın SeHun. Yeni girmiş gibi davranma."

"Çok kötüsün!"

ChanYeol, buhar bırakan cihazdan başını kaldırdığında dönen başı ile bir kez öğürmüş ve cihazı yanındaki boşluğa indirmişti.

"Zehirlendin mi? Ne oldu?" (JM)

"Bu ne ya, midem kalktı." (CY)

"Eroin gibi içine çekersen olacağı buydu." (SH)

"Git elini yüzünü yıka, kendine gelirsin."

Başkanın lafıyla yerinden kalkan ChanYeol, şortunun uyluğuna yapışması ile iyice kısalmış olduğunu fark edip yürürken bacağına yapışan kumaşı ayırmıştı kendinden. Bu şekilde de şortu diz kapağının beş parmak yukarısında kalıyordu ama en azından iç çamaşırı görünmüyordu şimdi.

TENEBRİS (BBH-PCY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin