etmek yok pes, demeden bitti bitmez

213 14 228
                                    

Baek'in doğum günü şerefine~~

Baek'in doğum günü şerefine~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bol yorum bekliyorum:*

•••

"Öncelikle bizimle röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz, BYUN BaekHyun-shi."

Yüzündeki çapkın gülüşünü gözlerine dik bir şekilde baktığı röportörün gözlerine bakarak sergilerken zerre utanma duygusu yoktu BaekHyun'un.

"Ah, rica ederim. Ben de özlemişim, röportaj vermeyeli uzun zaman oldu böyle."

Küstah bakışlarını kamerayı tutan gence yönelttiğinde çekici bir şekilde göz kırpmış ve gözlerini karşısında not defterini sıkıca tutan kadına tekrar yöneltmişti. Röportörün gergin olduğunu beden dilinden anlıyor olsa da göz ardı edip sorulara odaklanmaya çalıştı. Lakin kameraman tam da onun ağzına layık biriydi, gözlerini sürekli onun üzerinde tutmak istiyordu. Kişisel menajeri hemen yanında oturmasa belki de kameramana kur yapardı ama lanet hyungu kolunu dirseğinden gizlice tutuyordu onun, sanki kavgaya girişecek bir ergendi de onun kankası gibi kolundan çekiştiriyordu herhangi bir aksilik olmasın diye. Ağızlara layık 21 yaşındaydı, yıllardır ayrı bir evde yalnız olsa da yaşayabiliyordu.

"Geçtiğimiz günlerde ülkemizde yapılan Tae-Kwon-Do dalında minikler kategorisinden bu yaşınıza kadar geçen süreçte 11. birinciliğinizi kazandınız. Bu haberin ardından hemen MMA'ye tekrar katılacağınız duyuruldu. Herhangi ek bir hazırlık yapıyor musunuz bunun için? 3. defa katılıyor olsanız da rakipleriniz sizden oldukça tecrübeli sporcular olacak, gergin misiniz?"

Dudaklarını yalayıp alt dudağını ısırarak çekiştirmiş ve gözlerini odanın çevresinde kısaca dolaştırmıştı. Odağını tekrar kadına yönelttiğinde dirseklerini dizlerine dayayıp öne doğru eğilmişti. Küçümsendiğini hissetmişti sanki.

"Alacağıma eminim MMA'de 3. şampiyonluğumu. Yapmıyorum hazırlık ekstra falan. Antremanlar da her zamanki gibi." Dudaklarını büzüp düşünüyormuş gibi kaşlarını çattığında konuşmasının bitmediğini düşünen röportör de sessiz kalmıştı. "Muhtemelen katıldığım kısa süre önceki müsabakalara benzer. Geliştiriyorum birçok alanda kendimi hala. Sadece Tae-Kwon-Do dalında müsabakalara girsem de Jiu-Jitsu, Muai Thai, Kick Boks gibi alanlarda da mücadele ediyorum yapabildiğimin üzerine çıkmak için."

"O zaman belli bir hazırlık yaptığınız söylenebilir."

"Bunu yapma sebebim kendim için, hayır." Kendini açıklama çabasına girince istemsizce el kol hareketleriyle söylediklerini destekleyerek konuşuyordu. "Rakipleri nakavt ederek yenmekten daha çok, sınırlarımı esnetmeye çalışıyorum. Bir başarı değil yenmek veya yenilmek, dert edecek değilim kendime bunu çünkü birinciliklerle dolu bir hayat, hedefim değil bile."

TENEBRİS (BBH-PCY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin