kıskananlar oldu, delirenler oldu

75 8 40
                                    

Happy Exo-l day~~~~❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Happy Exo-l day~~~~❤️

Yorum yapın!!!

Keyifli okumalar~

•••


"Pes etmek yok!" (BH)

"Pes etmek yok!" (Jini-Nini)

BaekHyun, sıkıcı derslerin bitimiyle birlikte kendini açık hava spor salonuna atmış ve koşmaya başlamıştı. İkizler de kuyruk gibi peşinden geliyorken çok sonradan Soo da elinde bilgisayar ile onlara katılmıştı ama onlar gibi spor yapmak yerine arada onların bitmek bilmeyen sohbetlerine dahil olup kendi işleriyle uğraşıyordu.

"Öleceğim galiba."

BaekHyun, yanında koşan yeşil saçlı oğlanın dediğiyle ağzına kaçan terini tatmış ve gözlerine de ter kaçmasın diye köpekler gibi başını silkelemişti sağa sola. Binlerce ter damlası uçup onu rahatlatırken koşmaktan bir an bile vazgeçmemişti. Nerdeyse bir saat olacaktı koşmaya başlamasının üzerinden. İkizler ise kırk dakika falan oluyordu onun yanına geleli.

"Rakibin tükenmiş olabilir ama senin hala son bir kozun var, unutma."

"Siktiğim kozum yok. Bittim ben."

Jini'nin isyanıyla koşarken bir kahkaha atmıştı BaekHyun. Bununla beraber biraz önce ellerindeki topları sektire sektire yan sahaya basketbol oynamak için gelen üçlü onların tarafına dönmüştü ne oldu diye.

"Hadi ama! Pes etmek yok!" (BH)

"Pes etmek yok!" (Jini-Nini)

"Yeni başladık! Yorulmayız!"

"Yeni değil lanet olsun!" (Nini)

"Öldüm lan, ne yenisi?!" (Jini)

"Hahahaha~"

BaekHyun, gittikçe aralarındaki mesafenin arttığını görünce adımlarını yavaşlatıp düşük tempoyla devam etmişti. İkizler de onun gibi yavaşlayınca gittikçe yavaşlayıp yürümeye başlamıştı. Kısa süre sonra yanına gelen ikizler ile yürürken kıkırdayıp onların terden sırılsıklam olan yüzlerine bakmıştı.

"Yürürken kollarınızı esnetebilirsiniz, zamandan tasarruf olur."

"Babalarımız senden çok memnun BaekHyun, onların ricası olmadığı halde bize yardım ediyorsun. Bir ara seni görmek istiyorlar, sanırım teşekkür edecekler."

"Ne? Şaka yapıyorsun, değil mi?"

BaekHyun, kendisini dinleyerek kollarını esnetmeye başlayan ikizler ile memnunca gülümsemiş olsa da Jini'nin dedikleriyle aldığı nefesi teklemişti. O malikaneye gitmek istemiyordu, o gerginliği daha gitmeden sadece duyarak yaşarken o iki adamın yanına gitmek istemiyordu.

TENEBRİS (BBH-PCY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin