Bakugo POV
Μόλις είχαμε έρθει στο μπαρ. Όλα τα κορίτσια φερώντουσαν περίεργα και κοιτούσαν η μία την άλλη λες και μπορούσαν να συνεννοηθούν έτσι. Αλλά δεν έδωσα σημασία. Λίγα λεπτά αργότερα βλέπω την Luna με ένα ποτήρι βότκα στο χέρι. Μα καλά, αν πίνει τόσο βαριά ποτά από τώρα μετά τι θα κάνει;! Πάω ότι στοίχημα θέλετε πως θα μεθύσει σε λιγότερο από μία ώρα.
Εδώ και λίγη ώρα παίζαμε όλοι μαζί θάρρος ή αλήθεια και είχαμε κάνει του κόσμου της μαλακίες από τις πρώτες ερωτήσεις. Τώρα ήταν η ώρα να ρωτήσει ο Tokoyami. « Λόγω του δημόσιου εξευτελισμού τον οποίο υπέστησα πριν λίγο εγώ και η σκιά μου, έχω το δικαίωμα να βάλω ένα ομαδικό θάρρος ή αλήθεια. » « Αποδέχομαι το αίτημα σου. » Του λέει ο Iida.
« Επειδή όμως είναι δύσκολο να βάλω ένα ομαδικό θάρρος, θα βάλω μια ομαδική αλήθεια. » « Οκ. » « Ναι. » « Εντάξει. » Ήταν κάποιες από τις απαντήσεις που ακούστηκαν. « Θέλω να σηκώσουν χέρι όσοι έχουν σκοτώσει ή πήγαν να σκοτώσουν κάποιων, και μετά να μας πουν αν το ήθελαν ή αν έγινε καταλάθος. » Από όλη την τάξη σήκωσε χέρι ο Denki, o Iida, ο Shoto, o Midoriya, και .....η Luna;! « ΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΌ! Ο Shoto να σκοτώσει;! »
Δεν άντεξε και ξέσπασε στα γέλια η Luna. Μπορώ να πω πως υπό άλλες συνθήκες θα γελούσα και εγώ μαζί της, μα τώρα έχω πολλά ερωτήματα για να ασχοληθώ.« Βασικά ναι ήταν ο Midoriya και ο Iida μπροστά! » Είπε εκνευρισμένος ο ice-hot. « Και εδώ που τα λέμε ο Iida παραλίγο να σκοτωθεί όχι να σκοτώσει. » Ξανά είπε ο ice-hot. « Τι δεν μετράει; » Ρώτησε ο Iida. « Όχι. » Είπαν αρκετά άτομα ταυτόχρονα, μαζί τους και εγώ.
« Shoto και Midoriya εσείς θα πείτε πρώτοι. » Τους ανακοινώνει ο Tokoyami « Βασικά εμείς δεν μπορούμε να πούμε. » Λέει ο Midoriya. « Ήμουν βέβαιη. » Σχολίασε η Luna προφανώς για να τον εκνευρίσει και να της πει.
« Εντάξει τότε θα μας πει ο Denki. » Είπε ο Tokoyami, εφόσον αυτός επιλέγει.« Νομίζω πως είναι προφανές ότι το έκανα καταλάθος. Θέλω να πω, παραλίγο να σκοτώσω πολλά άτομα με την δύναμη μου, αλλά όχι επίτηδες. Τέλος πάντων εμένα με ενδιαφέρει να μάθω τι έχει κάνει η Luna. » « Αυτό το ξέρω και εγώ. Είναι το παιδί από το δημοτικό που έχασε στην πάλη τους και το πήρε το ασθενοφόρο με πολλά εγκαύματα. » Είπε ο ice-hot. Κάτσε τι;! Θα στοιχημάτιζα πως ήταν το πιο γλυκό και αθώο κοριτσάκι όταν ήταν μικρή.
« Δεν θα έλεγα για αυτό! Ούτε για το Γυμνάσιο! » Είπε για να τον προλάβει πριν την διακόψει πάλι. « Είναι κάτι που έγινε πριν λίγες μέρες. Παραλίγο να σκοτώσω τρία άτομα. Στην μάχη μου μαζί τους δεν χρησιμοποίησα την δύναμη μου εναντίον τους. Αλλά μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα, και για να ξέρετε ο μόνος λόγος που είναι ακόμα ζωντανοί είναι επειδή εγώ το επέλεξα. » Μας αφηγείται περιληπτικά και όλοι μένουν άφωνοι.
ESTÁS LEYENDO
My Hero Academia Life
FanficΟ κόσμος του My hero academia όπου ο πρωταγωνιστής μας είναι ο Izuku αλλάζει, και προστίθεται ένα νέο άτομο η Luna Todoroki που πλέον είναι η πρωταγωνίστρια του καινούργιου βιβλίου μου του My hero academia life. Η Luna είναι η δίδυμη αδελφή του Sho...