Στην Luna αρέσουν πολύ τα ζώα αν και η αδυναμία της είναι οι γάτες και τα σκυλιά. Λατρεύει την νύχτα, το φεγγάρι 🌙 και τα αστέρια . Και θα πέθαινε για σοκολάτα 🍫🍫🍫. Επίσης της αρέσει να κάνει βόλτες στην παραλία ανεξαρτήτως του καιρού ή της εποχής, γενικός της αρέσουν οι δραστηριότητες στην παραλία ( αν και συνήθως πέφτει πάνω σε ανθρώπους και αντικείμενα επειδή κοιτάει κάτω για να βρει κοχύλια ) . Και είναι άσος στα χαρτιά ( με αλλά λόγια είναι χαρτόμουτρο 😁) . Από αθλήματα της αρέσει το βόλεϊ 🏐 και μάλιστα πήγαινε 6 χρόνια . Με το τραγούδι δεν τα πάει άσχημα αλλά ούτε πολύ καλά, μα ξέρει να παίζει ντραμς και κλασική κιθάρα αν και ήθελε να μάθει ηλεκτρική 🎸😢😢😢 .Η Luna ας πούμε ότι είναι λίγο ιδιαίτερος χαρακτήρας. Για παράδειγμα αν την πεις κοντή ή ότι σου θυμίζει τον Endeavour (είτε στον χαρακτήρα είτε στην εμφάνιση) ή κάτι κακό για τα άτομα που νοιάζεται ΠΈΘΑΝΕΣ . Κατά τα άλλα ενθουσιάζεται εύκολα, είναι ευχάριστη και δημιουργική. Αλλά μην την βλέπετε γλυκιά γιατί είναι σωστός σατανάς όταν θέλει , πχ λατρεύει να σπάει τα νεύρα τον άλλον, είναι πολύ καλή στο να κάνει τους άλλους ότι θέλει αλλά πάνω από όλα είναι αντιδραστική και υπερήφανη. Κάτι ακόμα σημαντικό για την Luna είναι πως κρύβει ότι συναίσθημα δείχνει αδυναμία. Όταν είναι στεναχωρημένη χαμογελάει , όταν κλαίει γελάει και γενικά δεν δείχνει σε κανέναν αυτό που την πληγώνει.
Η δύναμη της Luna είναι το νερό. Μπορεί να του αλλάξει την θερμοκρασία που σημαίνει ότι μπορεί να το κάνει να έχει οποιαδήποτε μορφή απ'τον κύκλο του νερού. Και σε οποιοδήποτε σχήμα. Μπορεί να αναπνέει κάτω από το νερό γιατί έχει εσωτερικά βράγχια. Επίσης κοντά στους καρπούς και χαμηλά στα πόδια έχει εσωτερικές φούσκες ( σαν αυτή για τα ούρα μας ) για να αποθηκεύει νερό ( που δεν χρειάζεται για το σώμα της ). Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό για την δύναμη της Luna είναι ότι την νύχτα και ιδικά όταν έχει πανσέληνο ή μπλε φεγγάρι είναι πιο δυνατή, αλλά όταν έχει κόκκινο φεγγάρι χάνει τον έλεγχο. Όταν η Luna νιώθει πολύ έντονα συναισθήματα ή όταν χάνει τον έλεγχο ( όπως ανέφερα νωρίτερα ) τα μάτια της γίνονται άσπρα. ( Όπως στο Avatar ) .
Δυστυχώς όμως η Luna ασυναίσθητα μπερδεύει την δύναμη της με τα συναισθήματα της . Δηλαδή όταν είναι χαρούμενη φτιάχνει δελφίνια χαρούμενες φατσούλες κτλ και όταν είναι ερωτευμένη κάνει καρδούλες σε σχήματα: 💖💘💗💓💞💕💝 που κινούνται αλλά χωρίς τα χρώματα. Όταν είναι θυμωμένη όπως βγάζουν καπνούς στα καρτούν από τα αυτιά, έτσι και η Luna δηλαδή εξατμιζει το νερό που έχει αλλάζοντας την θερμοκρασία του . Και όταν την τρομάζεις πετάγονται σταλακτίτες από τα χέρια και τα πόδια της . Μα το χειρότερο είναι όταν στεναχωριέται, μπορεί να κλαίει συνέχεια για μέρες και κάνει και λυπημένες φατσούλες όπως 😥😢😭😭😭 . Και κάπως έτσι κάνει ανάλογα με τα σηνεστιματα της. Το καλό είναι ότι πολλές φορές τα συναισθήματα της την κάνουν πιο δυνατή από πριν.
Η Luna έχει Instagram, Viber, Snapchat και Wattpad. Στο wattpad θα έχει τον λογαριασμό μου αλλά δεν θα είχε ανεβάσει κάποια ιστορία.
( Άσχετο αλλά θα το ανέβαζα νωρίτερα όμως ξεχάστηκα 😅 😂 πάλι καλά έχω και την Thehalf-bloodwitch... Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που επιτέλους ανεβάζω κεφάλαια που δεν μπορώ να κρατήθω! Βλέπετε είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως θα αρχίσω να ανεβάζω μόνο όταν την τελειώσω για να μην είναι αποτυχία όπως η πρώτη που είχα ανεβάσει. Άσχετο πως τελικά ετοίμασα μόνο ένα μέρος της. Επίσης ευχαριστώ όσους διαβάζουν την ιστορία μου!!! )
ESTÁS LEYENDO
My Hero Academia Life
FanficΟ κόσμος του My hero academia όπου ο πρωταγωνιστής μας είναι ο Izuku αλλάζει, και προστίθεται ένα νέο άτομο η Luna Todoroki που πλέον είναι η πρωταγωνίστρια του καινούργιου βιβλίου μου του My hero academia life. Η Luna είναι η δίδυμη αδελφή του Sho...